Setzinger Kerhoon

  • 140 601
  • 137

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voin sanoa nyt vain ja ainoastaan yhden sanan: "Vittu!"

Jos tuo nimi, minkä kuulin puhelimessa äskettäin pitää todellakin paikkaansa vahvistusrintaman suhteen, niin ei hyvää päivää.

Niin kauan, kun mitään ei julkisteta, on vielä toivoa... toivoa siitä, että tuo huhu on todellakin huhu. Mutta jos se osoittautuu todeksi, niin... tulkoon kesä, tulkoon loma, tulkoon pronssiton kausi.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Sistis
Jos tuo nimi, minkä kuulin puhelimessa äskettäin pitää todellakin paikkaansa vahvistusrintaman suhteen, niin ei hyvää päivää.
Ärsyttävä tyyli. ;) Jos on jotain asiaa, niin sanotaan se sitten, mutta ei noin...

Eli onko tilanne se, että a) joku on tulossa, mutta kyseessä on joku ondrejsteiner b) kukaan ei ole tulossa vai peräti c) Vujtekkia ollaan kauppaamassa muualle.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Steiner, Harder? Nämä nimet eivät ainakaan vakuuttaisi minua. Onko vahistus tätä tasoa?

Kyseessä voi tietenkin olla Myllys... No, siinä olisi kokenut veskari.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vieläkös Varvio pelaa? Siinä meille snaipperi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ketä mahdollisia vahvistuksia siellä pelaajamarkkinoilla sitten olisi? Machulda, Spanhel jne.

Varvio? Hänestä en olekaan kuullut mitään pitkään aikaan. Ottaa vaan päähän, kun esim. Gardiner olisi voinut olla saatavilla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Annan niiden kertoa nimen tänne, ketkä tietävät asiasta varmemmin. Niin kuin sanoin, niin kyseessä on huhu niin kauan, kuin toisin todistetaan.

Jos mitään ei kuulu, niin kerron nimen 1.2. kun siirtoaika on umpeutunut. Ja toivon totisesti, että tuo nimi tarvitsee kertoa vasta silloin...
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti Sistis
Annan niiden kertoa nimen tänne, ketkä tietävät asiasta varmemmin. Niin kuin sanoin, niin kyseessä on huhu niin kauan, kuin toisin todistetaan.

Jos mitään ei kuulu, niin kerron nimen 1.2. kun siirtoaika on umpeutunut. Ja toivon totisesti, että tuo nimi tarvitsee kertoa vasta silloin...

Pakko sorkkia sen verran Sistiksen "soppaa"...

Äsken kuullun tiedon mukaan, ei siis pelkkä huhu, en pelkkiä huhuja viljele...kyseisen herran nimikirjaimet ovat O.S

Kyseessä EI ole kuitenkaan Steiner, mutta liiga-jäiltä tuttu kumminkin...

Onkos Sistis samoilla jäljillä?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Edit

Onkos Sistis samoilla jäljillä?

Vaikka en tahtoisi, niin minun on sanottava: "Kyllä."

edittiä: Jaaha... tästä keskustelusta on nyt sitten tehty oikein Setzinger-merkkinen ketju. Ketju ei siis ole minun avaamani ja nimi ei ole minun ensimmäisenä kirjoittamani...
 
Viimeksi muokattu:
F

Flonaldo

Ja kyseessähän on toki tämä itävaltalaisherra, jota on viimeksi huhuiltu Tapparaan ja Ilvekseen ainakin. Setzi itse haluaisi kyllä pysyä KalPassa kauden loppuun asti.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti Sistis
Vaikka en tahtoisi, niin minun on sanottava: "Kyllä."

edittiä: Jaaha... tästä keskustelusta on nyt sitten tehty oikein Setzinger-merkkinen ketju. Ketju ei siis ole minun avaamani ja nimi ei ole minun ensimmäisenä kirjoittamani...

Oma viestini meni vielä vanhaan ketjuun, mutta postataan se nyt tännekin:

"Voe,voe,voe...Valitettavasti joudun pitämään tätä O.S:ää varmana tietona, varsinkin kun Sistiksen tietolähde kertoo samaa. Enpä usko, että herrasta on suunnanmuuttajaksi, mutta "Eteenpäin. Sano mummo hangessa"
 

Em & Em

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Mäkiaho
Elikkäs Oliver Setzingerin kanssa on tehty loppukaudeksi sopimus ja mies nähdään jo huomenna kokoonpanossa Tapparaa vastaan. Melko suurella todennäköisyydellä myös Jani Keinänen tulee palaamaan HPK:n paidassa loppukauden. Vaihdossa Pelicansiin lähtee joko 2 tai 3 pelaajaa. Lisäksi Tuomas Eskelinen on jo huomenna HPK:n vahvuudessa. Miehen omien sanojen mukaan päässä ei ole mitään normaalista poikkeavaa vikaa. Että semmosta!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ketjun nimikin muuttuu kuin mysteeri. Mielenkiintoista. Oliverin hankinta kuulostaa ihan älyttämältä. Mutta jos Keikka tulee mukana, niin avot. Mutta mitä me sillä setsuurilla tehdään? Vai onko se se Kauppila kuitenkin eikä Keinänen? Ehkäpä tuo menettelee.

Mitä vaihdossa? Burström, Yli-Junnila, Korkeavuori, näistä ainakinyksi lähtee, väittäisin. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Setzingerin tehot KalPassa kuitenkin 4+7 (8 ott.), eli ei huonosti. Mistä sitä tietää vaikka äityisi täällä ties millaiseen peliin... Ei nyt vielä haukuta miestä. Ainoa huono puoli asiassa on se, että tämän siirron jälkeen on yksi ulkomaalaispaikka vähemmän. Mutta toisaalta, jos saadaan heitettyä samassa kaupassa Burre meneen, niin ei ulkomaalainen ainakaan huonompaan vaihdu... Tervetuloa vaan!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Aika näennäisvahvistus. Vaikka tuohon iskisi vielä Keinäsenkin, niin lienee johdon valitsema linja kaikille selvä. Kauppila olisi jo jotain.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielestäni kuulostaa ihan hyvältä. Ainakin Keinänen. Eikä se Setsuurikaan ihan huonosti ole pelannut, ellen aivan väärin muista.

Parempi näin kuin upporikasta sekä rutiköyhää. Noita "starojahan" meillä jo piisaa...

edit: Niin, kaikkihan riippuu tietysti siitä mitä homma "maksaa" kerholle...
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Looginen siirto

HPK kaipaa kipeästi lisää liikkuvuutta hyökkäykseensä ja tässä suhteessa Oliver Setzinger on erittäin pätevä lisä kalustoon. Laakkosen loukkaannuttua etenkin Vujtekin tämän hetkinen huono luisteluvoima on vain korostunut. Ehkäpä Setzinger pystyy kompensoimaan Vujtekin tämänhetkisiä puutteita. Sen mitä minä olen miestä vuosien saatossa seurannut, niin lahjakkaasta pelaajasta on ehdottomasti kyse. Tiettävästi kaveri osaa myös syöttää lapaan, joten ehdottomasti vahvistus tähän joukkueeseen. Virallista vahvistusta asiasta ei ole kuitenkaan vielä tullut, joten odotellaan.

Eihän Setzinger toki mikään pelastaja olisi, mutta niitähän ei sitten taas HPK:n budjeteilla tässä vaiheessa paljon hankitakaan. Ellei sitten myös luovuta jostain. Kärppienkin kiinnostuksen kohteena ollut Aleksei Koznev olisi aivan huikea pelaaja tähän liigaan. Lintumäellä taitaa vain olla mitta täynnä venäläisten suhteen. Jos jotain mahdollisuuksia tähän kaveriin kuitenkin olisi(siis pidemmällä sopimuksella), niin ei muuta kuin kiinni. Tämän taiturin tieltä voisi vaihtaa kenet tahansa nykyisistä hyökkääjistä. Kenet tahansa.
 
F

Flonaldo

Re: Looginen siirto

Viestin lähetti Kuznetsov
Kärppienkin kiinnostuksen kohteena ollut Aleksei Koznev olisi aivan huikea pelaaja tähän liigaan. Lintumäellä taitaa vain olla mitta täynnä venäläisten suhteen. Jos jotain mahdollisuuksia tähän kaveriin kuitenkin olisi(siis pidemmällä sopimuksella), niin ei muuta kuin kiinni. Tämän taiturin tieltä voisi vaihtaa kenet tahansa nykyisistä hyökkääjistä. Kenet tahansa.
Kolmeakymppiä puskeva minikokoinen sentteri, joka on parhaana kautenaan tehnyt 26 pinnaa Venäjän sarjassa. Ja tällä kaudella saldona 15 peliä ja 4 maalia sekä passitus farmiin. Ei kai sentäs?
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koznev taitaa tällä hetkellä pelata nimenomaan alasarjassa. En tiedä miksi, mutta niin vain on. Jos kyse ei ole viinasta ja huumeista, niin pitäydyn ehdottomasti aiemmassa mielipiteessäni. Miehen kädet, jalat ja pelikäsitys ovat erinomaisella tasolla. Kokonsa puolesta lähellä Voutilaisen luokkaa, mikä selittää myös miehen pelaamisen Euroopassa. Venäjän sarjan pörssipisteisiin ei hirveästi kannata kiinnittää huomiota. Tätä kaveria on aiemmin tullut seurattua todella tarkkaan ja lähinnä manattua Venäjän liigan dollarivaroja. Erittäin hyvä kiekollinen pelaaja.

Jos tässä oikeasti haluttaisiin etsiä messiasta niin Koznev voisi olla ratkaisu, siis ihan oikeastikin. Ellei siis ole hairahtanut aiemmin mainittuihin nautintoaineisiin. Tässä suhteessa Setzinger on jotain ihan muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Looginen siirto

Viestin lähetti Kuznetsov
Kärppienkin kiinnostuksen kohteena ollut Aleksei Koznev olisi aivan huikea pelaaja tähän liigaan.


Aprillipäiväänkin on vielä aikaa... Ketä sä koitat nyt hämätä? Kärppäjohtoako?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
sm-liiga.fi -sivut kertoo, että Oliver Setzinger olisi sitten siirtynyt kerhoon. Onneksi olkoon Hämeenlinna!

Oliver oli kova tekijä Mestiksessä ja olisi varmasti liigassakin, mutta pieni kurittomuus on poikaa vaivannut ainakin mitä olen sivusta hänen uraansa seurannut. Toivottavasti Jalonen saa Ollista kaiken sen potentiaalin irti, mitä muualla ei hänestä saatu.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara onneksi vältti Setsingerin viime tipassa ja lähetti hänet Hpk:n riesaksi. En kyllä ymmärrä suurta kiinnostusta miestä kohtaan, sillä Veikkaajan mukaan Setsinger on liigan turhin ulkomaalainen tähän asti, eikä se arvio kaukana totuudesta ole.

Seuraava on Savon sanomista:

Tapaus Setzinger sen kuin mutkistuu


Setzinger ilmestyi kuin ilmestyikin KalPan kokoonpanoon, vaikka miehen uudeksi osoitteeksi ehdittiin uumoilla keskiviikkona jo Tampereen Tapparaa.

– Minun piti mennä sinne, mutta sitten agenttini ilmoitti, ettei siitä tulekaan mitään, kertoi mies itse.

KalPa ja moni muukin yhteisö alkaa olla ihmeissään Setzingerin sopimuskuvioiden kanssa. Agentti Jarmo Kork etsii miehelle sitkeästi työpaikkaa joko SM-liigasta tai Ruotsin allsvenskanista. Pelaaja itse haluaisi jo rauhoittua paikalleen.

– Voisin aivan hyvin pelata täällä loppukauden. KalPassa on hyvä valmennus ja saan täällä paljon vastuuta.

Setzinger on parantanut KalPan asussa otteitaan peli pelilttä. TuTo-ottelussa itävaltalainen pääsi sentterin roolia tutummalle laitahyökkääjän paikalle ja luistin kulki mallikkaasti. Setzinger on kerännyt kuopiolaisten riveissä nyt kahdeksassa ottelussa yksitoista (4+7) pistettä. Tuhti tahti, joka saattaa kieltämättä herättää jonkun paniikkinappulaa hamuilevan liigaseuran kiinnostuksen.

– Keskustelen agenttini kanssa aamulla ja toivon, että loppukauden seurani ratkeaisi mahdollisimman nopeasti.

Aikaa on tosin rajoitetusti. Jääkiekon siirtoikkuna pamahtaa kiinni kuun lopussa.

KalPa Hockey Oy:n toimitusjohtaja Arto Sirviö näki Setzingerin tapauksessa jo farssin piirteitä.

– Asiat on sovittu jo moneen otteeseen, mutta niin vain venytellään lopullisia päätöksiä. Ei voi kuin ihmetellä.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Niin, ei tuo Setzinger minun mielestäni ainakaan kovin reippaan "Vitun!" arvoinen pelaaja ole. Eihän Kerhon rosterista taitoa puutu, joten ei tänne välttämättä mitään huippuvahvistusta edes tarvita. Jalkoja ja nuoruuden intoa tänne tarvitaan. Setzinger on sitä paitsi vähän samantyyppinen kuin Somervuori, eli kovia lupauksia kumpikin, mutta niiden lunastaminen antaa odottaa itseään. Eikä Setzinger tosiaankaan olisi ensimmäinen pelaaja, joka Kerhossa lopulta puhkeaa kukkaan.

Jos Kauppilaa ei saada, niin voin tyytyä Keinäseenkin. Siinä meille ihan pätevä kolmossentteri. Ei tämä/nämä vahvistukset nyt niin pahalta näytä, sillä asenteesta/pelisysteemistä se on siellä kentällä pääosin kiinni. Ja sitä paitsi kaksi suhteellisen edullista kenttäpelaajaa viittaavat siihen, että maalivahtiin oltaisiin panostamassa. Vai...?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin... vitutus on laantunut ja olen hieman lauhtunut, ja annan pojan yrittää. Potentiaalia äijässä kieltämättä on, mutta mutta...

Muutama melko selvä tosiasia kuitenkin on:

1. Ollie sai yrittää Pelicansissa, jossa olisi luullut vastuuta löytyvän
2. Kurittomuus... miten sopii alisuorittajien sekaan?
3. Vie ulkomaalaispaikan
4. On kokematon - ei Playoff-kamaa?

Toisaalta:

1. Kaverissa on pontentiaalia
2. KalPassa on tehnyt hyvää jälkeä
3. Ei artikkelien mukaan tullut Pelicansin valmennuksen kanssa toimeen
4. Useat liigaseurat kinnostuneita
5. Saattaisi sopia hyvin VV:n kenttään

Annetaan siis pojan yrittää. Tuskin se huonommaksi menee. Otan "Vittu!"-komentin takaisin, jos tähän siirtoon liittyy erään länsinaapurimme pelimiehen poislähettäminen.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Osa faneista tuntuu elelevän tällä hetkellä aikamoisessa haavemaailmassa mahdollisten vahvistusten suhteen. Vittu, ei tänne enää enempää taitoa tarvita, yksi rymistelevä Setzinger kelpaa aivan vallan hyvin. Jos Keikka Keinänen tulee vielä mukana diilissä Lahden suuntaan (jolloin pääsemme eroon Burresta ja saamme vielä mahdollisuuden täydentää maalivahtiosastoa) niin hommahan alkaa tuntua taas astetta paremmalta. Uskoisin, että jos Keinänen tulisi Lahdesta, niin ainakin Korkeavuori ja jo ennalta mainittu pelimanni lähtisivät vaihdossa toiseen suuntaan.

Jos itävaltalainen Kerhon paidan päällensä pukee, niin parhaassa tapauksessa saattaa piristää koko jengiä ja antaa potkun perseelle muutamalle nimeltä mainitsemattomalle diivalle. Lahjakas kaveri on kyseessä, mutta vielä hiomaton timantti.

Mutta, mutta, Jonille se tuuraaja...
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen tuohon Setsuuriin, kuten jo aiemmin sanoin. Minulle on jostain jäänyt mielikuva nopeasta, maalille ajavasta kaverista. Sellaista kerho tarvitsee.

Pelikaaneistahan on tulossa Kerhon farmijengi... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös