Mainos

Shakira?

• 3 712
  • 50

Jindebyne

Jäsen
Joo ehdottomasti menen tsekkaamaan kyseisen kissan kaivariin 12.6. Ja onhan se whenever, wherever ihan ok biisi. mutta harvoin tollasia staroja tulee helsinkiin ilmaiskonserttiin(!).

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli tsekattua kyseinen mummo MTV:n unplugged sarjassa. Täytyy sanoa tuon perusteella, että kun nahkahousuinen (siinä vaiheessa brunette) ilmestys vetäisi huuliharpun esiin ja veti bluesahtavaa soundia niin minä olin myyty .. kolahti koko kroppaan.

Voi voi kunpa vain saisi olla mukana ... raporttia odotellen ..

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
no tästä shakirasta oon sitä mieltä, että kun se niin itse tuo esille sitä, että on itse tehnyt biisejä ja ollut tuottamassa niitä ja muutenkin saa niin kovasti itse päättää monista asioista, niin minkä ihmeen takia se on sitten halunnut olla tollanen takapuoltaan heiluttava seksisymboli joka esittää aivan onnetonta junttidiskoa??

jos kerran mahdollisuus oli/on niin tekis sitten jotain persoonallista/hyvää/erilaista.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei iske musiikki ja ääni ei myöskään, ei.

Mitä mimmin ulkonäköön tulee niin sanotaan ok. Ei mikään täydellinen, ei edes lähes. Tässä huomaan jääneeni vähemmistöön ja kohta varmaan saapuvat lynkkaajat. Parempi poistua vähin ääni.

Taateli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ottawa Senators
Shakiran levyjä oli myyty latinalaisessa amerikassa jo miljoonia ennen kuin neiti päätti alkaa laulamaan englanniksi. Ei siis mikään tähdenlento tämä typy vaan pikemminkin päinvastoin. Mikä parasta, upean äänen lisäksi Shakiralla on myös kaunis vartalo. NAM!

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Musiikki on sitä yhtä ja samaa(hitti oli joku vereeve vereeve:p )mutta makoisa persaus mimmillä on ja siitä olemme varmaan kaikki samaa mieltä.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan tuo Shakira erittäin fukaabeli tyttö, jonka voisi käydä tarkistamassa useammallakin tavalla 12. päivä... Valitettavasti vain yksi tapa taitaa onnistua, joten siihen on tyytyminen.

Musiikista ei sitten niin väliä, kyllä sitä pepunkeinutusta ihan ilokseen katsoo.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Vaan eipä ole neitokainen laulutaidoilla pilattu. järkyttäviä kurkkuääniä...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, jos kysytään mielipidettä Shakiran ulkoisesta olemuksesta, on kai pakko tunnustaa, että typsy on ilo silmälle. Valitettavasti nämä nykyajan artistit alkavat kuitenkin olemaan enemmän viimeistellyn näköisiä tuotteita kuin arvostettavia taiteilijoita. Shakiralle tosin on annettava parit pisteet siitä, että hän tekee itse biisejään. Mitä tulee hänen musiikkiinsa muuten, on silti todettava, ettei nappaa, ei. Uskon kuitenkin, että näin kesäaikaan Shakiran hittiralli soi yhdessä jos toisessa autossa. Ei kuitenkaan itselläni, kun minähän olen niitä kantrisällejä...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No niin, hurmoksellinen vartti eilen ohi n 80 000 muun ihmisen kanssa. Iso plussa kolumbialaisneidolle joka lauloi itse ja bändikin soitti. Ja vatkasi lannetta...

Samaa ei voi tästä mikälie Baywatch-hemmosta joka ei edes aina muistanut "laulaa" taustanauhan päälle van vilkuili ympäriinsä suu supussa kun laulua tuli nauhalta...

ace

Jäsen
Shakira oli livenä jopa positiivinen yllätys. Juuri se että neito lauloi itse ja bändi soitti oikeasti oli kyllä ISO plussa. Ja vielä musiikillisestikin homma toimi paljon paremmin livenä kuin MTV:ltä. Eka biisi oli jopa aika rock painotteinen.

Silti yleisesti ottaen tää on ihan tusinatavaraa.

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shakira näyttää jakavan mielipiteitä laidasta laitaan. Itse pidän neitosesta kokonaisuudessaan erittäin paljon, sekä ulkonäön että tanssi- ja laulutaitojen osalta. Tuo livekeikka Hesassa lienee ollut suppea (3 biisiä), mutta ilmeisesti tyttö osaa esiintyi myös livenä? Tiedä sitten, onko joskus tulossa Suomeen oikein täysipainoiselle keikalle (muuten kuin esim. johonkin **tun Rantarockiin), mutta aion kyllä mennä katsomaan jos näin käy.

Sinänsä neitosen tanssitaidosta en voi KOVIN painavaa kommenttia heittää, mutta Whenever, wherever -biisin videolla lanteiden vatkaus yms. on todella katseen vangitsevaa. Kuten girlzilla15 taisi sanoa, osaahan tuo tanssia. Enemmän olen itse kuitenkin kiinnittänyt huomiota lauluääneen ja musiikin tasoon, enkä voi sanoa pettyneeni levyostokseeni. Aluksi Shakiran hieman omaperäinen lauluääni nosti karvat pystyyn, mutta kävi samalla lailla kuin esim. black metallia kuunnellessa: mitä enemmän kuuntelee, sitä paremmin pääsee musaan sisään ja sen paremmalta se kuulostaa.

Mielestäni Laundry service -levyn biisit ovat tarpeeksi vaihtelevia ja muutamat jopa todella ...ehh... vangitsevia. Tiedä sitten, olenko yksinkertainen ihminen, mutta musa uppoaa kyllä meikäläiseen.

Vertailut Britniihin ovat siinä mielessä turhia, että Shakira ei todellakaan ole mikään yhden albumin ihme. Luulin häntä sellaiseksi, kunnes huomasin tyttösen tehneen jo useammankin levyn. Toki julkisuus täälläpäin tuli vasta Pesulapalvelun myötä.

Ulkonäkö...tarvitseeko sanoa? Lähes miehen kuin miehen märkä uni. :cool: Ja niistä biiseistä vielä sen verran, että mm. Whenever, wherever -biisin espanjankielinen versio on mucho parempi. Te aviso, te anuncio...ahh.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mimmin musiikista ei minulla ole mitään havaintoa, mutta ulkoiset seikat ovat parasta Etelä-Amerikkaa. (huh huh)

Sekä kroppa että liikkuminen saavat aikaan hyviä vibroja sekä muistoja menneiltä vuosilta. Uskokaa tai älkää, mutta noita kurvikuningataria on siellä päin muitakin...ja paljon!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pätkäsen täältä ratkaisevan mielipiteen:

Lätty on ihan kondiksessa, hanuri on irtonainen muusta ropasta, muttamutta... Kovin pieni on kuppikoko!:cool: . End of diskassön.

nimim. 'onksejokulaulaja'

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior

Lätty on ihan kondiksessa, hanuri on irtonainen muusta ropasta, muttamutta... Kovin pieni on kuppikoko!:cool: . End of diskassön.

nimim. 'onksejokulaulaja'

Olet oikeassa Senior!

Ehkäpä tämä tyttönen onkin sitten ns. pyrstötähti. :D

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Senior

Lätty on ihan kondiksessa, hanuri on irtonainen muusta ropasta, muttamutta... Kovin pieni on kuppikoko!:cool:

Jospa sen geeliliivit olivat pesussa. :D

Shakiralle on kyllä annettava pisteet siitä, ettei hän ole ainakaan vielä tehnyt "pameloita". Luonnollisuus on mannaa. Ko. naisen musiikki on nyt sitä, mitä on; samaa tusinakama, kuin muillakin shakiroilla.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Hattivatti
Tuli tsekattua kyseinen mummo MTV:n unplugged sarjassa. Täytyy sanoa tuon perusteella, että kun nahkahousuinen (siinä vaiheessa brunette) ilmestys vetäisi huuliharpun esiin ja veti bluesahtavaa soundia niin minä olin myyty .. kolahti koko kroppaan.Voi voi kunpa vain saisi olla mukana ... raporttia odotellen ..

Näin myös pätkän tätä anplakdia ja alkuperäiset piisit on huomattavasti parempia kuin nää englanniksi väännetyt hitit.

Vertaisin siinä mielessä vaikka Laura Närheen että Laurakin laulaa omalla kielellään paremmin. Noin lausunta mielessä.

Ulkomuodollisesti shakira on vähän pikkunen ja laiha mun makuun.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti rocks
Mitkä biisit Shakira veti?

Whenever, wherever + Underneath Your Clothes + ? vai jotain aivan muuta?
Siis siinä unpluggedissa se vähä mitä katselin oli latinalaista tuotantoa, tarkemmasta kíelestä ei tietoa.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti rocks
Mitkä biisit Shakira veti?

Whenever, wherever + Underneath Your Clothes + ? vai jotain aivan muuta?

No jos Kaivaria tarkoitat niin nuo kaksi + Objection (Tango)
Siinä Unpluggedissa tuli espanjankielisiä kappaleita...mmm..musiikkia korville.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Sparrow
Ja niistä biiseistä vielä sen verran, että mm. Whenever, wherever -biisin espanjankielinen versio on mucho parempi. Te aviso, te anuncio...ahh.
Nyt sotket kaksi kappaletta.
Ei sillä, että mikään Shakira-tuntija olisin,
mutta kuuntelin tuon espanjankielisen version (mikä on nimeltään Suerte) juuri espanjankielen luentojani varten.
Ja se kertsi menee näin:

Contigo
mi vida

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JanJ

Nyt sotket kaksi kappaletta.
Ei sillä, että mikään Shakira-tuntija olisin,
mutta kuuntelin tuon espanjankielisen version (mikä on nimeltään Suerte) juuri espanjankielen luentojani varten.
Ja se kertsi menee näin:

Contigo
mi vida

Huomasin erratani pari tuntia viestin lähetettynä...prkl. Siis, Suerte, tietenkin. Että ihminen osaa olla hajamielinen.

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Nikke
Niin siis eikö Te aviso, te anuncio ole Underneath your clothesin espanjankielinen versio...

Ei, vaan Objection (Tango):n. Ellen nyt sitten taas muista väärin. On se jännää, ettei voi tuollaisia asioita muistaa, vaikka lähes päivittäin kuuntelee levyn läpi. *huoh* :rolleyes:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy