Shawn Bates Try-outille HIFK:n

  • 260 900
  • 744

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Batesin ulkoinen olemus ei kyllä viittaa kovaan kuntoon. Veikkaan että tekee "maddanit/averyt". Liian kova sarja, kun ei ole treenannut. Onneks on try-out. Kiitos tästä Virmanen!!!
Vai onko enää nykyisin liian kova sarja keskenkuntoisillekaan pelaajille, kotimainen sarja on kovaa vauhtia menossa todella huonoon suuntaan ja ISOJEN muutosten aika rupeaa olemaan käsillä jos halutaan edes osa joukkueista pelastaa.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Batesin ulkoinen olemus ei kyllä viittaa kovaan kuntoon. Veikkaan että tekee "maddanit/averyt". Liian kova sarja, kun ei ole treenannut.
Oliko SM-liiga Sean Averylle liian kova sarja? Olen hieman toista mieltä, vaikka miehen maalikeskiarvo Pelicansissa olikin niinkin vaatimaton kuin 1,5 maalia/ottelu.

Batesilla voisi kuvan perusteella olla käyttöä Nordiksella lähinnä järjestysmiehen tai Zamboni-kuskin hommissa, mutta olen silti valmis odottamaan miehen otteiden näkemistä kentällä.
 

Jim Beam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa, että kyllä tulee mr. Bates nyt erittäin jännittävään tilanteeseen. HIFK:lla on allaan kolme sysipaskaa, halutonta flegumatsia ja seuraavaksi vastaan asettuu -omalla tavallaan myös sysipaskaa peliä pelaava- paikallisvastustaja Jokerit. Tunteita ei varmasti tulla hallissa säästelemään.

Onnistuessaan Bates voi siis kiekkoilla itsensä suoraan fanien sydämiin, MUTTA. Voi voi Norman parkaa, jos sattuu hieman heikompi "avausmatsi". Voin jo kuvitella sen vuodatuksen määrän täällä JA:ssa, mikäli Bates vähänkin surffailee.

Siinähän se tosi pelimiehen asenteen tunnistaa, ottaako tilanteen vain kovana haasteena itselleen, ja tekee kaikkensa auttaakseen omiaan, vai lähteekö perseilyyn mukaan.
 

Conda

Jäsen
JHag täällä jossain keskustelussa jo ilmaisikin prosenttiosuutena sen, mikä vaikutus ammattivalmentajien mukaan yhdellä miehellä on joukkueessa.
Eli vaikka sattuisi niin mukavasti, että Bates olisi jonkin näköisessä kondiksessa, niin paskaa on silti luvassa, jos muualta ei tule apuja.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Eli vaikka sattuisi niin mukavasti, että Bates olisi jonkin näköisessä kondiksessa, niin paskaa on silti luvassa, jos muualta ei tule apuja.

JOS Norman Bates olisi kondiksessa, niin osoite ei tietenkään olisi ollut IFK vaan esim. Vjenäjä tai Ruotsi. Ei Bates ole kondiksessa, eikä edes stondiksessa.Turha ukko.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
JOS Norman Bates olisi kondiksessa, niin osoite ei tietenkään olisi ollut IFK vaan esim. Vjenäjä tai Ruotsi. Ei Bates ole kondiksessa, eikä edes stondiksessa.Turha ukko.

Niin, ja tiedät sen jo ennakkoon, vaikka kaveri ei ole pelannut peliäkään. Ootsä kyllä aika meedio. Tiedät tasan tarkkaan mitä saadaan, vaikka kukaan ei ole nähnyt pelaajaa kentällä vuoteen.

Se että Venäjä tai Ruotsi ei viennyt miestä, ei ole mikään mittari. Olihan hän jo "varma" Timrån mies. Malttia nyt tässä vitutuksen lomassa.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Niin, ja tiedät sen jo ennakkoon, vaikka kaveri ei ole pelannut peliäkään.

Hyvin epävarmaa on, että pelaako Bates peliäkään.Siis kokonaista peliä. On kuulemma ukko aika romuna.Senkin tiedän, meedio kun olen. Nooh, eisemitn. Uutta Amerikan apua vaan sitten tilalle. Ja kohtahan on jo marraskuu, joten saadaan taas Caloun, Bednar ja Ville Peltonen,jes.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että Venäjä tai Ruotsi ei viennyt miestä, ei ole mikään mittari. Olihan hän jo "varma" Timrån mies. Malttia nyt tässä vitutuksen lomassa.
Olihan Bob Franciskin jo varma Sveitsin mies kunnes siellä otettiin asioista hieman selvää ja päästettiin mies tänne.
Sorry mutta ei ihan vakuuta nuo Kautosen/Nybondaksen scouttausnäytöt tällä hetkellä. Se on ihan varmaa, että tuon tason pelimiehet kunnossa ollessaan menevät Ruotsiin ja Venäjälle. Bates voi ajan myötä kuntoutuessaan olla kova pelimies, mutta onko Hifkissä sitä aikaa?
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Oliko SM-liiga Sean Averylle liian kova sarja? Olen hieman toista mieltä, vaikka miehen maalikeskiarvo Pelicansissa olikin niinkin vaatimaton kuin 1,5 maalia/ottelu.

Batesilla voisi kuvan perusteella olla käyttöä Nordiksella lähinnä järjestysmiehen tai Zamboni-kuskin hommissa, mutta olen silti valmis odottamaan miehen otteiden näkemistä kentällä.

Joo ei, oli Avery-esimerkki vähän huonossa lauseessa. Olisi pitänyt mainita tämä kylmä ja pimeys, mikä vie monen P-Amerikkaisen järjen ja tulee siten koti-ikävä. Eli asiayhteys oli väärä. Sorry!
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Hyvin epävarmaa on, että pelaako Bates peliäkään.Siis kokonaista peliä. On kuulemma ukko aika romuna.

On Sami Kapanenkin aika romuna...

Metukka kirjoitti:
Sorry mutta ei ihan vakuuta nuo Kautosen/Nybondaksen scouttausnäytöt tällä hetkellä. Se on ihan varmaa, että tuon tason pelimiehet kunnossa ollessaan menevät Ruotsiin ja Venäjälle. Bates voi ajan myötä kuntoutuessaan olla kova pelimies, mutta onko Hifkissä sitä aikaa?

Itse näkisin vähän valoisampana tämän asian, jossa Batesin taso on tiedetty ja myös vammojen laatu (Kautosen kautta) ja näin ollen hankittu tietoisesti klesana ollut pelaaja, joka on saatu kohtuuhintaan. Totuushan on että terveenä mies menisi suoraan Ruotsiin tai Venäjälle. Nyt on hyvä mahdollisuus että saadaan halvemmalla kuin Hancock NHL tason hyökkääjä, koska naapurimaissa ei uskallettu. Eihän niiden tarvii riskejä ottaa, kun saavat tuon tasoisia pelaajia muutenkin. Sm-liiga ei.

Voin toki olla väärässäkin, mut kannattaisiko antaa aikaa? Try outilla kun on. Joku voisi tähän todeta että ei ole aikaa. Mikä estää hankkimasta niitä pakkeja/veskoja tässä samalla, ei se suurin ongelma ole hyökkäyksessä, vaikka eilen paska peli pelattiinkin. Kyllä se suurin ongelma on tuolla puolustuksessa.

Ja jos olen totaalisen väärässä, myönnän sen kyllä sitten...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nickelback kirjoitti:
Totuushan on että terveenä mies menisi suoraan Ruotsiin tai Venäjälle. Nyt on hyvä mahdollisuus että saadaan halvemmalla kuin Hancock NHL tason hyökkääjä, koska naapurimaissa ei uskallettu. Eihän niiden tarvii riskejä ottaa, kun saavat tuon tasoisia pelaajia muutenkin. Sm-liiga ei.

Niin...sekä Guolla että Murray olivat myös olleet vempassa ja klesana viimeisimmät vuodet, kun meille tulivat. Murraysta kehkeytyi kuitenkin kelvollinen (loistava) ulkkarivahvistus ja melkein myös Guollasta.

Bates on statukseltaan oikeasti NHL-pelaaja, eikä mikään AHL-jyrä. Bates on pelannut urallaan vain 101 ottelua farmissa ja ylhäällä peräti 467 ottelua. Eli NHL-pelaaja, ei farmipelaaja. Pisteitä NHL:ssä on syntynyt 198 eli ihan pelkkään statistin rooliin mies ei ole jäänyt.

Viimeisen kolmen vuoden aikana miehelle on kuitenkin kertynyt vain 53 ottelua sekä NHL:ssä että farmissa vammojen vuoksi. Rem Murraylla oli ennen HIFKiin tuloa kolmelta edelliseltä kaudelta 102 ottelua farmista ja NHL:stä, mukana mm. Stanleyn finaalit. Enemmän vertailukelpoinen Batesin kanssa on Guolla, jolla oli vain 55 matsia kolmelta edelliseltä kaudelta ennen kuin tuli meille. Tosin P-amerikassa mies pelasi ainostaan 7 matsia tuonna aikana ja nekin Devilsin farmissa.

Elikkä, vammojen kanssa taistelussa on aina kaksi suuntaa. Guolla ja Murray onnistuivat IFK:ssa erinomaisesti, vaikka takana olikin rikkonaisia ja loukkaantumiskeskeisiä kausia.

Batesin kunnosta ei ole mitään takeita, mutta hän voittaa statuksellaan Guollan ja pärjää hyvin Murrayllekin. Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan Batesin vaaka alkaa kallistumaan...
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Tiedät tasan tarkkaan mitä saadaan, vaikka kukaan ei ole nähnyt pelaajaa kentällä vuoteen.

Lihakset kasvaa levossa, näin sanoo valmentajatkin. Mahtaa olla iso ukko. No, ainakin peittävä. Jos luistelemaan pystyy, niin selvä vahvistus.
Tekee meitä vastaan 2+1 ja kahden vuoden soppari kouraan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Brewer kirjoitti:
Ja tarkoitat tietysti, että tekee 2v. paperin Jokereihin heti paikallismatsin jälkeen?

Totta kai tarkoitti. Bates saattaa olla vähän liian hyvä meille.
 

Carlos

Jäsen
Just nii. Ja tarkoitat tietysti, että tekee 2v. paperin Jokereihin heti paikallismatsin jälkeen? Nybondas yritti vielä meille, mutta se kuuluisa faksi teki taas tenän.

Heh, kävi mielessä sama jo ajat sitten mutta en uskaltanut sanoa ääneen. Sillä todellakin tässä on kaksi vaihtoehtoa;

a) Bates pelaa kohtuullisen ensimmäisen matsin, Nybari lyö kahden vuoden pahvin kouraan, ja sitten lonkkavikojen saattelemana kaveri ei pelaa enää pelin peliä Hifkissä

tai

b) Bates pelaa upean try-outin meillä, ja ennenkuin Nybari ehtii sanoa kissaa, on hänellä jo diili Narreihin.

Tulee jotenkin mieleen Niko Mikkolan try-out, joka hyvien esitysten jälkeen poiki koko kauden sopimuksen SCL Tigersiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
b) Bates pelaa upean try-outin meillä, ja ennenkuin Nybari ehtii sanoa kissaa, on hänellä jo diili Narreihin.

Tulee jotenkin mieleen Niko Mikkolan try-out, joka hyvien esitysten jälkeen poiki koko kauden sopimuksen SCL Tigersiin.

JHag totesi kun Batesin diili julkistettiin, että try-out on nimenomaan IFK:n kannalta pomminvarma. Ts. Bates ei pelaa kaudella muualla ellei IFK tähän suostu - näin ainakin asian ymmärsin, saa korjata mikäli olen hakoteillä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
JHag totesi kun Batesin diili julkistettiin, että try-out on nimenomaan IFK:n kannalta pomminvarma. Ts. Bates ei pelaa kaudella muualla ellei IFK tähän suostu - näin ainakin asian ymmärsin, saa korjata mikäli olen hakoteillä.

Vaihtoehtoja lienee siis kaksi:

a) HIFK:lla ja Batesilla on tehtynä esisopimus pelaamisesta HIFK:ssa ja vain HIFK:lla on oikeus purkaa esisopimus, jos ei meno kentällä miellytä.

b) HIFK ja Bates ovat tehneet jo pelaajasopimuksen ja HIFK:lla on kuukauden ajan yksipuolinen oikeus purkaa sopimus.

Eipä ole Batesin agentti ollut mikään kummoinen neuvottelija, toisaalta milläs ukon täällä pidät jos mieli tekee muille maille...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
En usko että Batesista on sateentekijäksi ainakaan ennen tammikuuta. Mies ei ole käytännössä pelannut vuoteen, joten ei odoteta liikaa.

Toivottavasti olen väärässä, koska ei tässä nyt olisi niin kovin paljon aikaa odottaa....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Bates on osoittautunut reilusti ylipainoiseksi mätisäkiksi ja häntä ei mun tietojeni mukaan saada pelikuntoon kuukaudessa. Hieno tryout siis. Eiköhän Hacker tullut nimenomaan tämän vuoksi.

This is my HIFK! Kobezdan haamu on keskuudessamme. Tosin Kobe sai 2v. diilin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bates on osoittautunut reilusti ylipainoiseksi mätisäkiksi ja häntä ei mun tietojeni mukaan saada pelikuntoon kuukaudessa. Hieno tryout siis. Eiköhän Hacker tullut nimenomaan tämän vuoksi.
Näin juuri. Jos Bates päästetään kaukaloon, siinä vaarannetaan hänen oma terveytensä.
Kautosella ollut hurja alku: Walsh, Brennan ja Bates.
Kovempi alku kuin Penalla. Ja lisätään vielä, että Kautonen käy katsastamassa pelaajat (vai käykö?), kun Pena kaivoi ne faxin syövereistä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Bates on osoittautunut reilusti ylipainoiseksi mätisäkiksi ja häntä ei mun tietojeni mukaan saada pelikuntoon kuukaudessa. Hieno tryout siis. Eiköhän Hacker tullut nimenomaan tämän vuoksi.

This is my HIFK! Kobezdan haamu on keskuudessamme. Tosin Kobe sai 2v. diilin.

Juttelin tänään ex-HIFK hyökkääjän kanssa joka sanoi, että aikaisintaan tammikuussa voisi miehestä olla hyötyä jos viitsii laittaa itsensä kuntoon. Kiva.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Juttelin tänään ex-HIFK hyökkääjän kanssa joka sanoi, että aikaisintaan tammikuussa voisi miehestä olla hyötyä jos viitsii laittaa itsensä kuntoon. Kiva.

Siis mitä vittua? Onko IFK:n scouttiosaston jotenkin ylivoimaisen vaikeaa esittää hankittavalle pelaajalle pari yksinkertaista kysymystä:

- Kuinka paljon painat?
- Millaisessa kunnossa olet?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Pelaako Bates huomenna? Olisi tietenkin jollain tavalla aika absurdia jos mies hankitaan tänne tryoutille ja sitten lentokentällä tyypit katsoo, että "ei saatana mikä läski" ja saman tien soitetaan Hackerin agentille, että miten ois. Tuskin nyt sentään?!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä olen oikeasti ihan sanaton. Batesin "yllättävä" ylipaino aiheutti sen, että yhtäkkiä paloi ainakin toistaiseksi 2 ulkomaalaispaikkaa nanosekunnissa. Ja veskaritilanteelle ei tehty mitään. Ei tätä pakkaa näin pidä täyttää.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Täällä puhutaan että Bates on paska ja läski, vaikka ei olla nähty häneltä peliäkään, itse uskon että hän on läski, mutta saahan ne läskit pois treenaamalla. Vaikka olisikin paskassa kunnossa niin veikkaan että ne samat kädet ja pää on tallella joilla tehtiin en 51 pojoa änärikaudella. Eiköhän se riitä että treenaus asenne on kunnossa niiin voi olla aikas nopeasti peruskunnossa. Itse uskon ja toivon että Batesistä on paljonkin apua Hifkille jos jaksaa treenata.
Batesin ensimmäistä peliä odotellessa..


Pelaahan HPK:ssakin läski tai toisin sanoen pallo joka on maalipörsissä jaetulla ykkössijalla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös