Hahhahhah Buffalo vie tankkaamisen ihan uusiin sfääreihin, takaisinpäin matkaa Anders Lindbäck.
Tämänhetkinen Anders Lindbäck on askel alaspäin Jhonas Enrothistakin. Ei hyvä, tai siis oikein hyvä Buffalolle.Näistä sfääreistä, onko näillä veskoilla merkittävä ero suuntaan tai toiseen?
Tämänhetkinen Anders Lindbäck on askel alaspäin Jhonas Enrothistakin. Ei hyvä, tai siis oikein hyvä Buffalolle.
Entäs Neuvirth? Tosin onhan tässä Buffalolla tilaisuus lähteä parantamaan mahdollisuuksiaan tuota 1st overall pickiä varten peluuttamalla Lindbäckiä, joskin voisivat siinä tapauksessa yhtä hyvin nostaa kokoonpanoon jonkun AHL:n kolmoskassarin.Lindbäck lienee aika lähelle NHL:n huonoin maalivahti, ja pelannee loppukauden peleistä suurimman osan. Selvästi huonompi kuin Enroth, joka ei kyllä huippu ole hänkään.
Lindbäckhän oli hyvä Nashvillessä, joskin puolustuksella lienee osuutta asiaan. Voihan kaverista toki tullakin vielä jotain, mutta jotenkin sellainen fiilis, että tässä treidissä Buffalo heivasi heille hyödyttömän Enrothin Dallasiin ja sai paluupostissa Buffalolle hyödyllisen 3. kierroksen varauksen. Samalla Puhvelit saavat myös lisää tilaa nuorille ja nouseville maalivahdeille; ykkös- tai kakkosveskana Enroth on nuorten tiellä, ja kolmosveskana taas häntä olisi turha pitää, kun hänestä saa jotain paluupostissakin.Aattelin vain että eiköhän tuo Enroth ole aika pelattu kortti Buffalossa. Lindbäckistä voi ehkö jo ihan kokonsa puolesta tullakin jotain ja ihan ok vetänyt ainakin statsien perusteella farmissa.
Kauankohan Chiarelli olisi pippeli pystyssä edes ajatuksesta saada joukkueeseensa pullataikinan, jota myös Hamiltoniksi kutsutaan, sijasta Bogosianin profiilin omaavan kaverin? Melko kauan, veikkaan.
Kenenkäs vuoro se nyt muuten on, joka tuossa treidissä liikkuu? Islandersin?
Niin joo, siis tuo pickki voidaan määritellä myöhemminkin, eli ei ole pakko vielä nimetä sitä. No tämä Buffalolle plussaa.
Aika mielenkiintoista. Olisikohan kaverilla sitten niin kova hinku isänsä säestämänä päästä sinne Coloradoon, että olisi valmis istumaan pelaamatta ammattilaisena, jotta pääsee sinne? Lemieuxhan oli suorastaan järkyttynyt, kun Colorado ei häntä varannut ensimmäisellä kierroksella.
En osaa avata tuota enempää (joku conditional pick mahdollisuus ehkä), tuo minun viestini oli lähinnä toteamus saamaani vastaukseen kun arvuuttelin mistä varauksesta on kyse.Avaisitko hieman, miten tuo varaus voidaan määritellä myöhemminkin?
En osaa avata tuota enempää (joku conditional pick mahdollisuus ehkä), tuo minun viestini oli lähinnä toteamus saamaani vastaukseen kun arvuuttelin mistä varauksesta on kyse.
Mahtaa olla internetskouttaus rankkaa, kun Bogosta ei taida löytyä pahemmin muuta videota kuin tappelua ja pisteitäkin on tullut viimeksi junnuaikoina?
Katselet pari viikkoa Bogosianin "kiekollista potentiaalia", niin tiedät miltä Bruinsfaneista tuntuu kun Dennis Seidenberg on top4-roolissa.
Kaippa se Lemieux oli valmis pelaamaan junnuissa vielä yhden vuoden lisää ja toivoi sitten vuoden 2016 draftissa pääsevänsä johonkin seuraan, joka ei ole pohjamudissa?
Aattelin vain että eiköhän tuo Enroth ole aika pelattu kortti Buffalossa. Lindbäckistä voi ehkö jo ihan kokonsa puolesta tullakin jotain ja ihan ok vetänyt ainakin statsien perusteella farmissa.
Sen mitä olen nähnyt Lindbackin pelejä niin olen valmis allekirjoittamaan paskin veska mitä olen omin silmin nähnyt lappuun nimen alle. Farmissa sillä on kyllä kovat tilastot mutta pahoin pelkään että Buffalossa voidaan varautua kunnon maaliryöppyihin Lindbackin saapumisen myötä.
Olisi aika tylsä keskustelupalsta, jos lyötäisiin vain faktat tiskiin ja thats it. Itselle vähintäänkin yhtä suolaista seurattavaa on tämä jälkipuinti, kuin itse treidit.
Itse odottelen "nyt kun tätä on vähän aikaa makustellut, niin alkaa tuntua ihan hyvältä" -kommentteja. Yleensä faneilta alkaa tippua näitä vuorokauden sisään. Tällä kertaa voi tosin olla perä niin kipeä, että menee vähän pidempään.
Matt Calvertia huhuillaan Jetsiin. Lähteenä Aaron Portzline
Itkunmakuisista tiedä, mulla on vaan hauskaa. Niin paljon sai lukea tuossa syksyllä Chiarellin hudeista ja nyt Jeesus Murray tekee ihan samanlaisia hard-to-play-against -treidejä. Kyllä vahingonilo on parasta :D
Vakavasti, ihan hyvä treidi kummankin osalta. Olikohan nimim. CorporalSyd, joka totesi, että oikeastaan kaikki liikkuneet NHL-pelaajat ovat vähän sellaisia "uutta alkua uralle" -tapauksia. Jets sai kaupassa tietysti reilusti täytettä prospektipooliin, mutta Sabresilla on siihen varaa ja Kane ilmeisesti oli Murrayn mielestä sellainen pelaaja, josta kannatti maksaa. Saattaa ollakin.
Chiarelli on puhunut viimeiset viisi vuotta, että haluaa "bigger up front" ja Cam Atkinson sopii siihen sabluunaan kuin nakutettu. Tai ainakin yhtä hyvin kuin Wheelerin treidaaminen, Pastrnak jne. Odotan jännityksellä, mahtuuko Bruinsin hyökkäys parin kauden päästä enää pelaamaan TD Gardeniin, vai pitääkö kattoa korottaa.Boston on ilmeisesti sitten taas ollut kiinnostunut Cam Atkinsonista.