Ilmoitukset

Nimimerkin Hikiset kyynärit poikkeuksellisen heikkotasoinen viestittely ja jatkuva provosointi Teliaa käsittelevässä ketjussa on tuottanut hänelle kuukauden kirjoitustauon.

Sulje ilmoitus

Siim Liivik – HIFK-ikoni

Viestiketju osiossa 'HIFK' , aloittajana JHag, 01.11.2008 klo 21.50.

1. RustEnuff Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Edmonton Oilers
    Todella sääli, että Liivik loukkaantui! Punaisiin paluun jälkeen on ollut ikävä sitä alkuperäistä "Märkä-Simoa", mutta numerolla 72 on kurvaillut joku sisäsiisti versio. Vihdoin tänään olin näkevinään sen vittumaisen #72:n tulleen takaisin, niin sitten käsi paskaksi ja varmaan kausi ohi.

2. Pardus Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, Laser HT
    Löysä66 tykkää tästä.
  3. Viherpuiston Ruoska Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Hyi olkoon, ei saa pelotella. Mä jo pelästyin, että Simo on meidän uusi sentteri, kun tää ketju oli ylhäällä. Ja nyt mä tietysti aiheutan samanlaisia sydämentykytyksiä toisille.

4. Walkin Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK&Pittsburgh Penguins
    Lainaus:
    Jos Liivik hyväksyisi saman roolin mikä miehellä oli vuonna 2011 niin kelpaisi itselleni enemmän kuin hyvin nelosketjuun, heittämällä menee Nykoppin edelle koska tämä on aina saikulla sekä Åstenin, Keräsen jne. Ylempiin ketjuihin ei asiaa...

5. MHPeg Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    2011 vuoden Märkä kelpaisi ehdottomasti. Diggasin ja diggaan edelleen kaverin asenteesta kaukalossa. Kaukalon ulkopuolisesta hommasta en sitten niinkään, mutta jokainen valitsee polkunsa.