Seurajohdon toimet – kaikille kenkää?

• 112 379
  • 455

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mun mielestä toi uutinen on oikein hyvä. Siinä on kaksi olennaista asiaa, joihin kannattaa keskittyä:

- Sport saa injektiona lisää pääomaa (todennäköisesti pystytään kuittaamaan tuleva tappio tuolla)
- Sportin taustalla on selkeä taho, jonka tehtävänä on kerätä lisää rahaa toimintaa varten. Tämä tuskin on pelkkää kerjuuta vaan kaiken logiikan mukaan tavoitteena on rakentaa myös jotain liiketoimintaa, joka rahaa tuottaisi

Hyviä uutisiahan nämä ovat. Ei kannata olla liian negatiivinen.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
- Sportin taustalla on selkeä taho, jonka tehtävänä on kerätä lisää rahaa toimintaa varten. Tämä tuskin on pelkkää kerjuuta vaan kaiken logiikan mukaan tavoitteena on rakentaa myös jotain liiketoimintaa, joka rahaa tuottaisi

Hyviä uutisiahan nämä ovat. Ei kannata olla liian negatiivinen.

Mua häiritsi se, että tän yhtiön osalta puhuttiin vaan sen roolista Sportin sijoittajana. Olisin halunnut kuulla, että yhtiöllä on joku muukin funktio eli tuo mitä yllä mainittiin eli rakentaa jotain liiketoimintaa.

Hyvä, että tuo Vilpe-toimari on saatu mukaan toimintaa tavalla tai toisella. Näillä on yhteyksiä ja osaamista. Mitä enemmän tämän kaltaisia veljiä Sportin taustalla on sen parempi.

Tällä palstalla on mun mielestä viime aikoina rakenneltu jonkinlaista vastakkain asettelua suuromistajien ja pienomistajien välille. Väkisinkin tulee mieleen, että onko tämä uusi yhtiö perustettu tästä näkökulmasta. Mä en itse tunnista, että omistajien välillä on mitään vastakkain asettelua. Osakkailla on sama maali. Keinoista voi olla eri näkemyksiä.

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Sehän riippuu täysin siitä, minkä roolin hallitus haluaa itselleen ottaa. Esimerkiksi KalPassa toimitusjohtaja ja urheilujohtaja pyörittävät operatiivisen toiminnan täysin suvereenisti ja vastaavat myös näistä asioista tiedottamisesta. Hädin tuskin tiedän, ketkä KalPassa kuuluvat hallitukseen tai kuka on puheenjohtaja.

Olen jo jonkin aikaa pistänyt merkille, että erityisesti Hiltusella tuntuu olevan tarve ottaa itselleen hänelle kuulumatonta roolia. En tiedä, mistä tarve kumpuaa, mutta ainakin Liigan puolella hän on useaan kertaan astunut operatiivisen johdon varpaille ja aiheuttanut hämmennystä ilmeisen harkitsemattomilla lausunnoillaan.

Hiltunen on norsu posliinikaupassa. Olisi kaikille osapuolille parempi - ainakin Liigan puolella - kun ymmärtäisi nostaa kytkintä.
Hiltunen on työssä johon hänet on haluttu , ei hän sinne liigaan karmit kaulassa ole mennyt.
Jos liigaseurojen enemmistö on tyytymätön häneen he voivat koska vain irtautua hänestä.
Onko kuulunut,näkynyt tai haissut jotain tuollaista?

Eipä oikeastaan joten voimme siis olettaa,että liiga on tyytyväinen Hiltuseen!

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Muistatteko kun tätä samaa virttä ja toivetta käytettiin kun Hiltunen tuli mukaan Sportin toimintaan?

Niin kuin mä pari päivää sitten kirjoitin, annan Hiltuselle suurimman kiitoksen siitä, että Sport pelaa Liigassa. Saa olla eri mieltä. En mäkään kaikesta hänen tekemisestään ja sanomisesta ole samaa mieltä, mutta isossa kuvassa hän on mun papereissa johdattanut Sportin Liigaan.

Hiltusen roolista Liigan puheenjohtajana en ole kiinnostunut ja se kaikki on ihan erillään Sportista. Tuo kaikki kirjoittelu, missä Liigan ongelmat kaadetaan hänen syykseen on täysin harhaista. Hän tekee mitä Liigan omistajat (seurat) haluaa.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Joopasta joo. Hiltunen on luvannut mestaruuden viidessä vuodessa. No eipä ole toteutunut, eikä siinä mitään, mutta tähän sukellukseen ei olla ollenkaan reagoitu. Tai no ollaan reagoitu Herkon muodossa, mutta kenkää tuli eli mikä on se seuran suunnitelma? Jämsällä mennään alempiin sarjoihin...

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Onko kukaan vielä siirtänyt osakkeitaan tuohon uuteen yhtiöön?
Mikäs juttu tämä on, en ole kuullut
- olin ostamassa kahta lisää, mutta kauden jäkkeinen massiivinen sekoilu on laittanut sanan ”ehkä” lauseeseen

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport

Hiltunen aikoo uutisen mukaan luopua puheenjohtajuuden lisäksi myös omistuksestaan seurassa, kunhan sopiva ostaja osakkeille löytyy.

