Shakira näyttää jakavan mielipiteitä laidasta laitaan. Itse pidän neitosesta kokonaisuudessaan erittäin paljon, sekä ulkonäön että tanssi- ja laulutaitojen osalta. Tuo livekeikka Hesassa lienee ollut suppea (3 biisiä), mutta ilmeisesti tyttö osaa esiintyi myös livenä? Tiedä sitten, onko joskus tulossa Suomeen oikein täysipainoiselle keikalle (muuten kuin esim. johonkin **tun Rantarockiin), mutta aion kyllä mennä katsomaan jos näin käy.
Sinänsä neitosen tanssitaidosta en voi KOVIN painavaa kommenttia heittää, mutta Whenever, wherever -biisin videolla lanteiden vatkaus yms. on todella katseen vangitsevaa. Kuten girlzilla15 taisi sanoa, osaahan tuo tanssia. Enemmän olen itse kuitenkin kiinnittänyt huomiota lauluääneen ja musiikin tasoon, enkä voi sanoa pettyneeni levyostokseeni. Aluksi Shakiran hieman omaperäinen lauluääni nosti karvat pystyyn, mutta kävi samalla lailla kuin esim. black metallia kuunnellessa: mitä enemmän kuuntelee, sitä paremmin pääsee musaan sisään ja sen paremmalta se kuulostaa.
Mielestäni Laundry service -levyn biisit ovat tarpeeksi vaihtelevia ja muutamat jopa todella ...ehh... vangitsevia. Tiedä sitten, olenko yksinkertainen ihminen, mutta musa uppoaa kyllä meikäläiseen.
Vertailut Britniihin ovat siinä mielessä turhia, että Shakira ei todellakaan ole mikään yhden albumin ihme. Luulin häntä sellaiseksi, kunnes huomasin tyttösen tehneen jo useammankin levyn. Toki julkisuus täälläpäin tuli vasta Pesulapalvelun myötä.
Ulkonäkö...tarvitseeko sanoa? Lähes miehen kuin miehen märkä uni. :cool: Ja niistä biiseistä vielä sen verran, että mm. Whenever, wherever -biisin espanjankielinen versio on mucho parempi. Te aviso, te anuncio...ahh.