Voi ei !!
Mahtavaa, vähän munaa Kärppiin. Kuha ei floppaa.
Molemmille koulukunnille varmasti paikkansa on. Pitää myös huomioida, että nopealla tubettamisella tuo oli ainoa tappeluvideo miehestä. Enemmänkin antaa osviittaa mihin mies pystyy, jos tarvetta on. Toki toivon Heshkan olevan niin hyvä ja tärkeä palanen, että valmentaja kieltää häneltä tappelut.Kyllä itse arvostan Kukkosen toimintamallia huomattavasti enemmän...(Tyly, suorastaan lakoninen) No kyllä Lassekin saattaa myllyt toisinaan ottaa.
Kukkonen on urallaan tapellut useammin kuin Heshka. Aika suuri ihme olisi jos Heshka vielä joskus ilman hanskoja nähtäisiin, niin itse rauhallisuus mies on.Kyllä itse arvostan Kukkosen toimintamallia huomattavasti enemmän...(Tyly, suorastaan lakoninen) No kyllä Lassekin saattaa myllyt toisinaan ottaa.
Eikös Heshka nimenomaan valittu tuolla kaudella Liigan parhaaksi puolustajaksi? Jokerifanien mielestä se toki oli väärin kun puoli kautta pelannutta Karlssonia ei valittu, mutta kyllähän Heshka oli sillä kaudella koko kauden pelanneista ihan kärkipakkeja.Kaudella 12-13 Heshka oli mainio, ja sillä tasolla pelatessaan varmasti Liigan parhaita pakkeja.
Eikös Heshka nimenomaan valittu tuolla kaudella Liigan parhaaksi puolustajaksi?
Taitaa olla eniten kuteja pakeista? Paljon laukauksia niin tulee tulostakin. Ei kuti säästelemällä mitään hyödytä.. Masuhrista voi olla montaa mieltä mutta kyllä se paljon hyvää teki. Itse pidin ja kovasti. Kuti oli kova ja lähti vaikeastakin paikasta. Jokaisella on tietty joku heikkous mutta ei kaikkien pakkien tarvi olla oman maalinedus luutia. Mut joo,menee OT.Miten mulla on sellanen kuva, että Masuhr lämäs paljo mut aina ohi.
Masuhr... 4. laukaisutilastossa, 295 vetoa 8 maalia, 2,7%. 283. onnistumisprosenteissa. Kyllä tuolla määrällä olis pitänyt upota enemmän. Suurinosa laukauksista jäi ensimmäisen karvaajaan tai meni reilusti yli/ohi.Taitaa olla eniten kuteja pakeista? Paljon laukauksia niin tulee tulostakin. Ei kuti säästelemällä mitään hyödytä.. Masuhrista voi olla montaa mieltä mutta kyllä se paljon hyvää teki. Itse pidin ja kovasti. Kuti oli kova ja lähti vaikeastakin paikasta. Jokaisella on tietty joku heikkous mutta ei kaikkien pakkien tarvi olla oman maalinedus luutia. Mut joo,menee OT.
Kaudella 12-13 Heshka oli mainio, ja sillä tasolla pelatessaan varmasti Liigan parhaita pakkeja.
Ajattelitko, että noin 30 vuotiaalla kiekkoilijalla olisi vanhuuttaan päässyt pelitaidot rapistumaan?Tuo on muuten melko koominen kommentti. Varsinkin kun nyt puhutaan kaudesta 2016-2017.
Skoutin kertomaa toimistolla " Katsoin Eliteprospects.comista ja kyllä se OLI ihan hyvä tuossa kolme vuotta sitten Ässissä."
Ugh - olen puhunut.
Ajattelitko, että noin 30 vuotiaalla kiekkoilijalla olisi vanhuuttaan päässyt pelitaidot rapistumaan?
Et tainnut lukea kokonaan lainaamaasi viestiä.Tuo on muuten melko koominen kommentti. Varsinkin kun nyt puhutaan kaudesta 2016-2017.
Skoutin kertomaa toimistolla " Katsoin Eliteprospects.comista ja kyllä se OLI ihan hyvä tuossa kolme vuotta sitten Ässissä."
Ugh - olen puhunut.
Et tainnut lukea kokonaan lainaamaasi viestiä.
Moderaattoreilla on kesäloma. Eipäs olekaan, kun huilia on tullut joillekin.Maikkeli on pelannut itsensä kebab-kioskille, jossa miehen kädet heiluvat ja erilaisia annoksia kylmistä nakeista paljaaseen kurkkusalaattiin satelee pöytään.
Kyllä. Kärppien paras pakki tällä kaudella.Pakko kyllä kehua Heshkaa ihan erikseen.. Toiseksi paras hyökkäävä pakki mitä Kärpissä on 2000 luvulla nähty. Demers tietenkin paras, mutta Heshka on kyllä huikea!
jos Heshka, Ruohomaa ja Rynnäs olisi pelannut jo viime kaudella Kärpissä, Kärpät olisi voittanut mestaruuden myös viime kaudellakin. :)
Niin, siis voidaan sanoa, ettei mestaruus ollut viime keväänä lähelläkään kun vertaa kauteen 2005-2006, jolloin mestaruus olisi tullut, mikäli Bäckström olisi pelannut välierissä ja sitä myöten finaaleissa.Jos Ahoa ei olisi peluutettu puhki ja jos Nutivaara olisi pelannut finaaleissa, niin Kärpät olisi voittanut viime kaudella mestaruuden.
Käy melkein sääliksi Rynnästäkin. Jos päästät yli 1 maalin pelissä, voit olla lähes varma ettei 3p voittoa tule.Tänään kentän paras Kärppä Rynnäksen ohella. Jäätävän viilee pelimies kovassakin paikassa. Kaverin rauhallista peliä on ilo seurata.