Vaikka omistusosuuteni on suuri, en aio puuttua yhtiön operatiiviseen toimintaan. Asun pääkaupunkiseudulla – en ole koskaan varsinaisesti Vaasassa asunutkaan – joten vaikeaa se olisikin. Todennäköisesti hoidan omistustani valtuutuksen avulla, Hiltunen arvelee.

Vaikeaa se operatiiviseen toimintaan osallistuminen on näyttänyt olevan jo vuosien ajan. Ehkä tähänkin johtopäätöksene Heikki olisi voinut päätyä jo aiemmin. Jotain kai sillä on hampaankolossa. Noh, eteenpäin ja kiitos Heikille menneistä hyvistä teoista ja menestystä jatkoon.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Hiltunen aikoo uutisen mukaan luopua puheenjohtajuuden lisäksi myös omistuksestaan seurassa, kunhan sopiva ostaja osakkeille löytyy.

Vaikeaa se operatiiviseen toimintaan osallistuminen on näyttänyt olevan jo vuosien ajan. Ehkä tähänkin johtopäätöksene Heikki olisi voinut päätyä jo aiemmin. Jotain kai sillä on hampaankolossa. Noh, eteenpäin ja kiitos Heikille menneistä hyvistä teoista ja menestystä jatkoon.
Kotkasydämelle vaan osakkeet eiköhän sieltä rahaa löydy.

Viimeksi muokattu:

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Kotkasydämelle vaan osakkeet.
Heikki on bisnesmies, tuskin luopuu ainakaan ilmaiseksi. Ihan hyvä jos pysyy vain taustalla, onhan sillä kuitenkin vuosien aikana syntyneet kontaktiverkostot Liigan ja muiden joukkueiden kanssa ja jatkaneeko vielä Liigassa. Hiltusen suurin saavutus taisi olla Sähköareenan upgrade nykypäivään ja Sportin pelastustalkoot aikoinaan. Eli toki jäi posiakin laariin.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Heikki on bisnesmies, tuskin luopuu ainakaan ilmaiseksi. Ihan hyvä jos pysyy vain taustalla, onhan sillä kuitenkin vuosien aikana syntyneet kontaktiverkostot Liigan ja muiden joukkueiden kanssa ja jatkaneeko vielä Liigassa. Hiltusen suurin saavutus taisi olla Sähköareenan upgrade nykypäivään ja Sportin pelastustalkoot aikoinaan. Eli toki jäi posiakin laariin.
Alkuvuosina myös Sportin oman foorumin kautta vastaili hyvin kannattajien viesteihin ja jopa täytti toiveita. Hyvin poikkeuksellista, harmi että tuokin yhteydenpito kannattajiin loppui aikanaan.

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Alkuvuosina myös Sportin oman foorumin kautta vastaili hyvin kannattajien viesteihin ja jopa täytti toiveita. Hyvin poikkeuksellista, harmi että tuokin yhteydenpito kannattajiin loppui aikanaan.

Menee ehkä pikkuisen sivusta ja/tai läheltä liipaten, mutta jos mä entisenä modena laitan tähän lärväisiä.

En muista keneltä se idea tarkalleen tuli (käyttäjiltä kuitenkin) ja avattiin "suora linja" Hiltuselle palstalla. Hiltunen vastaili kannattajille ja oltiin myös keskenämme säännöllisesti yhteydessä. Tämä oli ihan uus juttu koko Liigassa ja henk koht nostan hattua niin Hiltuselle kuin käyttäjillekin siitä. Jossain vaiheessa seuran puolelta tuli kuitenkin terkkuja, että nyt menee koko foorumi kiinni (ei toki johtunut tästä osiosta, vaan muista syistä).

Sain Niemen kanssa pari kertaa keskusteltuani meidänkin foorumille jatkoaikaa (sic), mutta niin mahtavaa kuin se olikin (ja omalla mutulla: meidän foorumihan oli aktiivinen, kiinnostava ja yksinkertaisesti mainio kaikkien osallistujien ansiosta), niin kun mun urasuunnitelmat muuttuivat ja talkooaika sen pyörittämiseen väheni selkeästi, niin seura sitten lopetti sen. Harmi, koska se oli mukavaa puuhaa, vaikkakin aikaa vievää touhailua.

Omasta puolesta tällee myöhästyneet kiitokset niin entiselle aktiivijengille kuin satunnaisillekin käyttäjille.

Kaitsu / Kajen

PS. Kaikki annetut porttikiellot voi oletttaa kärsityiksi ja synnit on anteeksi annettu.

Viimeksi muokattu:

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hieman mietityttää, että onko Heikki jättämässä uppovan laivan?

Toivotaan nyt kuitenkin parasta ja etenkin menestystä joukkueelle ja porukkaa lehtereille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy