Mark Recchi, 2nd round for 2010 > Boston
Matt Lashoff, Martins Karsums > Tampa Bay
Väitän Tampalta tämän siirron olevan ryöstö! Lashoff on jo ilmeisesti lähes nhl kamaa. Karsums ei vielä, mutta osoittanut potentiaalia ahl:ssä.
Mark Recchi, 2nd round for 2010 > Boston
Matt Lashoff, Martins Karsums > Tampa Bay
Philadelphia tai Detroit uskoisin. Atlantan kotisivujen boardsilla spekuloidaan, että voisikohan Filppula olla tulossa Detroitista, jos Kari sinne lähetetään.
Olin poissa muutaman tunnin, onko Montrealista kuulunut MITÄÄN?
Mark Recchi Bostoniin. Kerrohan Larzzon painava mielipiteesi tästä. Polvistun edessäsi.
TSN:llä näytettiin äsken Bruinsin paitaa RECCHI #8. Eipä taida onnistua kun on hallin katossa Neelyn kunniaksi.
Kuka siirtyi Torontoon tossa DMoore kaupassa?
Ei sitten yhtään mitään
Vastassa on kuitenkin Ken Holland ja noin tyhmää siirtoa King Ken ei tekisi. Detroit EI hanki maalivahtia.
Uskoisin, että jos joukkueeseen joku hankitaan niin se on pelaaja joka taklauksillaan ja omalla periksiantamattomallaan asenteella sytyttää joukkuetta vaikeina aikoina eli tyyliin Draken korvaaja. Sellaiselle pelaajalle olisi kyllä tarvetta!
vlad.
Väitän Tampalta tämän siirron olevan ryöstö! Lashoff on jo ilmeisesti lähes nhl kamaa. Karsums ei vielä, mutta osoittanut potentiaalia ahl:ssä.
Uskoisin, että jos joukkueeseen joku hankitaan niin se on pelaaja joka taklauksillaan ja omalla periksiantamattomallaan asenteella sytyttää joukkuetta vaikeina aikoina eli tyyliin Draken korvaaja. Sellaiselle pelaajalle olisi kyllä tarvetta!
vlad.
Itselleni tuli kyllä ensin mieleen, että Bruins ryösti Tampan. Voin olla väärässäkin, mutta omasta mielestäni olisi Tampalta ollut loogisempaa ennemmin pyytää varausvuoroa kuin antaa sellainen pois. Lashoff on jollain lailla tuttu nimi ja nopealla vilkaisulla saattaa olla tulevaisuutta NHL:ssä. Karsumsin NHL-uran puolesta en kauheasti löisi vetoa.Väitän Tampalta tämän siirron olevan ryöstö! Lashoff on jo ilmeisesti lähes nhl kamaa. Karsums ei vielä, mutta osoittanut potentiaalia ahl:ssä.
Kuullostaisi minun korvaani Ian Laperrierelta.