Signaturen taustat?

  • 4 324
  • 101

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätinpä avata ketjun aiheesta jota tietääkseni ei vielä ole täällä laajemmalti käsitelty. Shoot me jos olen väärässä...

Eli mistä/miten olet keksinyt signaturen itsellesi?

Minulla tuo nykyinen "Minä olen bull - kaikki muu on shittiä" tulee legendaarisen Tony Halmeen hittikipaleesta Viikinki. Mainio kertosäe kerrassaan. Kun huomasin hyräileväni sitä, niin päätin oitis liittää säkeet signatureeni. Tottahan tuo on joka suhteessa. :D

Aikaisemmin minulla oli Status Quon biisistä Whatever You Want säkeet "I can make an offer you can't refuse..." Tulee niin hyvät fiilarit tuosta kappaleesta...

Mutta miten teillä? Minulle on ainakin painunut mieleen ervatsalon (säännöllisesti?) vaihtuvat sutkautukset... Kaivaako se ne jostain kirjasta vai mitä?!?
 

Miguel

Jäsen
Itselläkin on käynyt mielessä tällaisen ketjun avaaminen.

Eipä tuolla juuri niin suurta taustaa ole. Ennen silloin tällöin lisäsin viestin loppuun jotain tyyliin 'Tämä oli minun mielipiteeni' tai 'Näin sen näin'. Niinpä tuosta jälkimmäisestä muodostui allekirjoitukseni. Itse en sitä keksinyt, vaan Uusi Lahti- lehdessä Jarmo Saarela kirjoittaa urheilukolumninsa aina kyseisellä otsikolla. Siinä on pientä hassua sanaleikittelyä ja se tuntui mukavalta laittaa signatureksi. Kysymys kuuluukin: kumpi 'näin'-sana on verbi ja kumpi partikkeli? Ei sillä kyllä väliä ole, mutta itse ajattelen ensimmäisen verbiksi.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Omani tuli keskustelussa kaverin kans ja se puhui että kun pitää olla kunnon sixpäckki että saa naisia niin kysyin törkeesti että missä se sun sixpäckkis sitten on? niin jani sanoi että täällä sisällä,täällä sisällä. Etkö huomaa sisäistä kauneutta?
 

JanJ

Jäsen
Oon vasta viime aikoina ottanut signaturen käyttöön. Pistän siihen aina jotain älytöntä sontaa. En mitään kannanottoa tai itsestäni kertovaa juttua.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep singatureni tulee siitä että jari torkki on suakkari pelajaa torkista lähti myös se että rupesin kannustaan lukkoa ja chicgaoa :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oma signatureni tulee eräästä Hervannan kylähullusta, joka istuu aina silloin tällöin paikallisessa kulttipaikassa, Rubens-pubissa. Joskus meillä oli kaverin kanssa vaikeuksia pitää pokkaa, kun äijä saapui selittämään pöytäämme honottavalla äänellään noita lauseitaan. Tuo oli ehkä kaikkein hauskin. Lisää juttua äijästä laitoin aikanaan avaamaani Kylähullut-ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Nykyinen Calounin kommentti on lainaus Bluesin virallisesta lehdestä.

Kauden aikana käyttämäni on Blues Fan Clubin virallinen tunnuslause.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Suosikkipelaajani Otakar Janecky säilyy mielissä aina. Pardubicen taikurille löytyy tilaa sigussa ja slogani on tuo vanha tuttu:
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Itselläni signi tulee Pentti "Linkku" Lindegrenin tokaisusta kun hän ilmoitti väliaikatietoja exel hockey event ottelun pelikatkon aikana.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Olii Mustosen kirjan, Veijareita ja Virtuooseja viimeiset sanat.

Täydellinen kuvaus Ilveksestä ja allekirjoittaneen elämän mittaisesta rakkaudesta tähän kyseiseen joukkueeseen.
 

ace

Jäsen
Omani tulee siitä, kun pari vuotta sitten play-offeissa Phoenix ja Colorado pelas vastakkain, ja Roenickilla ja Roylla oli läpi ottelusarjan kinaa. Yhden pelin jälkeen Roylta sit kysyttiin että mitä se Jemppa sulle oikein sanoi? Roy vastas ettei kuullut mitä Jeremy sanoi koska hänellä oli Stanley Cupin voittosormukset korvissa.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Veikkiksestä

Mun signature on lainaus monta vuotta vanhasta Veikkaaja lehdestä, jossa kommentoitiin Aran ja Nokelaisen (silloin Ässissä) valintoja johonkin harjoituspeleihin. Kokonaisuudessaan se meni jotenkin näin:
Pasi Peltonen:
Hitaat kädet, hitaat jalat ja hidas pää! Aluepoliittinen valinta.
:D
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Kommentti on Fight Clubista, Tyler Durdenin kehoitus päähenkilölle...kyseinen leffa on mielestäni ihan OK...noin niinkuin lievästi sanottuna...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Deltron 3030:n kappaleesta 3030 parit sanat... aikaisemmin oli se "Hinnat alas, sanoi sinivalas" tjsp... Kukaan ei varmaan aavista, mistä se oli

Laitoin kun halusin
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
MINÄ!!!!

Olen kuolematon keisari,joka nostaa Rooman jälleen sille kuuluvalle paikalle historiassa.Tämän jälkeen me(Hifk)siirrymme pelaamaan ottelumme Roomaan.Colosseumista saa pienin korjauksin kelpo areenan.Vastustajien fanit syötämme leijonille,jonka jälkeen juhlimme toogat päällä mestaruutta.Triumfin tulemme toki pitämään Helsingissä.jossa voittoisat joukkomme herättävät ansaittua pelkoa/kunnioitusta.

Toki varsinaisena bossina häärää Hillokuningas,eli tässä kohtaa palaamme takaisin historiamme alku aikoihin,jolloin etruskit hoitivat hommat.Pentti Jullicanus on nyt kovien haasteiden edessä.Luovun välittömästi vallasta,kun Jullicanus saapuu Roomaan.

-Arpa on heitetty-;)
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iron Maidenin Bruce Dickinson A real dead one - live levyllä ennen Where Eagles Darea.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kirjoitusten alkuperää ei ole taidettu vielä kysyä, parasta sellaista kylläkin on.

Omani ongin joltain sivulta, kun kyllästyin vanhaan, ja vaihdoksen oli tapahduttava heti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Aina tovin välin vaihtelen ilman suurempaa tarkoitusta. Nykyinen on Simpsoneiden jaksosta "Homer the Moe" tai jotain sinnepäin...
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Warsteiner

Tummien oluiden torilla käteeni sattui Warsteinerin tuopinalunen jossa tämä mielestäni tärkeä lause oli.

St. Pat
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vaihtelen omaani aina välillä.
Lähinnä jos löytyy jotain huumoripätkää, niin signaan vaan.
Tämän hetkinen on Spenttiksen käsialaa.
Katsoin muuten ko. ottelun joskus muinoin ja nauroin sitä jo silloin.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtyeellä C-Tank on signaturen niminen levy. Tosin tuo kyllä sopi aika hyvin HIFK:n viime kauden loppuhetkille, vaikka laitoin tuon ihan muuten vaan... :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös