Mitä vittua?! Olisiko veli-suhteessa sitten jotain ongelmia
AK sanoi jo torstaina, ettei halua Nashvilleen.
Bryan Allen ei ole kaupan.
Mitä vittua?! Olisiko veli-suhteessa sitten jotain ongelmia
Stuartin lähtö ei olisi mikään yllätys, kun hän on itse sanonut haluavansa mennä Kaliforniaan perheensä luokse tai jotain sinne päin...
Ennen kuin tulee lisää näitä "hiljaisin ikinä missään" ja "ennen kauppojakin tuli paljon enemmän" vähän faktaakin pöytään. Ollaan jo pari-kolme trade deadlinea ohitettu näillä kolmella kaupalla.
Tuo Detroitin alakerran tyhjennys vaikuttaa kyllä erikoiselta siirrolta tässä kohti, omaan nenääni haiskahtaisi vahvasti Suterilta.
Bob McKenzie
Big Trade! Alex Semin (WAS) for PK Subban (MTL). This will really strengthen the Caps blueline big time.
Bob McKenzie
Big Trade! Alex Semin (WAS) for PK Subban (MTL). This will really strengthen the Caps blueline big time.
Tän on pakko olla feikki, sillä Capsilla on puolustuksen oikealle sivustalle jo Green, Wideman sekä Carlson.
No tämä on jo paukku, siis jos on totta.Bob McKenzie
Stuart taas on näyttänyt sen että haluaa perheensä luokse muaalle kuin Detroittiin ja lähtisi ilmaiseksi kesällä kävelemään jos nyt Holland ei häntä kauppaisi.
Tän on pakko olla feikki, sillä Capsilla on puolustuksen oikealle sivustalle jo Green, Wideman sekä Carlson. Tai sitten ei ole muuten vaan mitään järkeä.
No näinhän se aivan varmasti on, mutta siitäkin huolimatta mielellään niitä näkisi ja hieman spekuloisi.Jospa kauppoja tehdään tarpeen vuoksi vain, eikä ilahduttamaan suomalaisia netintuijottajia.
Bob McKenzie
Kyllä sinne piäkirkolle vielä sentteri menee, sas mun sanoneen.Mitä helvettiä? Ei me tarvita kiekollista pakkia vaan SENTTERI! Saatana, antakaas joku GMGM:n s-posti osote niin laitan meiliä kun se ei itse tajua. Haisee paskapuheelle tämä kyllä.
Mitä helvettiä? Ei me tarvita kiekollista pakkia vaan SENTTERI! Saatana, antakaas joku GMGM:n s-posti osote niin laitan meiliä kun se ei itse tajua. Haisee paskapuheelle tämä kyllä.
Feikkitili tuon Semin-twiitin takana.