Veikkaan että Stapleton ja Wilm jättävät Jokerit ja saattavat Shedsiä ja Wadea seurata Sveitsiin. Kauppisen en usko lähtevän, ihan jo sen takia että miehellä on sopimus Jokereihin ensi kaudeksi.IS:n nettisivut toistavat huhun, että pelaajista Sheddeniä seuraavat Zugiin ensi kaudeksi Wilm, Stapleton ja Kauppinen. Saa nähdä miten käy.
Tää lause on aika lähellä 0-informaatiota, mutta kyllä mä tän allekirjoitan. Toki jos Jokereiden resursseilla ei ole parempaa tarjolla, niin sitten pitäisi vaihtaa ensin TJ.Shedden saa tulla koska vain takaisin, jos ei ole parempaa tarjolla.
IS:n nettisivut toistavat huhun, että pelaajista Sheddeniä seuraavat Zugiin ensi kaudeksi Wilm, Stapleton ja Kauppinen. Saa nähdä miten käy.
Edelleenkin ihmettelen, kenen suosituksesta tämmoinen Shedden roudattiin Suomeen?
Sheddenin suureksi virheeksi lasken hänen liiallisen luottamisensa vääriin pelaajiin (Kantor, Hirso)
Vaiko ex-Tappara? Niinpä. Kyllähän Jarrettin hinta kuulemma nousi jatkosopparin osalta, joka tietenkin ymmärrettävää, koska paikka oli muualle ja Jokereiden paniikki tiedossa. Päätös oli kuitenkin Jokereiden.Niin, meikäläiselle jäi hieman epäselväksi miksi Jarrett lähti narreista? Eli kumpi päätti jättää tryoutin tryoutiksi. Kantorhan oli totaalinen huti ja pakko oli kyllä naureskella Virmasen ja Hjalmarin perverssille tarpeelle napata ex-ifk -pelaajia.
Niin, meikäläiselle jäi hieman epäselväksi miksi Jarrett lähti narreista? Eli kumpi päätti jättää tryoutin tryoutiksi. Kantorhan oli totaalinen huti ja pakko oli kyllä naureskella Virmasen ja Hjalmarin perverssille tarpeelle napata ex-ifk -pelaajia. Kenties markkinoilla oli tarjolla parempaakin? Bluesia vastaan ainakin Kantor sai aivan liikaa peliaikaa.
Jos Kantor osasi jo sitoa kengännauhat?...Alpon ottaessa poikkeuksellisesti aikalisän? Kun kaikki muut kentällä olleet pelaajat kertyivät suuren päällikön ympärille kuuntelemaan viisauksia (luultavasti: teidän täytyy nyt itse funtsia kuinka tästä noustaan...), Kantor sirklasi lähellä keskiympyrää ollen silminnähden täysin välinpitämätön valmentajansa jorinoista.
Kun kaikki muut kentällä olleet pelaajat kertyivät suuren päällikön ympärille kuuntelemaan viisauksia (luultavasti: teidän täytyy nyt itse funtsia kuinka tästä noustaan...), Kantor sirklasi lähellä keskiympyrää ollen silminnähden täysin välinpitämätön valmentajansa jorinoista.
Miehen puolustukseksi täytyy sanoa että ehkä Kantor oli jo kuullut alpon tarinan. Varmaan jotain muinaisista spartalaisista ja Thermopylain taistelusta. ;)
Muistaneekohan veli Johannes, kun istuimme Jokerit-HIFK -playoffmatsissa aivan HIFK:n vaihtoaition takana Alpon ottaessa poikkeuksellisesti aikalisän? Kun kaikki muut kentällä olleet pelaajat kertyivät suuren päällikön ympärille kuuntelemaan viisauksia (luultavasti: teidän täytyy nyt itse funtsia kuinka tästä noustaan...), Kantor sirklasi lähellä keskiympyrää ollen silminnähden täysin välinpitämätön valmentajansa jorinoista.
Mielestäni pitää kysyä myös toisinpäin, eli kuka liigavalmentajista olisi johtanut Jokerit huonompaan tulokseen?
Alpo Suhonen ja Paul Baxter, lyhyesti ja ytimekkäästi!