Shaefer:in pelikiellon pituus ?

• 3 202
  • 88

Pelikiellon pituus ?

• 3 ottelua ?

Ääniä: 27 12,9%
  • 5 ottelua ?

Ääniä: 30 14,4%
  • 8 ottelua (kuten Levokari) ?

Ääniä: 33 15,8%
  • yli 8 ottelua ?

Ääniä: 119 56,9%

• Äänestäjiä
    209
  • Poll closed .

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Scheafer KYLLÄ TODELLAKIN NAURESKELI ENKÄ VARMASTI OLLUT AINOA, JONKA SEN NÄKI!! ET... siinä sulle ammattimaisuutta..

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kyllä tuntuu että Schaefer on todella turha hankinta.
Itse en ole nähnyt tätä R-P Lehtoseen kohdistunutta taklausta, mutta tilillä on jo Nikolovin telominen korkealla mailalla. Ja siinäkään ei kuulemma tehty mitään:confused:
Ei herranjumala. Jos NHL-vahvistukset on tälläisia, niin voivat pysyä kyllä poissa.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Pata kattilaa soimaa!

Viestin lähetti Tepsin Miäs

tässä mielestäni hifkin TOP3 mikki hiiri temput:

1.tapaus Levokari. mielestäni yksi raukkamaisimpia temppuja mitä on koskaan nähty suomen jäillä, josta herra Hiiri selvisi varsin pienellä rangaistuksella. kun Levokari palaa kaukaloon, niin tilanteen uhri, eli HPK:n hyökkääjä Harri Suutarinen ei syö vieläkään kiinteää ruokaa. oli varmaan kiva juhlia ekaa liigamaalia sairaalan leikkauspöydällä. en silti usko että Levokari yritti murtaa Suutarisen leukaa mutta en silti usko että hän ihan vaan yritti kaverillisesti kopauttaa Suutarista poikittaisella selkään.

Missä se poikittainen oli? Olisiko Tepsin Miähen päässä? Maila oli Suutarisen kylkipuolella, eikä siinäkään poikittain.

2.tapaus Zidlckyn "teloituslaukaus", joka kohdistui Kai Nurmiseen ikävin seurauksin. turhautunut tsekki suuttui jostain Nurmiselle ja ampui kovan lämärin siekailematta kohti "kaitsua" aiheuttaen hänelle murtuman jalkapöytään.

Halloo? Kukaan kotona? Zidlickyn sihdillä osutaan aivan varmasti kainurmisten jalkapöytiin kun vaan niin halutaan. Liikkuva kohde on ilmeisesti helpompi IFK:n miehelle osua kuin TPS:n miehelle.

kyllähän toki tepsinkin pelaajat sortuvat ylilyönteihin ja törkeyksiin silloin tällöin. en tietenkään kiistä sitä, mutta tämä nyt puitu tilanne oli vain ikävä tapaturma. se oli Schaeferilta kovasta vauhdista tullut kyynärpäätaklaus joka osui R-P Lehtosta siten, että hän menetti kypäränsä ja löi päänsä ikävästi jäähän. JOS kypärä olisi pysynyt hänen päässään, niin Schaefer olisi selvinnyt kakkosella ja minä tuskin kirjoittaisin tätä tekstiä!!

Ikävä tapaturma... ohhoijaa. Tosiaan, ikäviä tapaturmia sattuu kun kyynerpää asennetaan kaverin naamariin kohtuullisesti tuntivauhdista. Nyt vaan Lehtosen kypärä irtosi, ja minä veikkaisin ainoan eron olevan veren määrä. Taisi se aivotärähdys tulla jo kyynerpäästä, eikä jäästä.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Viestin lähetti Bigreds.
Scheafer KYLLÄ TODELLAKIN NAURESKELI ENKÄ VARMASTI OLLUT AINOA, JONKA SEN NÄKI!! ET... siinä sulle ammattimaisuutta..

Ja missähän joukkueessa tämä Scheafer mahtaa pelata... :D

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti paze17

Ja missähän joukkueessa tämä Scheafer mahtaa pelata... :D
Hyvä! Erinomaista! Kannattaa tarttua kirjoitusvirheisiin...

Ja Tepsin Miäs vetäisi kyllä kunnon pohjanoteerauksen, liittyen muutaman IFK-fanin seuraan. Onnittelut siitä!

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti Daespoo
Pakko tulla yli 8 matsia, sen verran tahallinen ja törkeä tapaus oli.

Levokarin tapaushan ei ollut edes 'tahallinen' vaan puolen sekunnin myöhästyminen tilanteesta + helvetisti huonoa onnea, Anu Saukkonen ja Iltapäivälehtien puusilmätoimittajat antoivat Levokarille muutaman ottelua extraa...

Jaa ei ollut vai tahallinen??Tolle väittämälle ei voi kun nauraa!!!

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Puudeli ja Norrene

Lehtonen kannettiin paareilla pois ja samaan aikaan schaefer nauroi A katsomolle ja näytti jotain sormimerkkejä.Norrena nosti maskin ylös ja nauroi fanikatsomolle,siinä teijän turkulaiset ammattilaiset.

Cube

Jäsen
Kuten jo SM-liigapuolelle kirjoitin, kirjoittajien todellinen taso paljastuu juuri tällaisia tapauksia puitaessa...

äänestin muuten kahdeksaa peliä.

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
:D Kylläpä naurattaa. Vielä pari päivää sitten stadin pumpuliukkoja ihmetytti miksi turussa itkettiin ja nyt pillitys on pahinta kehän sisäpuolella. "Äiti tuu ikkunaan - turkulaiset taklaa"

:mad: Törkeintä TEIDÄN IFK-fanien osalta on se, että TEIDÄN mielestänne IFK:n vastustajan vahingoittamiskulttuuri 90-luvun puolestavälistä, ehkä pitempääkin, on vaan "kovaa peliä", joka kuuluu SM-liigaan, mutta jos joku taklaa sääntöjen rajamailla kouhittua kissaa, niin TEIDÄN itkuvirtenne ylittää Osama Bin Ladenin kritiikin! HÄVETKÄÄ!!!!!!!!

Muistuu mieliin kun tää naurettava "mua ei saa taklata kovaa, mut mäpäs saan ajaa sairaalaan kaikki" Mäkiaho tuli -99 Bergin taklatuksi. Millainen itku ja soppa kun kerrankin laitettiin HIFKIÄ seinälle.

Te olette naurettavia itkijöitä HIFK-liputtajat! Nessua teille kaikille!!!!!!!!!!:cool:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm

Äläpäs nyt sentään nessuja tarjoa kun sielä Turussa niitä tarvitsee:) Eikös siellä itketty juuri päähän kohdistuneista takluksista ja kuulutettiin pelaajien vastuuta? Vai koskiko se muita vaan ei tepsiä?:confused:

Ja asiaan 8< kieltoa. Linjan on pidettävä. Kamalia yli lyöntejä rauhoittukaa nyt herranen aika:eek: (tämä kaikkien kannattajille)
Allekirjoittanut kirjoittaa vasta nyt aiheesta. Trivia miksi?

Toivottavasti Lehtonen toipuu pian. Ja koira kärsii pitkän kakun.

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hmm

Onkohan kyseinen taklaus nähtävillä jossain? En nimittäin itse sitä ole nähnyt, sillä tulin voitonhuumassa Tampereelta sivistykseen vasta illalla lauantaina. Tämä ketju joka tapauksessa on saanut varsin koomisia piirteitä. Jopa lisenssin menetystä ja oikeuteen asian viemistä ehdotellaan ;) No huhhuh, jotain rajaa sentään. Kyynärpäätaklaus, näin olen ymmärtänyt, ja pelikieltoa siinä kahdeksan paikkeilla on aivan OK. Eikä asiaan sen kummempia valituksia. Nuo eivät kuitenkaan ole edes vaarallisimpia taklauksia. Selvästi vaarallisimmathan ovat selästä laitaa kohti taklaukset, eikä niistäkään ole tullut kahdeksaa ottelua. Joten hieman epäilen, ettei tule tästäkään. Siihen onko se oikeutettua, palaan kunhan näen tilanteen.

Siinä olen kylläkin joidenkin Turkulaisten kanssa samaa mieltä, että IFK-fanien itkuvirsi on jotain aivan uskomatonta kun sikailu sattuu omaan nilkkaan. Sitten kun joku IFK:sta sikailee, itketään että "Nyt tulee se IFK-lisä taas, jos olisi ollut jonkun muun pelaaja niin ei olis tullu mitään". Tämä on kuultu jo niin monet kerrat, että se lyö oman leimansa tähänkin tapahtumaan siinä suhteessa, että se todellakin vähentää omaa sympatiaani siihen leiriin, sikäli kun sitä nyt kukaan kaipaisikaan.

Mutta niin, onko tilanne haettavissa jostain vaikka ram. muodossa?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Pata kattilaa soimaa!

2.tapaus Zidlckyn "teloituslaukaus", joka kohdistui Kai Nurmiseen ikävin seurauksin. turhautunut tsekki suuttui jostain Nurmiselle ja ampui kovan lämärin siekailematta kohti "kaitsua" aiheuttaen hänelle murtuman jalkapöytään.
Toivottavasti Z:n seuraava "teloituslaukaus" osuu Nurmista päähän.

Ja saksanpaimenkoira saa vielä omansa. Saunan taakse ainakin meilläpäin viedään vesikauhuiset rakit ammuttaviksi.

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Pata kattilaa soimaa!

Viestin lähetti BigRedBob
Toivottavasti Z:n seuraava "teloituslaukaus" osuu Nurmista päähän.

Ja saksanpaimenkoira saa vielä omansa. Saunan taakse ainakin meilläpäin viedään vesikauhuiset rakit ammuttaviksi.

Meilläpäin näin ala-arvoisia viestejä ei yleensä julkaista.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Re: Pata kattilaa soimaa!

Viestin lähetti Sherlock

Meilläpäin näin ala-arvoisia viestejä ei yleensä julkaista.
Teidän kotisivujen foorumilla julkaistaan paljon ala-arvoisempaa tekstiä.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kossu
Muistuu mieliin kun tää naurettava "mua ei saa taklata kovaa, mut mäpäs saan ajaa sairaalaan kaikki" Mäkiaho tuli -99 Bergin taklatuksi. Millainen itku ja soppa kun kerrankin laitettiin HIFKIÄ seinälle.
Mistäköhän taklauksesta herra mahtaa puhua?

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Pata kattilaa soimaa!

Viestin lähetti BigRedBob
Teidän kotisivujen foorumilla julkaistaan paljon ala-arvoisempaa tekstiä.

Käyppäs kopioimassa nyt se teksti joka oli tuota törkeämpi TPS:in sivuilta.
Eipä taida löytyä, ylläpito on poistanut ne kaikki ja hyvä niin. Eilen illalla ne pääsi läpi, kun ei ollut ketään poistamassa/valvomassa niitä.
Lisäksi enpä ollut koskaan ennen tuommoisilla nimimerkeillä esiintyviä henkilöitä TPS:n foorumeissa nähnyt.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pakko tulla yli 8 ottelua. Selvä kyynärpää taklaus ja vielä laidan vieressä.

EI OLLUT JÄÄKIEKKOVIIHDETTÄ NÄHDÄ LEHTONEN MAKAAMASSA JÄÄLLÄ OMAN VERENSÄ KESKELLÄ!!! VI..U TOMMOSELTA SÄÄFFERILTÄ VOIS VAIKKA LEIKATA PALLIT POIS!!!

ja huomioikaa että en ole mikään hifk:n fani, mutta kyllä tuollaiset temput ovat jääkiekon kuolema...

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Olen samaa mieltä itse aiheesta, mut eikö sulla Jaska85 oo virhe signaturessa? Pilkkua nussiakseni n-kirjain taitaa puuttua...:D

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vaan kumma vaikka yrittää olla rauhallinen niin väkisin alkaa sappi kiehumaan:mad:

On se vaan kumma, että Turussa asiat on hyvin ja tepsi puhdas pulmunen. Ne muut on sikoja varsinkin HIFK.

Hmm mites ne nimimerkit vedät tähän keskusteluun? Hmm ?

Todellakin ei ole allekirjoittaneella ollut aiakisemmin TPS.ää vastaan mitään. Mutta fanit ovat onnistuneet oivallisesti siinä. Enpä ole ärsyttävämpää yleisöä nähnyt kuin Turussa. Tämä on minun mielipiteeni, joten turha vetää herneitä nenään. Tampereella on sen sijaan mukava yleisö, terveisiä sinne

Koiralle kieltoa yli 8 peliä .

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vain mieleen, että vaikuttaakohan seuraavan ifk-tps pelin ajankohta (to 24.1.) mahdollisen pelikiellon pituuteen. Montas peliä tepsillä on ennen tuota torstaita?

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tatzka
On se vaan kumma vaikka yrittää olla rauhallinen niin väkisin alkaa sappi kiehumaan:mad:

On se vaan kumma, että Turussa asiat on hyvin ja tepsi puhdas pulmunen. Ne muut on sikoja varsinkin HIFK.

Hmm mites ne nimimerkit vedät tähän keskusteluun? Hmm ?

Todellakin ei ole allekirjoittaneella ollut aiakisemmin TPS.ää vastaan mitään. Mutta fanit ovat onnistuneet oivallisesti siinä. Enpä ole ärsyttävämpää yleisöä nähnyt kuin Turussa. Tämä on minun mielipiteeni, joten turha vetää herneitä nenään. Tampereella on sen sijaan mukava yleisö, terveisiä sinne

Koiralle kieltoa yli 8 peliä .

Lueppas aikaisemmat viestit, minun ja tuon IFK fanin osalta, jonka nimeä en muista.
Meillä juttu lähti vähän käsistä, eikä kyse enää ollut taklauksesta, vaan kommentoin aluksi hänen aika asiatonta viestiään, josta hän kirjoitti sitten minkänlaista kielenkäyttöä on TPS:n fanisivulla. Joten siitä tuo nimimerkki homma tulee.
Niin ja pientä korjausta täytyy näin jälkeenpäin sanoa, en asu Turussa.
Mitä itse tapahtumaan tulee, mielipiteeni voit muistaakseni tämänkin viestiketjun aikaisemmassa vaiheessa lukea, eli 6-8 ottelua pelikieltoa.
Mitä taas faneihin tulee, niin samaa kyllä voin omalta osalta sanoa IFK:n osalta. Ensiksi syytetään TPS itkemisestä, nyt sitten itse tehdään samalla tavalla. Mutta onneksi nämäkin vaan on poikkeustapauksia.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Annetaan...

...sille vitun ylimieliselle känädäläisnousukkaalle elinikäinen pelikielto sm-liigaan. NHL:ssa se jätkä olis varmaan saanu jo joltain kovanaamalta (joukkueiden poliisilta) esim. Domi, Lambert tai joltain muulta aika ankarasti turpaansa. Lähetetään se paska takaisin kotiin. Voi vitun vittu, vaikka se vitun Norrena on kusipäisen näköinen muutenkin niin en todellakaan olisi uskonut että se paska-imuri vielä nauraa. Eikö se SAATANAN Jalonen saa pelaajiaan kuriin. Jos mä olisin Aravirta niin mä en edes ottais imuri-Norrenaa maajoukkueen mukaan. Se jätkä on muutenkin paskaimuri. Mä olisin juossut sen kusipään (sheafer) pukukoppiin ja olisin ottanut jokusen (HIFK:n) pelaajan mukaan ja menny pistään sitä jätkää turpaan samoin Norrenaa. Turpaan vaan niin että tuntuu sellasia imureita.
PS: Mälkiälle pikku vinkki: Sportissa pelaa numerolla 4 sen niminen jätkä kuin Teemu Viemerö. Se hakkaa tarvittaessa niin Shaeferin kuin imuri-Norrenankin.

Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
turkulaisilla itsekritiikkiä?

Ei "tepsin miäs" vissiin huomaa, luetellessaan noita vanhoja, että listalta puuttuu lähihistoriasta pari törkeää tupsi-pelaajitn tekosta.

Tapus Antti Aaltoa mailalla naamariin ja tämä toinen törkyasteikon huipulta. Elomo sai kolme, joten linjan mukaan tukulaiselle pelaajalle kolme tästäkin.

Jos Levokarin 8 on oikeidenmukaista, niinkuin mielestäni on, niin tästä about 15 olisi kohdallaan. Samoin olisi ollut Elomolle 15 oikein. Olisikohan Elomo saanut sen 15 jos olisi etukäteen tiedetty, että poistuu tukulaisten vahvuudesta?

Lopuksi vielä "tepsin miäs" toteaa: " arvostan häntä siinä missä muitakin entisiä, ja nykyisiä TPS pelaajia.", justiinsa näin, muita ei sitten arvosteta ja niiltä voi takoa vaikka kallon halki. Sama vaiva taitaa vaivata turkulaisten pelaajiakin.

Olen aina yrittänyt olla ottamatta tosissaan turkulaisista ja heidän tyhmyydestään kerrottuja vitsejä. Se käy päivä päivältä vaikeammaksi.

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Jep

Hifklla ja tpsllä on enää kaksi ottelua tällä kaudella.
Esin Hifk-Tps 24.1.2002 Helsingissä ja sitten turussa 9.2.2002!

Tässä menee kuitenkin pari ottelua ennenkuin päätetään sikakoiran pelikielto, niin koira saa 18 ottelun pelikiellon, että ei tarvitse tulla telotuksi ifkn matseissa!

Toivottavasti tälläisiä esityksiä nähdä, enää ikinä missään päin kiekkoilevaa maailmaa.
Tälläinen tapahtuma kuvaa hyvin sitä mihin päin Suomessa ollaan menossa jääkiekon osalta.
Elikä ihan pelleilyksi menossa. Ja sellaiseksi pelleilyksi joka ei naurata.
Olin tyytyväinen Hifkn voittoon lauantaina, mutta en pystynyt nauttimaan voitosta kuten ennen.
Tämä peli sai minut vakavaksi. Tälläistä lätkää en haulua nähdä.
Enkä toivo keneenkään muunkaan näkevän.
Ja missä on media nyt?
Ai niin, tällä kertaa Ei ifklainen taklannut, vaan ifklaista taklattiin.
Ja vielä sellaisella taklausella.
Tahallinen vahingoittamis yritys.
Jos ifkn pelaaja olisi taklannut niin se olisi vielä tänäänkin pääuutinen kympin uutisissa.
Näytetty vielä monta kertaa hidastettuna.
Tai oliko tämä sellainen taklaus jota ei voi näyttää televisiossa?
Oliko se niin raaka ja niin kylmästi tehty teko?
Näytettäähän televisiossa vielä kauheenpikian juttuja, esim. joskus olen nähnyt turun kaupungin tuomiokirkon televisiossa ja vielä jouluaattona!

Ennen vanhaan tälläiset pellet, kuten Shaffer pistetiin talon taakse ja amuttiin. Tai lähetettiin Venäjälle.

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Jep

Viestin lähetti hifk#27
Hifklla ja tpsllä on enää kaksi ottelua tällä kaudella.
Esin Hifk-Tps 24.1.2002 Helsingissä ja sitten turussa 9.2.2002!

Tässä menee kuitenkin pari ottelua ennenkuin päätetään sikakoiran pelikielto, niin koira saa 18 ottelun pelikiellon, että ei tarvitse tulla telotuksi ifkn matseissa!

Toivottavasti tälläisiä esityksiä nähdä, enää ikinä missään päin kiekkoilevaa maailmaa.
Tälläinen tapahtuma kuvaa hyvin sitä mihin päin Suomessa ollaan menossa jääkiekon osalta.
Elikä ihan pelleilyksi menossa. Ja sellaiseksi pelleilyksi joka ei naurata.
Olin tyytyväinen Hifkn voittoon lauantaina, mutta en pystynyt nauttimaan voitosta kuten ennen.
Tämä peli sai minut vakavaksi. Tälläistä lätkää en haulua nähdä.
Enkä toivo keneenkään muunkaan näkevän.
Ja missä on media nyt?
Ai niin, tällä kertaa Ei ifklainen taklannut, vaan ifklaista taklattiin.
Ja vielä sellaisella taklausella.
Tahallinen vahingoittamis yritys.
Jos ifkn pelaaja olisi taklannut niin se olisi vielä tänäänkin pääuutinen kympin uutisissa.
Näytetty vielä monta kertaa hidastettuna.
Tai oliko tämä sellainen taklaus jota ei voi näyttää televisiossa?
Oliko se niin raaka ja niin kylmästi tehty teko?
Näytettäähän televisiossa vielä kauheenpikian juttuja, esim. joskus olen nähnyt turun kaupungin tuomiokirkon televisiossa ja vielä jouluaattona!

Ennen vanhaan tälläiset pellet, kuten Shaffer pistetiin talon taakse ja amuttiin. Tai lähetettiin Venäjälle.

Tuo viimmeinen lause kertookin, miten tosissaan tämä juttusi kannattaa ottaa.

Voiko jääkiekko olla jollekkin näin tärkeää, että edes leikillään, kuten varmaan tässä, tuommoista ehdottaa.
Lisäksi kun kyseessä ei ollut ennennäkemättömän törkeä teko, törkeä oli mutta ei nyt näin törkeä, mitä nämä IFK:n fanien tekstit antaa ymmärtää. Tunteet varmasti ovat myös pinnassa, mutta jotain rajaa sentään pitäisi kirjoittelussa olla, nämä pelaajan nimittelyt, edes leikillään Schaferille, hänen vaimollee tai kenellekkään uhkaukset ovat semmoinen asia mitä minä en voi käsittää.

Onhan se totta, että näitä ei voi katsoa objektiivisesti, ei TPS eikä IFK fani ja voisin jopa sanoa, että ei kukaan, ainankaan suomalainen joka vähänkin on lätkää seurannut. Joten sitä "totuutta" on vaikea määrittää, jokainen näkee tilanteen vähän eri tavalla.

Loppujen lopuksi jääkiekkohan tämä vain on, peliä, leikkiä, miten sen haluaa sanoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy