Tuo kaksikko on kyllä aika paha pideltävä parin vuoden päästä. Ehtivät vielä kehittymään, vaikka ovat jo nyt pelottavan hyviä.Tpip:n kanssa samaa mieltä, Albicelestes olkoon seuraava arvokisavoittaja! Messi , Aguero ja kumppanit panee Etelä-Afrikassa hyrskyn myrskyn. Enää kaksi vuotta...
Suomi?
1978 ja 1986.Ei noista Argentiinan viime voitoista nyt niin kovin kauaa ole aikaa. Maailmanmestaruudet 1982 ja 1986...
No, tuota... mitenköhän tämän muotoilisi...Oletko valmis lyömään tästä vetoa?
Kiitän Argentiina-täsmennyksestä. 1978, Kempes ja Fillol ym. Muisti katoaa pätkittäin, huolestuttavaa.1978 ja 1986.
Itse soisin kyllä ihan mielelläni Englannille jonkinmoisen mestaruuden, mutta ei taida olla sellaista näköpiirissä. Tai no, Saksallekin sellaisen soisi, kun arvokisavoitosta on ehtinyt vierähtää "jo" 12 vuotta.
Oletko valmis lyömään tästä vetoa?
Football's coming home.
Sama kysymys sinulle kuin nimimerkille Evil.
Ei, en ole valmis lyömään asiasta vetoa, ainakaan vielä. Tosi tiukkaa tulee kyllä olemaan. Kroatia vienee lohkon, Ukrainan kanssa on tasaväkistä.
Joten kysytäänpä nyt minkä maan odotat seuraavaksi päästävän kannattajat piinastaan?
Ja minä sanon, että Englanti on varmistanut lohkovoiton ennen päätöskierrosta.Ei, en ole valmis lyömään asiasta vetoa, ainakaan vielä. Tosi tiukkaa tulee kyllä olemaan. Kroatia vienee lohkon, Ukrainan kanssa on tasaväkistä.
Harvemmin sitä sama ihminen voittaa lotossakaan kahta kerta jättipottia. Eli tuskin tulee yhtä helppoa kaaviota ensi kerralla. Ainoastaan siinä piilee Saksan mahdollisuus, että kävisi taas uskomaton joulu.Saksa ehdottomasti. 2010 sama finaali kuin nyt viime sunnuntaina ja silloin Saksa voittaa ensimmäisen mm-kultansa 20 vuoden pitkän odotuksen jälkeen.
Ja minä sanon, että Englanti on varmistanut lohkovoiton ennen päätöskierrosta.
Harvemmin sitä sama ihminen voittaa lotossakaan kahta kerta jättipottia. Eli tuskin tulee yhtä helppoa kaaviota ensi kerralla. Ainoastaan siinä piilee Saksan mahdollisuus, että kävisi taas uskomaton joulu.
Ja Saksa Espanjalle. Espanja on siis neljä pykälää kovempi kuin Englanti.Munkkia muuten sekin, että Englanti putoaa Kroatialle, Krotia Turkille, ja Turkki Saksalle?
Ja Saksa Espanjalle. Espanja on siis neljä pykälää kovempi kuin Englanti.
Totta kyllä. Varsinkin Kroatialla saattaa mennä aikaa toipuakseen pettymyksestä. Turkin olisi pitänyt hoitua ilman muuta. Vähemmän yllättävästi se oli juuri Saksa, joka ei puppeloinut.Portugali, Tsekki ja Kroatia eivät osanneet edes käyttää jouluaan. Miten surkeaa sekin lopulta on?
Minä olenkin kovasti kaivannut Italian mestaruutta. Onhan edellisestä mestaruudesta jo aikaa, se oli vuonna, ööh, 2006.Toivon ja luotan, että Italia voittaa 2010. Sitten näemme rivin tai kaksi kirjoitusta, kuinka nämä kisat olivat tylsät ja ihan perseestä verrattuna EM-kisojen ihkupuulaakihöntsäilyihin.
Argentiina! Myöskään Portugali ei ole huono vaihtoehto.
Listan ulkopuolelta mainittakoon vielä musta hevonen Meksiko.