Seuralegenda. Hommiin vain!Virta täyttää myös joillekin mahdollisesti olennaisen tiedon - on entinen Kärppäpelaaja.
Itse en usko sekuntiakaan, että Virta valmentaisi Oulussa. Tuskin edes kysytään.
Seuralegenda. Hommiin vain!Virta täyttää myös joillekin mahdollisesti olennaisen tiedon - on entinen Kärppäpelaaja.
Seuralegenda. Hommiin vain!
Itse en usko sekuntiakaan, että Virta valmentaisi Oulussa. Tuskin edes kysytään.
Tätä toivon itsekin, että remmiin tulee aivan tuore tapaus Kärpissä ja Liigassa. Se vain vaatinee tilalle loppukauden päävalmentajan ellei sitten mennä Mäntymaalla tämä kausi.Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
Lasketko myös Kari Jalosen tähän? Minun mielestäni on erikoista, jos Kärpät ei olisi kiinnostunut esimerkiksi juuri Jalosen palveluksista. Voi toki olla, että ei ole, mutta se on minun mielipiteeni.Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
K.Jalonen on käsittääkseni parhaillaan ulkomailla verotussyistä.Lasketko myös Kari Jalosen tähän? Minun mielestäni on erikoista, jos Kärpät ei olisi kiinnostunut esimerkiksi juuri Jalosen palveluksista. Voi toki olla, että ei ole, mutta se on minun mielipiteeni.
No se varmasti muuttaisi tilannetta tämän kauden osalta. Onko tämä varmaa tietoa, vai enemmänkin olettama?K.Jalonen on käsittääkseni parhaillaan ulkomailla verotussyistä.
Ei ole olettama.No se varmasti muuttaisi tilannetta tämän kauden osalta. Onko tämä varmaa tietoa, vai enemmänkin olettama?
No höh. Näin ollen spekulaatioista voitaneen poistaa Kiven lisäksi myös Kojo.Ei ole olettama.
Spekuloida aina voi ja sehän tämän ketjun idea on. En kuitenkaan usko, että kukaan täällä jo mainittu ukkeli Kärppien valmentajaksi on tulossa. Kuten totesin, jos olisi, sopimus olisi jo tehty. Jotenkin sellainen fiilis, että tämä ketju ei tule loppuunsa kovin pian. Mäntymaahan se meidän Marjamäestä seuraava päävalmentaja on, mutta sitä seuraava ei välttämättä ratkea huomenna, eikä ylihuomennakaan.No höh. Näin ollen spekulaatioista voitaneen poistaa Kiven lisäksi myös Kojo.
Viikko sitten Iltalehdelle Kojo kertoi kyllä majailevansa tällä hetkellä Turussa. Livenäkin on ihan matseja käynyt katsomassa. Eli taitaa se Kojo sittenkin olla maisemissa.K.Jalonen on käsittääkseni parhaillaan ulkomailla verotussyistä.
Taitaa tarkasti laskea päivät, jotka voi Suomessa viettää.Viikko sitten Iltalehdelle Kojo kertoi kyllä majailevansa tällä hetkellä Turussa. Livenäkin on ihan matseja käynyt katsomassa. Eli taitaa se Kojo sittenkin olla maisemissa.
– Ihan hyvää kuuluu! Jääkiekkoa on seurattu, mutta vähän eri tavalla. Olen nähnyt SM-liigaakin, jota en vähään aikaan ollut pystynyt seuraamaan. Olen katsonut pelejä livenä ja myös tv:stä, Turussa asuva Jalonen kertoo Iltalehdelle.
Potkut saanut Kari Jalonen rikkoo hiljaisuuden
Kari Jalonen ehdottaa, että sarjajärjestelmiä kehitetään kaikki olennaiset tahot kattavan ison konklaavin pohdinnan perusteella.www.iltalehti.fi
Selkeästi sulla tietoa on, kun kerran aamulla olit vielä sitä mieltä, että häviämään tottunut Mäntymaa ei voi olla vaihtoehto ja tarjosit itsekin ”vaikka Pikkaraista tilalle.”Taitaa tarkasti laskea päivät, jotka voi Suomessa viettää.
Niin se mieli muuttuu, kun pikkasen rauhoittuu. Tulee järki mukaan, kun tunne tasaantuu.Selkeästi sulla tietoa on, kun kerran aamulla olit vielä sitä mieltä, että häviämään tottunut Mäntymaa ei voi olla vaihtoehto ja tarjosit itsekin ”vaikka Pikkaraista tilalle.”
If you say so, vaikken tähän uskokaan. Katsotaan, mitä tuleman pitää, mutta kyllä tämä siltä vaikuttaa, että myös tämä kausi ollaan sittenkin valmiita vetämään siihen samaan liuskaan, jos ei pidempiaikaista ratkaisua löydy. Vaikkakin, painekattilassa Marjamäki pistettiin pihalle. Jos tätä kautta mietitään, niin nyt on jo tulipalokiire. Mäntymaa&Sihvonen -kaksikko ei voi olla minkään sortin ratkaisu, ei vain kertakaikkiaan voi.Niin se mieli muuttuu, kun pikkasen rauhoittuu. Tulee järki mukaan, kun tunne tasaantuu.
Toisin sanottuna, minkäänlaista suunnitelmaa ei ole ollut taustalla, vaan ulkoisen paineen kasvaessa liian suureksi liipasin sormi lopulta laukaisi Marjamäelle monon kuvan ahteriin ja sen jälkeen on ruvettu vasta miettimään jatkoa
Tuli kuunneltua tuo petopodi missä Myllykoski oli vieraana ja itselle tuli juuri sama mieleen, että kauhea paine on ollut potkia ja eikä ole ehditty sen pidemmälle miettimään. Verkkoja ollaan laskemassa vasta vesille kertoo juuri tästä. Hieman itse ainakin karsastaisin, jos vaikka joulun jälkeen tai vuoden alussa palkkattaisiin jälleen uusi päävalmentaja.
Kunhan tässä muistetaan että piristyminen ja yläkanttiin pelaaminen tapahtuu lähes aina kun päävalmentaja kengitään. Halutaanko me katsella seuraavat 5-10 peliä aktiivista ja hyvää jääkiekkoa jonka jälkeen viimeistään ne perusongelmat palaa arkeen, samalla ylistäen Mäntymaan maasta taivaisiin, vai katsoa sitä seuraavaa päävalmentajaa joka mahdollisesti pääsisi jo aloittamaan tälle kaudelle projektinsa?Tässä voi hyvin käydä niinkin, että laiva kääntyy nyt ja kohta mietitään halutaanko uutta valmentajaa sotkemaan kuvioita jos joukkue pärjää Mäntymaan johdolla erinomaisesti.
Ei käy sääliksi sitä joka tuohon rooliin hommataan.
Liian paljon kaikkea yhden päivän aikana että osaisi suomea kunnolla enää tässä vaiheessa iltaa.Vai kateeksi?