Mainos

Shakira?

• 3 710
  • 50

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mitäs mieltä olette tästä neitokaisesta jossa on ripaus libanon-espanja-ruotsi-taiwan-kolumbia akselilla (olikohan siinä kaikki)?

Aika pakkaus,sanoisin itse.Tietty videon hyvä lanteiden vatkaaminen (=vatsatanssi) parantaa pisteitä :D

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
EVVK

Joo, tää on taas tämmönen yhden albumin/hitin ihme, jota kukaan ei enää muista 1,5v päästä.. Itse henk.koht. en jaksa ymmärtää miksi tälläistä paskaa syölletään ulos, mutta en toisaalta istu levy-yhtiön päättävällä istuimella..

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin täsmennetään että musiikki on tässä mulle aivan toissijaista.Mutta neidon ulkonäkö mielyttää silmää :D

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Siinä musassa mikä mulle kolahtaa ei paljon pärstäkertoimilla kerätä pisteitä ;).. mutta joo, onhan se tommonen miltä nykyään ns. kauniin naisen kuuluisi näyttää.. yllätys.

JanJ

Jäsen
Re: EVVK

Viestin lähetti redcougar
Joo, tää on taas tämmönen yhden albumin/hitin ihme, jota kukaan ei enää muista 1,5v päästä.. Itse henk.koht. en jaksa ymmärtää miksi tälläistä paskaa syölletään ulos, mutta en toisaalta istu levy-yhtiön päättävällä istuimella..

No eikös tämä ole tytsyn viides levy jo.
Aikasemmin hän on niittänyt mainetta latinalaisessa amerikassa.
Ja siitä erikoinen ilmestys että säveltää ja sanoittaa kappaleensa itse.
Lisäksi omaa bisneksen parhaimmasta päästä olevan takapuolen, ja koko ulkoasu on todella parasta A-luokkaa.
Whenever, wherever, Shakira!
Tule ja hae mut pois täältä kylmästä!

No joo, musa ei kylläkään oo mun makuuni.

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Britney klooni varustettuna J.Lo perseellä
->ei minun mieleeni.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Hamraan
->ei minun mieleeni.

->Minun mieleeni. ;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
J-Lo:n paljon kehuttu perse on kyllä omasta mielestäni aivan perseestä. Siis negatiivisessa mielessä tarkoitettuna.

JanJ

Jäsen
Totta Bob, J-Lo:n ääs on ylimainostettu.
Mutta Shakiran takapuolessa on arabialainen lisämauste ilmeisesti makua tuomassa.
Nam!
Keinuukin paremmin kuin Jenniferillä.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin naisen/tytön näkökulmasta Shakira on munmielestä positiivinen esiintyjä. Todella, siis todella kaunis mielestäni, hyvä tanssija ja ihana matala eksoottinen lauluääni...
Ja eihän tämä Shakira todellakaan mikään uusi Britney ole, Shakira on myynyt espanjankielisiä albumeita muutaman vuoden ajan jo reilusti jenkeissä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Shakira on ihan kissa joo :) Ja kaiken lisäksi "Whenever, Wherever" iskee ihan hyvin meikäläiseen. Myös Listassa on kuulunut pari muutakin viisua, jotka ovat aivan eri tyylisiä kuin tämä ensimmäinen englanninkielinen hitti. En ole ostanut levyä tosin, enkä ostakaan. Mutta jos ilmaiseksi saisin, niin totta kai omakseni ottaisin. Siis levyn. No mikä ettei itte Shakirankin :p

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ärsyttää huomattavasti vähemmän kuin keskiverto radiokama. J
a tosiaan, on mm.epsanjassa todella iso stara.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kovin tuttu tuttavuus...

...mutta satuin näkemään naisen musiikkivideon, ja tuolloin ihmettelin keskenäni, että kuinka paljon näitä "Britneyjä" maailmaan tarvitaan...Toki tämä Shakira on aika lailla aikuisempi versio maailman kuuluisammasta neitsyestä (B.S.), mutta liian "tuote" meikäläisen makuun. Ehkä kyseinen tapaus ei säväytä siksi, että hänen musiikkinsa ei säväytä - ja musiikistahan tässä loppujen lopuksi on kyse? Tarkoitan, että kyllä minäkin naiskauneuden eteen ymmärrän, toki, mutta sen perusteella ei kovin kauaa jaksa kuunnella musiikkia, josta ei pidä.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Re: Ei kovin tuttu tuttavuus...

Viestin lähetti mauri
ja musiikistahan tässä loppujen lopuksi on kyse

Itse en ainakaan ketjuun vastannut sen perusteella sillä otsikon avaaja jo totesi että musiikki on tässä toissijaista.

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Ei kovin tuttu tuttavuus...

Viestin lähetti Jaari

Itse en ainakaan ketjuun vastannut sen perusteella sillä otsikon avaaja jo totesi että musiikki on tässä toissijaista.

Totesinkin, että naiskauneudelle löytyy meikäläiseltäkin silmää, mutta artistina ko. tipu ei maistu. :=)

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Nikke

Aika pakkaus,sanoisin itse.Tietty videon hyvä lanteiden vatkaaminen (=vatsatanssi) parantaa pisteitä :D

Joo, kieltämättä. Tosin pelkkä ulkonäkö ei ainakaan meikäläistä
saa plattaa ostamaan. Hirvee hehkuttelu ko. mimmistä. Vähän sama tilanne oli Didon suhteen. Jos ei Shakira näyttäis noin asialliselle, ei media hehkuttais, eikä levyt myis.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kivahko perseenpyörittäjä?

Niin, ottamatta sen enempää kantaa ko. henkilön edustamaan musiikkilajiin niin sanottakoon nyt kuitenkin että en panisi pahakseni vaikka ko. laulajatytsy tulisi keikuttamaan persettään tappituntumalle.

Onko muuten ko. laulajalla minkälaiset nuo maitorauhaset?

Täältä tähän

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ervatsalolle...

...tiedoksi että neitihän laulaa tässä hittibiisissään että "lucky that my breasts are small and humble, so you don´t confuse them with mountains". Eli ei sen suurempaa rauhaselämystä luvassa...

Muutenhan neito on oikein pirteä ilmestys, kaikkea muuta kuin inisevä Britney-klooni. Lauluääntä löytyy, tekee itse biisinsä ja on muutenkin todellinen musiikkiammattilainen.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kuulemma ollut jonkinsorttinen lapsinero, ensimmäiset biisinsä (vai oliko se levynsä(?)) tehnyt muistaakseni jo 14 vuotiaana.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Ervatsalolle...

Viestin lähetti Lust4life
...tiedoksi että neitihän laulaa tässä hittibiisissään että "lucky that my breasts are small and humble, so you don´t confuse them with mountains". Eli ei sen suurempaa rauhaselämystä luvassa...

Niin, mielestäni poplaulajan rintojen koko on suoraan verrannollinen hänen laulutaitoonsa ja kiinnostavuuteensa.
Eli asian tässä valossa todettakoon että nobody mikä nobody koko akka. ;)

Täältä tähän

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti wilco
www.shakira.com
löytyy tietoa ja videoita...
Että silleen...

Niin, no, eipä tuo nyt mikään kauhea hirvenraato kuitenkaan ole vaikka nuo utareet nyt ovat suht pieneksi jääneetkin, toisaalta silikonilla näitä ovat muutkin hoitaneet kuten esim. mm. tötterönsä vilauttelullakin kuuluisuutta niittänyt Mariah Carey.

Täältä tähän

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tämä ketju on pakko nostaa ylös. Jos ei muuten niin sen takia että neitokainen ilahduttaa minua ja monia muita esiintymällä Kaivopuiston ilmaiskonsertissa keskiviikkona 12.6

Ja kyllähän silloin on paikalla oltava...Whenever,wherever :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy