Kyllä. Samaa mieltä Olkun ja Lakaisijan kanssa.
Hal Gill oli tietysti ihan ykkösmies maalinedustan putsaajana kuten tuolla NHL-kokemuksella kuuluukin, Siklenka oli enemmänkin all roud-mies joka pystyi tarvittaessa pelaamaan hyökkääjänäkin. Hulluudessaan Siklenka oli varmasti nykyaikaisen jääkiekon ykkönen mitä Lukossa pelanneisiin tulee (eli tarkoitan että mitään Globenskyjä ei huomioida).
Robert Nordmark oli Hal Gillin jälkeen Lukon toiseksi paras maalinedustan siivoaja. Kuten ennenkin olen kirjoittanut, minulla on ikävä sitä tuomareilta yleensä näkemättä jäänyttä kovaa poikittaista mailaa mitä mies vastustajan hyökkääjille maalin edessä jakeli, sinne alaselkään.
Jokaisella näillä kolmella veitikalla olisi varmasti paljon pikku vinkkejä Brookbankille.
Lakaisija kyseli mad Miken kuulumisia: Mike Siklenkalla oli vielä täksi kaudeksi sopimus Itävallan KAC Klagenfurtin kanssa mutta ei ole pelannut peliäkään. Hänen nimeään ei löydy joukkueen nettisivuiltakaan pelaajalistasta, eikä myöskään valmennusryhmästä eli kai sopimus on purettu. Mitä minä miehen viime pelejä Klagenfurtissa katselin, en paikan päällä vaan netin välityksellä, niin ihan samat kurit miehellä oli kuin Lukossakin. Ei siinä paljon kyselty "kaverilta että halutaanko lähteä (by Timo Willman)" vaan silloin veisattiin kun virsikirja oli auki. Mutta nyt tämän kauden touhuista en tiedä, enkä sitä mikä uran Klagenfurtissa katkaisi, joko loukkaantuminen tai sitten ei enää käyttöä löytynyt.