Mainos

Siipirikkoiset pelikaanit – Pelicansin sairastupa kaudella 2024–2025

• 24 806
  • 90

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Miksei tuohon voitu vaan laittaa viikkojen määrää poissaololle, tuo "viikko 47/48" yms on sekava mielestäni.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis mitä helvettiä :-D jos tuolla lukee että paluu arviolta viikolla x, niin se kertoo paljon selkeämmin senmilloin pitäisi olla taas hokkkarit jalassa kun esim 4-6 viikkoa veks. Joudun katsomaan kalenterista sen kummassakin tapauksessa. Tää on tätä kun teet niin tai näin niin se on aina väärinpäin.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis mitä helvettiä :-D jos tuolla lukee että paluu arviolta viikolla x, niin se kertoo paljon selkeämmin senmilloin pitäisi olla taas hokkkarit jalassa kun esim 4-6 viikkoa veks. Joudun katsomaan kalenterista sen kummassakin tapauksessa. Tää on tätä kun teet niin tai näin niin se on aina väärinpäin.
Joo esim Tukiainen palaa viikolla 45. Kun olisi voinut sanoa poissa viikon;)

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Onhan tuo viikon numeron ilmoittaminen paljon selkeämpää. Ei tarvitse koko ajan laskea, että paljonkohan paluuseen tällä hetkellä on. Tai miettiä, koskahan tuo 4-6 viikkoa on kerrottu. Olikohan viikko sitten, hmm. no varmaan nyt sitten 3-5 viikkoa. Kun ilmoitetaan viikko 45, niin se on siinä, ei tarvi mitään laskea tai miettiä, kerrottiinko aika monta viikkoa sitten.

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän mielipidekysymys tämäkin on. Itse tykkään taas enemmän tuosta perinteisestä, että ilmoitetaan kuinka monta viikkoa sivussa ja jotenkin minä HENKILÖKOHTAISESTI osaan päässä sen paremmin hahmottaa.

Tietysti hyvä jos ja kun tämä mielipiteitä jakaa niin tänään oli käytetty molempia tapoja ;)

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Vähän mielipidekysymys tämäkin on. Itse tykkään taas enemmän tuosta perinteisestä, että ilmoitetaan kuinka monta viikkoa sivussa ja jotenkin minä HENKILÖKOHTAISESTI osaan päässä sen paremmin hahmottaa.

Tietysti hyvä jos ja kun tämä mielipiteitä jakaa niin tänään oli käytetty molempia tapoja ;)
Parempi kun ei ilmoiteta ollenkaan ja arvuutellaan lounaalla kuka luistelee jäällä ja kuka ei.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kyllä minä nyt kuitenkin ihan jokaiseen kalenteriini viikolle 45 merkkasin isolla että TUKSU IS BACK.

Se on kuitenkin ainoa asia mikä merkitsee, eikä niinkään se, missä muodossa se ilmoitetaan.

surfa

Jäsen
Liekö tässä nähtävissä se, millä jakamalla ihmiset hoitavat töissään asioita viikkonumeroilla. Omakohtaisen kokemuksen perusteella siinä vaiheessa, kun liukuvia päiviä alkaa pyörimään paljon tietokoneen näytöllä, ei ole viikkonumeroita parempaa tapaa ilmoittaa ~viikon aikaikkunoita. Muutokset ennusteisiinkin on yksiselitteisiä ja heti katsomalla selviä.

Tottumiskysymys sanon ma.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
18.11.2024

Pelicans on 20 ottelua pelanneena Liigassa sijalla 12. Joukkueen loukkaantuneiden listalla ovat Onni Käyhkö (noin 1-2 vko), Daniel Nieminen (day-to-day), Tomas Poletin (paluuarvio vko 48) Miro Väänänen (day-to-day) ja Niklas Virtanen (kausi ohi).

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs TPS
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
SaiPa vs Tappara
  • 2.52
  • 4.15
  • 2.40
K-Espoo vs Kärpät
  • 2.32
  • 4.30
  • 2.80
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy