Eipä tuo caphit:kään ole noin iso. Se on jotain vajaa 900k$
Jep tästä kaudesta. Ajattelin itse jo pidemmälle, mutta soppari loppuukin onneksi kevääseen.
Eipä tuo caphit:kään ole noin iso. Se on jotain vajaa 900k$
Eikös toi päätös siitä minkä vuoden draftista on kyse liittynyt vain siihen, että Flames saa päättää minkä vuoden vuoron Kojootit saivat. Mainitsivat sen vain tuohon heti Guerin-casen perään toisena "monimutkaisena" conditional pickinä. Voi tosin olla, että multa jäi jotain kuulemattakin, eli varma en voi olla.Näin kans luulen, että on käynyt.
Eli meni näin:
5th round pick, jos penguins ei pääse pleijareihin.
4th round pick, jos penguins tipahtaa ekalla kiekalla.
3th round pick, jos penguins pääsee vähintään tokalle kiekalle.
Ja Isles saa päättää kesän draftissa, että ottaako tälle vai ensi vuodelle sen varausvuoron, mikä nyt sitten tuleekaan.
Vai...? : )
Hyvin pisteitä tekevä sentteri + koko liigan aloitustilaston 13. tällä hetkellä. Olisihan se ollutkin jo liian hyvää ollakseen totta. TTU!
Moore <=> Skille, Barker
Joku tuon tyylinen olisi kyllä maistunut...
Siksi nämä Lehtonen huhut lähinnä huvittaa.
BREAKING NEWS: Craig MacTavish kävi kusella kesken treenien!
Todellakin. Jengi ei oikein tiedä Wingsien palkkakattotilannetta eikä oikein vissiin muutakaan, kunhan fantasioivat ilman totuuspohjaa.
Tuossa mainittiin Filppulaa vaihdettavaksi... Babcock suorastaan rakastaa Filppulaa, ja niin kauan kuin Babcock valmentaa Detroitissa, Valle ei lähde mihinkään.
TFP: Chris Neil kaupattu...
edit: Floridaan
TFP: Chris Neil kaupattu...
edit: Floridaan
Weightiä voi olla hankalampi liikuttaa, taitaa olla loukkaantunut, kuitenkin rental-tyyppiseksi laskisin.Vielä lähtee Weight
Onko tästä missään varmuutta? Ei jää silmään mistään.
No ei kai nyt sentään. Moore kyllä kelpaisi minun Hawkseihini ihan hyvin, mutta hinnan täytyy olla kohdillaan. En välttämättä antaisi hänestä vaihdossa kumpaakaan noista em. pelaajista. Skillen voisi ehkä johonkin treidiin sisällyttää, mutta Barkerin kauppaaminen viime aikaisten otteiden valossa ei oikeen kuulostaisi hyvältä.Hyvin pisteitä tekevä sentteri + koko liigan aloitustilaston 13. tällä hetkellä. Olisihan se ollutkin jo liian hyvää ollakseen totta. TTU!
Moore <=> Skille, Barker
Joku tuon tyylinen olisi kyllä maistunut...
Juuri samaa olin kysymässä. Itse en ole ainakaan tämmöistä uutista missään nähnyt.