Majoituksen suhteen pientä vinkkiä, että mikäli on muutaman hengen porukalla liikkeellä, First Camp Arcus-Luleå tarjoaa edullista mökkimajoitusta. Toki vaatii yhden ajokuntoisen, koska matkaa keskustaan on useampi kilometri. Bussillakin kyllä saattaa päästä suht läheltä, mutta siinä on aina oma säätönsä. Itse olen tuolla First Campissä majoittunut kaikilla Luleån reissuilla. Ei mitään luksusta, mutta perusasiallisia mökkejä, ainoana miinuksena yllättäen saunan puuttuminen.
Jotain 200 euron luokkaa olen maksanut neljän hengen mökistä kahdelta yöltä. Omilla patjoilla kapasiteettia pystyy varmasti lisäämään, sen verran noissa on lattiapinta-alaa. Kyllä tuolla kelpaa Systembolagetin virvokkeita nauttia ja iltaa istua :) Viimeksi kävi vielä sellainen hauska juttu, että meidän budjettimökissä oli vuodesohva rikki ja selvittelyn jälkeen totesivat, että ei saa kuntoon. Saman hintaluokan mökit täyteen buukattu, joten saatiin upgrade kalleimman hintaluokan mökkiin Luulajanjoen rannasta. Ei valittamista.