@Barney , itse asiassa, minä muistin väärin. Liivik todellakin mainitsee Sasha Huttusen nimeltä: ”
Sasha Huttuselle isosti terveisii, Iltalehden toimittajalle. Laitat faktat kuntoon vittu oikeesti hiiri ku teet niit juttui siel [naurua]. Anyways... mä jo haistoin, kun meil oli palkka myöhässä...”. Ja sitten jatketaan eteenpäin.
En kyllä saanut mitään sodanjulistus-viboja tuosta, vaan enemmänkin vanhalle jutulle naureskelua ja pikkukuittailua. Oletan, että asianosainen itse (Liivik) voisi kertoa totuuden Espoosta lähdöstään näin vuosia tapahtuneen jälkeen, jos siinä olisi jotain kerrottavaa. Eli, jos toimittajan kirjoitukselle olisi jotain faktaa. Jos toimittaja on kirjoittanut huonon jutun, eikö kuittailua pitäisi kestää? Ettei tule jatkossa yhtä huonoja juttuja. Huttunen on kuitenkin ollut jo aika pitkään kuvioissa mukana ja voisi kuvitella, että hänen ammatti-identiteettinsä kestäisi tällaisen pienen kuittailun, varsinkin, jos jutun tiedot eivät pidä paikkaansa. Mutta näköjään haluttiin saada huomiota vanhalle, huonolle, fiktiiviselle kirjoitukselle.
Paljon melua tyhjästä.
Muuten sanoisin, että Jargoni on ollut viihdyttävä ohjelma. On tullut tehtyä paskoja kotihommia kuin siivillä, kun luureista on tullut Jargoni. Kevyttä jutusteltua ja mielenkiintoisia juttuja ja vieraita. Voisivat jatkaa ohjelmaansa, vieraita luulisi riittävän hyvin. Toivevieraani olisi Kari-setä.