Signaturen taustat?

  • 4 314
  • 101

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Häkkistä lontooksi

Allekirjoitukseni on suora lainaus Christopher Hiltonin kirjoittamasta "Mika Häkkinen, maailmanmestari" kirjasta.

Nämä siis olivat Häkän kommentit muistaakseni ensimmäisen ulkomailla ajetun kilpailun jälkeen. Haastattelija oli kysynyt Häkkiseltä jotain ruotsiksi, mutta Mika elehti ettei osaa ruotsia, joten reportteri kysyi englanniksi ja sai varmasti elämänsä vastauksen.

Kielimiehiä...
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minulla se nyt on vaan tommonen typera tokaisu. entinen allekirjoitukseni oli suoraan Sports Illustrated:sta mutta modet kaskivat vaihtamaan sen, koska "oli muka suoraan elokuvasta transpotting". Paskanmarjat sanon mina.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
No sehän tulee loistavasta menestyksestä Kiekkopesässä järjestetystä tätä kautta koskevassa veikkauskilpailussa. Lisätietoa Suljetulla Osastolla.
 

tws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks, Rajamäen Rykmentti,
No minunhan signatureni tulee näistä mukavista Linkun selostuksista :)
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Oma mielipide (saan näppylöitä tuote ja jääkiekko -sanoista samassa lauseessa).
2. Yleinen elämänohje :)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nooh. Tulee aika usein vaihdettua sitä mutta sitä yrittää olla hauska tai naseva tai jotain....
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun signature on Älypäät - sarjasta. Rick luuli, että hän on Neilin mielestä tylsä. Sitten hän näytti lautasta ja sanoi: "Katso. Tämä on lautanen. SE on tylsä. Minua ei yhdistetä lautasiin!!"
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Vaihtuu aika usein.

Kriteerinä: jotain oivaltavaa, mutta pilke silmäkulmassa.

Kertonee omistajastaan jotain... ;)
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Oma signatureni on
' Hallilla joskus menneillä vuosina kuultu ' silloin kun on tiukka paikka

' MÄKKÄRI AJALE SE! '
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Älä koskaan

a) mene pois

b) sano noin

c) välitä kusipäistä

d)ja silti teen

Sexpistols.
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti pelimanne
Minulla se nyt on vaan tommonen typera tokaisu. entinen allekirjoitukseni oli suoraan Sports Illustrated:sta mutta modet kaskivat vaihtamaan sen, koska "oli muka suoraan elokuvasta transpotting". Paskanmarjat sanon mina.

Tiedät kuule oikein hyvin, että syy allekirjoituksesi vaihtoon ei liittynyt mitenkään Trainspotting-elokuvaan.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Flonaldo


Tiedät kuule oikein hyvin, että syy allekirjoituksesi vaihtoon ei liittynyt mitenkään Trainspotting-elokuvaan.

Noniin... nythän mua kiinnostaakin että mikäs tämä sig sitten olikaan...?
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti Designer
Suora lainaus maailman parhaan yhtyeen eräästä loistavasta teoksesta.

Jetsulleen! A change of seasons... Omani tiivistää väärinymmärtämisen ongelmat kahteen virkkeeseen. Se, mitä tulkittava haluaa sanoa, ja se, miten tulkitsija sen tulkitsee, ei aina kohtaa. Huomasin sen selatessani jotain sitaattikirjaa, mutta en kuolemaksenikaan muista, kuka tuon hienon ajatuksen lohkaisi.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Inho

Eli inho rumpuja kohtaan jääkiekkokatsomossa. Ainoa mitä saavat katsomossa aikaan, ovat päänsärkyä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei mitään elämää suurempia selityksiä. Noita tulee aina silloin tällöin vaihdettua, kun sattuu olemaan sillä tuulella. Kriteereiksi riittää, että läppä on joko täysin älytön, hauska, "hauska", hieman provosoiva tai sitten suorastaan kannannotto ("fuck the middle east").
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä signatureni tuli ensimmäisenä mieleeni täyttäessäni näitä käyttäjätietoja tms. Petteri Lehto kolumnissaan, jonka hän kirjoitti Wingsien mestaruusjuhlat päättäneen traagisen onnettomuuden jälkeen, mainitsi Konstantinovin sanoneen näin. Ja, kunnioittaakseni Vladinatoria päätin laittaa tämän singnaturekseni.

Tämän fiksumpaa ja omaperäisempää en tuolloin keksinyt, kenties joku päivä keksin...

vlad#16
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sigini kuvaa hyvin elämänfilosofiaani, napattu samuraitten ohjeistuksesta seppukuun. Elämä on jotenkin helpompaa kun laittaa asiat oikeaan mittasuhteeseen, ongelmasi eivät vaivaa sinua 100 vuoden kuluttua ollenkaan. :)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Simpsoneissa Troy McClure houstasi (anglismien anglismi; isännöi sen olla pitää) tv-shopmaista ohjelmaa I can`t believe they invented it! On monesti pitänyt tarkistaa scriptistä McCluren viimeiset sanat sanatarkkaan Phil Hartmanin muiston vuoksi. Jollakin on muuten se "Damn TV, be more funny!" josta olen todella kateellinen.....
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Tigerland

Niin, eli oma allekirjoitukseni on peräisin loistavasta sotaleffasta nimeltä Tigerland. Siinä se kouluttajakersantti toteaa allaolevan eräälle vaikeahkolle alokkaalle. Tosin olen harkinnut sitä, että jos vaihtaisi toiseen niin ikään Tigerlandistä peräisin olevaan kommenttiin:

"When did "for my country" turn to "fuck this shit"?"

:cool:
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viestin lähetti Oloneuvos
Lapparit pukivat sanoiksi tämän kautiset TPS- kannattajan tuntemukset. On tuossa kyllä muutakin, mutta antaa olla tällä kertaa.

Mehän voisimme, Oloneuvos, joskus pistää pystyyn oikein kunnon virtuaalipohdiskelut tuon nerokkaan biisin syvimmästä olemuksesta.


Viestin lähetti dude
Täydellinen kuvaus Ilveksestä ja allekirjoittaneen elämän mittaisesta rakkaudesta tähän kyseiseen joukkueeseen.

Kiitos dude, olen otettu. Mutta tiistaipähkinä sinulle: mikä sana on aavistuksen verran vinksinvonksinheikunkeikun?


Oma signani on mystisen käsittämätön loppusäe erään loistavan suomirokkiryhmän eräästä biisistä. Olen miettinyt sitä moneen kertaan löytämättä vastausta. Ehkä päämäärättömästi kauan seilanneet sohvat voisivat tässä tapauksessa kuvata sitäkin, että Ilveksen viimeisestä täysosumasta on kulunut niin hirvittävän kauan. Ehkä. Emmätiä.

B
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tenholla on siguna yksi Kari Tynin loistavista lausahduksista, jotka ainakin minulle merkkaavat paljon..
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Nykyinen allekirjoitus on Alivaltiosihteerin ehtymättömästä sanamyllystä putkahtanut laatutuote.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös