Eli plussana Nieminen on pelikunnossa.Niklas Virtanen (kausi ohi), Miro Väänänen (n. 4-6 vko), Onni Käyhkö (paluuarvio vko 47), Leevi Tukiainen (paluuarvio vko 45), Olof Lindbom (day-to-day) ja Joona Kumpula (day-to-day).
Tulipa huonoon paikkaan Virtaselle loukki..
Mehiläisen loukkaantumis- ja viikkoraportti: Virtasen kausi ohi
Pelicansin sairastuvalla on kuusi pelaajaa, kun alkamassa on viimeinen viikko ennen maajoukkuetaukoa.pelicans.fi
Jalka hyvinkin todennäköisesti kun lensi laitaa päin ja taisi jäädä jalka aika pahasti kropan alle, siitä en tiedä mitä siellä on mennyt rikki, mutta jotain aika pahasti kun kausi ohi.Mitähän virtasella hajosi?
Omaan silmään näytti, että nilkka olisi mennyt tohjoksi.Mitähän virtasella hajosi?
Joo on kyllä kun osa laitettu ihan oikein mielestäni ja osan kohdalla pitää tarkastaa kalenterista, että milloin paluu. Nää on näitä.Miksei tuohon voitu vaan laittaa viikkojen määrää poissaololle, tuo "viikko 47/48" yms on sekava mielestäni.
Joo esim Tukiainen palaa viikolla 45. Kun olisi voinut sanoa poissa viikon;)Siis mitä helvettiä :-D jos tuolla lukee että paluu arviolta viikolla x, niin se kertoo paljon selkeämmin senmilloin pitäisi olla taas hokkkarit jalassa kun esim 4-6 viikkoa veks. Joudun katsomaan kalenterista sen kummassakin tapauksessa. Tää on tätä kun teet niin tai näin niin se on aina väärinpäin.
Vähän mielipidekysymys tämäkin on. Itse tykkään taas enemmän tuosta perinteisestä, että ilmoitetaan kuinka monta viikkoa sivussa ja jotenkin minä HENKILÖKOHTAISESTI osaan päässä sen paremmin hahmottaa.Siis mitä helvettiä :-D jos tuolla lukee että paluu arviolta viikolla x, niin se kertoo paljon selkeämmin senmilloin pitäisi olla taas hokkkarit jalassa kun esim 4-6 viikkoa veks. Joudun katsomaan kalenterista sen kummassakin tapauksessa. Tää on tätä kun teet niin tai näin niin se on aina väärinpäin.
Parempi kun ei ilmoiteta ollenkaan ja arvuutellaan lounaalla kuka luistelee jäällä ja kuka ei.Vähän mielipidekysymys tämäkin on. Itse tykkään taas enemmän tuosta perinteisestä, että ilmoitetaan kuinka monta viikkoa sivussa ja jotenkin minä HENKILÖKOHTAISESTI osaan päässä sen paremmin hahmottaa.
Tietysti hyvä jos ja kun tämä mielipiteitä jakaa niin tänään oli käytetty molempia tapoja ;)
Se olisi sitä suuren johtajan moottorisahatyyliä.Parempi kun ei ilmoiteta ollenkaan ja arvuutellaan lounaalla kuka luistelee jäällä ja kuka ei.