Sheldon Brookbank

  • 66 723
  • 293

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Brookbankilla oli myös yksi hyvä maalipaikka tänään. Mutta kuten arvata saattoi, niin ei tehnyt.

No nyt on kyllä jo hakemalla haettua loan heittoa. Brookbankilla, joka on puolustava puolustaja, oli tänään yksi hyvä vetopaikka josta sai kelpo laukauksen aikaan mikä ei ollut Setäsen torjunnasta edes hirveän kaukana pomppia Vahalahden vehkeistä sisään.

Jos Brookbankia aletaan jo suolaamaan ettei pistä jokaisesta hyvästä vetopaikasta kiekkoa maaliin niin on kyllä jo melkoista.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt on kyllä jo hakemalla haettua loan heittoa. Brookbankilla, joka on puolustava puolustaja, oli tänään yksi hyvä vetopaikka josta sai kelpo laukauksen aikaan mikä ei ollut Setäsen torjunnasta edes hirveän kaukana pomppia Vahalahden vehkeistä sisään.

Jos Brookbankia aletaan jo suolaamaan ettei pistä jokaisesta hyvästä vetopaikasta kiekkoa maaliin niin on kyllä jo melkoista.
Jos miettii koko uraa Lukossa niin jostain voisi tietysti tehdä. Ja olen sitäpaitsi yksi niistä, jotka ovat puolustaneet Brookbankkia aluksi. Enkä nytkään lyttää, mutta parhaalta tontilta ei tehnyt.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tän puolustajakuvatuksen esitykset on nähty. Ihan junnuvirheitä koko ajan. Ei voi käsittää miten on päässyt änäriin, saati mestaruuteen asti?!? Pois kokoonpanosta ja ÄKKIÄ!!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Varmaan ainut Lukon pakki joka pystyy antamaan heti kovan ekan syötön... tosin tuo ei oikein RD:n pelifilosofiaan sovi...
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei sovi, tuskin oli Dufvan lupaa hakea myllyä, mutta onneksi sentään itse tajusi että jotain pitää tehdä. Harmi että tuomarit rynni väliin. Linjattomuus paistaa tässäkin, Gratton ja Generous saivat rauhassa heitellä hanskat ja kypärät ja hakea asetelmia, mutta tänään raitapaidat olivat välissä alta aikayksikön. Harmi.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä, että Sheldon yritti sentään jotain. Brookbank taisi kaatua omia aikojaan ja mylly loppui jo ennen alkamista.

Muuten Brookbakin peliesitys oli luokaton ja veltto. Kolme Ässien maalia Sheldon katseli kentän puolelta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vitun Brookbank minkä teki. Alivoimalla kun kiekko oli jo Zapon hallussa ja peli poikki niin tämä lyö vastustajaa kulkusille. Ei helvetti mikä ääliötekö.

Toivottavasti saa valmennukselta sellaisen ripityksen, että muistaa lopun ikänsä mitä typerää tuli tehtyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pääasia on se että kukaan Lukon pelaaja ei tappele.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä olisin halunnut tähän mennessä nähdä Sheldonilta jo 2-3 ulosajoa. Lähinnä kunnon myllyistä. Paikkoja niihin olisi ollut mutta, kun on käsketty pitää vanttuut kädessä, niin mies ei saa tehdä kentällä sitä mitä osaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Pääasiassa nukuin anatomian luennoilla, mutta hämärästi muistelisin, että kulkuset eivät sijaitse reidessä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Brookbank pelasi tänään parhaan pelinsä Lukko paidassa. Teki juuri sitä hommaa mitä häneltä on odotettu. Lukon paras pakki tänään.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Brookbank pelasi tänään parhaan pelinsä Lukko paidassa. Teki juuri sitä hommaa mitä häneltä on odotettu. Lukon paras pakki tänään.

Samaa mieltä! Ehdottomasti Lukon parhaimmistoa!
 

Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Arsenal
Brookbank oli kyllä kova tänään. Yksi harvoista, jotka vetivät kovalla asenteella koko pelin läpi. Pelasi myös hyvin Lainetta pois jatkuvasti.

Itse vähän odottelinkin, että Brookbank syttyisi näihin pleijareihin, mutta en vielä ennen peliä oikein uskonut siihen. Hyvä peli kuitenkin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Omasta mielestäni saanut ihan liikaa kuraa niskaan kauden mittaan ... kuitenkin niitä pakkeja joka osaa antaa kovan syötön oikealle miehelle ja lapaan...

Hassua muuten ettei tänään kun poikkarin antoi kassarille, niin kukaan ei tullut kuittailemaan vaan hässäköinti muualla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kiekkoareenan mukaan saattaa levätä jatkossa jalkapyyhkäisyn takia.
 

Larhii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jäähonka
Brookbank oli kyllä kova tänään. Yksi harvoista, jotka vetivät kovalla asenteella koko pelin läpi. Pelasi myös hyvin Lainetta pois jatkuvasti.

Itse vähän odottelinkin, että Brookbank syttyisi näihin pleijareihin, mutta en vielä ennen peliä oikein uskonut siihen. Hyvä peli kuitenkin.
On aika syttyäkin. On todella ollut surkea ainakin niissä peleissä missä olen Lukkoa itse nähnyt. Olin ylistämässä loistavaksi hankinnaksi kun saapui, mutta toisin on käynyt...toki paljon voi olla sankaruutta vielä jäljellä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kiekkoareenan mukaan saattaa levätä jatkossa jalkapyyhkäisyn takia.

Meni kyllä ihan ohi, mutta en ollut näemmä ainut.

Aluksi otteissa näkyi pelaamattomuus ja väärä rooli. Syöttötaito sen sijaan on ollut nähtävissä koko ajan. Lukon pakaista toimittaa kiekon varmimmin pois omista ja syöttö napsahtaa lapaan.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Mutta se kaivattu kovuus maalin edustalla on loistanut poissa olollaan koko kauden ei ole osoittanut minkäänlaisia isännän otteita lähinnä nalle karhua on muistuttanut. Eilen pikkuisen yritti mutta sekin oli keskikentällä jälkipeliä.

Ei ole minusta vielä täyttänyt palkansa vaatimia vahvistuksen ktiteerejä.

Nyt pitää nousta esille enää ei ole aikaa odottaa. Meillähän pitäs olla ns kevään joukkue vai miten se nyt meni... HYMIÖ
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Vaikea uskoa, että Brookbank noilla esityksillä olisi ollut NHL-tason pakki. Minusta on koko ajan tuntunut, ettei hänellä ole lainkaan sata lasissa, enempi siltä, että tekee perussuorituksen. Jos ei ole intohimoa ja tunnetta Lukon värien puolesta, jota juuri nyt tarvittaisiin, niin laihat ovat tulokset. Mutta tänään on uusi päivä tai tiistaina, jos pelikielto rapsahtaa. Itse en huomannut koko jaklkapyyhkäisyä eikä siitä minusta ruutu.fi|n otteluselostajakaan noteerannut.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Liiga teki kyllä tällä kakulla itsestään ihan pellen. Brookbankiä olisi kyllä tänään tarvittu, mutta ei voi mitään kun on tämä hame-/nessuliiga.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jalkapyyhkäisy on niin raukkamainen teko että ihan syystäkin nämä otetaan pois. toivottavasti kielto ei jää vain yhteen peliin. 3 olisi ihan ok
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mikään jalkapyyhkäsy edes ollut. Korkeintaan jalkakamppi ja siitä sitten tuomari olisi voinut halutessa viheltää kakkosen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös