"Goldin" haastattelu IFK-TV:ssä: http://www.hifk.fi/uutiset/nikolai-goldobin-odotan-jo-huomista-peliae
Täytyy kyllä ihan yleisestikin todeta, että ilmeisesti sitä alkaa jo itse vain vanhentumaan. Kaiken maailman "ysivitoset" lapsenkasvoiset nuoret miehet ovat jo ihan vakiokamaa pelaamassa. Samalla ei vieläkään pääse irti siitä mielikuvasta, että jääkiekkoilijan ei ainakaan enää tarvitse olla sellainen kaapin kokoinen.On kyllä nuoren näköinen sälli. Kuva IFK:n Twitterissä: https://twitter.com/HIFKHockey/status/519879255359234049 .. Pelaa samaisen lähteen mukaan numerolla 78. Lieköhän askissa jo huomenna?
Tuossa tiistain-matsissa tuossa vikassa erässä kun Kuparinen jyrättiin ruotsalaispelaajan toimesta keskialueella niin katselin, että tullessaan vaihtoo Kupru piteli vähän leukaansa lähti sitten n. minuutin päästä pukukoppiin, niin mahtoiko sitten tuolle alueelle jotain vammaa.Huomenna nähdään poika askissa. Pelaa Leinon ja Puustisen kanssa samassa kentässä. Kuparinen sivussa. Muuten mennään samoilla kuin tiistaina. On se lapsenkasvoinen kaveri, mutta niin nämä junnut kaikki ovat. Kaukasia ovat ajat jolloin Eric Lindros näytti tulokaskaudella jo kolmekymppiseltä äijältä.
On kyllä nuoren näköinen sälli. Kuva IFK:n Twitterissä: https://twitter.com/HIFKHockey/status/519879255359234049 .. Pelaa samaisen lähteen mukaan numerolla 78. Lieköhän askissa jo huomenna?
Pelaa Leinon ja Puustisen kanssa samassa kentässä. Kuparinen sivussa. Muuten mennään samoilla kuin tiistaina. On se lapsenkasvoinen kaveri, mutta niin nämä junnut kaikki ovat. Kaukasia ovat ajat jolloin Eric Lindros näytti tulokaskaudella jo kolmekymppiseltä äijältä.
- Agenttini (Igor Larionov) suositteli minulle Suomessa pelaamista.Haastattelussa poika muuten sanoo odottaneensa paikkaa Sharksien kokoonpanosta, mutta agentti ilmoitti hänelle hänen pelaavansa ensi kauden Suomessa.
HIFK:n sivuilta löytyvästä videohaastattelusta kohdasta 0:40 eteenpäin ymmärsin Goldien ''I thought I was gonna make the team, but the agent said I was gonna play in Finland'' tarkoittavan ''luulin pääseväni Sharksin joukkueeseen (hyvien leiriotteiden seurauksena), mutta agenttini sanoi minun pelaavan Suomessa.''- Agenttini (Igor Larionov) suositteli minulle Suomessa pelaamista.
Näin kertoo Ylen uutinen
Näyttää ihan yläasteen tänä syksynä aloittaneelta pikkupojalta. Eipä siinä mitään, siltähän se Granlundkin IFK-aikoina näytti.
Eipä se taida hirveästi kuulua NHL-kulttuuriin kysellä pelaajilta, missä itse haluaisivat pelata.HIFK:n sivuilta löytyvästä videohaastattelusta kohdasta 0:40 eteenpäin ymmärsin Goldien ''I thought I was gonna make the team, but the agent said I was gonna play in Finland'' tarkoittavan ''luulin pääseväni Sharksin joukkueeseen (hyvien leiriotteiden seurauksena), mutta agenttini sanoi minun pelaavan Suomessa.''
Onko muuten kenelläkään tietoa, miten paljon Goldie tulee maksamaan? Maksaako HIFK vai Sharks pojan palkan, ja jos lasku tulee meille niin miten iso se on?
Eivät pysty kutsumaan ennen kuin HIFK:n kausi on päättynyt. Mutta joo taitoa kaverilla löytyy, toisaalta muutaman kerran luopui kiekosta vähän liian helposti.Jäätävät kädet on kyllä herralla. 1+1 tänään aika helposti, lisää on varmasti luvassa. Mitenköhän nopeasti Sharks kutsuu miehen takaisin?