Seppo ”Sedu” Koskinen valloittaa ravintolamaailmaa

  • 73 328
  • 307

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joko Turun yksi suuruksista on maksanut bileisiin sen kuuluisan 200€ piletin? Eihän nyt De Luca ole vain unohtanut kutsua vanhaa kaveriaan ja yhtä kovimmista business-vaikuttajista Turussa? Kait sen piletin voi lunastaa vielä ovelta viemällä sinne repullisen kirjoja?
Tiedät kyllä ettei tämä mestari ilmaiseksi tule tuommoisiin kekkereisiin patsastelemaan, vähintään 2000€ että tulee paikalle.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Joko Turun yksi suuruksista on maksanut bileisiin sen kuuluisan 200€ piletin? Eihän nyt De Luca ole vain unohtanut kutsua vanhaa kaveriaan ja yhtä kovimmista business-vaikuttajista Turussa? Kait sen piletin voi lunastaa vielä ovelta viemällä sinne repullisen kirjoja?

Pitäähän jonkun laittaa heti ovella ohjauspeli kuntoon jotta porukka pääsee sisään! Ja 60 minuutin paine päälle niin korona on poissa Suomesta as we speak. Saa AVI:n veljet olla ihmeissään kuin Neuvostoliitto konsanaan kun Don ja Zedu näyttävät miten hommat hoidetaan ilman että kukaan läski alkaa heti vinkumaan. Suomen kansa on takana!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen sitä mieltä, että tällaisten juhlien pitäminen turvallisesti kyllä onnistuisi, mutta se vaatisi poikkeuslain, ja oikeusoppineet varmasti estäisivät tämän.

Käytännössä tämä tapahtuisi siten, että juhlapaikka eristetään, ja jokainen sinne mennyt velvoitetaan jäämään juhlien jälkeen vähintään kymmeksi päiväksi sinne karanteeniin. Juhlavierailta otetaan tuona aikana kaksi koronatestiä muutaman päivän välein, ja juhlien järjestäjä velvoitetaan maksamaan näiden kustannukset.

Jos joku juhliin osallistunut sairastuu niin pahasti, että tarvitsee sairaalahoitoa, juhlien järjestäjä vastaa kaikista näiden hoitokuluista, tai ainakin jonkinlaisen sakkomaksun siitä, ettei vieraiden turvallisuudesta kyettykään huolehtimaan luvatusti.

Tämä voisi olla yleinen käytäntö, jolla voitaisiin sallia viranomaisten määräyksiä suurempien yksityisjuhlien järjestäminen. Juhlan järjestäjällä on iso vastuu, ja se on sitä isompi, mitä enemmän on vieraita. Järjestäjä voi pohtia, että onko järkevämpää siirtää tilaisuutta vai pitää se härkäpäisesti suunniteltuna ajankohtana.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiedät kyllä ettei tämä mestari ilmaiseksi tule tuommoisiin kekkereisiin patsastelemaan, vähintään 2000€ että tulee paikalle.
Ellei mestarilla ole sovittu De Lucan kanssa 30 min kahvipalaveria juuri tälle päivälle. Aina on muistettava "ahg" hyvä tilaisuus myy kirjoja ja "agh" ala-asteelle myydään oppikirjoja piste.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ihan timanttia nämä Sedun kommentit:

Poliisi soitti Sedu Koskiselle jättijuhlista – yksi seikka kiistakapulana: bileet pidetään silti

Jotenkin haluaisin, että poliisi keskeyttää juhlat ja katsotaan, minkälaisen äläkän se Sedu poliisille järjestää? Linkki IS:n uutiseen aiheesta.

Tämä on vahvaa:

"Mietin kaikkia vaihtoehtoja. Olen järjestänyt näitä juhlia 1,5 vuotta ja olen ottanut vastuun siitä, jos joku sairastuu, niin hän myös paranee. Minulla on vakuutukset olemassa. Edellytän sitä, että jokaisella on maski kasvoillaan."

Sedu siis ottaa vastuun että mahdollinen sairastunut paranee. On se kova.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
iMetin kaikkia vaihtoehtoja. Olen järjestänyt näitä juhlia 1,5 vuotta ja olen ottanut vastuun siitä, jos joku sairastuu, niin hän myös paranee. Minulla on vakuutukset olemassa.
Kertokaa joku viisaampi, että onko Suomessa edes mahdollista hankkia vakuutusta tällaiseen tapaukseen ja paljonko sellainen maksaisi/henkilö?
Itse hankin taannoin matkavakuutuksen, joka korvaa Covid19-hoidot ja hinta oli melko suolainen.
En pysty edes kuvittelemaan hintaa vakuutukselle, joka korvaisi mahdollisesti kuukausien tehohoidon Suomessa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kertokaa joku viisaampi, että onko Suomessa edes mahdollista hankkia vakuutusta tällaiseen tapaukseen ja paljonko sellainen maksaisi/henkilö?
Itse hankin taannoin matkavakuutuksen, joka korvaa Covid19-hoidot ja hinta oli melko suolainen.
En pysty edes kuvittelemaan hintaa vakuutukselle, joka korvaisi mahdollisesti kuukausien tehohoidon Suomessa.

Niin, ja eihän Zedu El Loco ota vastuuta pelkästä hoidosta, vaan myös paranemisesta.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olisi mielenkiintoista saada tietoon kuinka nämä kinkerit on tosiasiallisesti järjestetty. Onko Koskinen todella ne järjestänyt yksityishenkilönä vai onko hän käyttänyt siinä jotakin yhtiötään.

Yhtiötä, jos on käyttänyt, niin voi olla vaikea selittää kemut yksityistilaisuudeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En pysty edes kuvittelemaan hintaa vakuutukselle, joka korvaisi mahdollisesti kuukausien tehohoidon Suomessa.
Niimpä. Vuoden alussa (maaliskuu) oli aamulehdessä juttu että keskimääräinen tehoidon vuorokausihinta Suomessa on n.3300€. Kyllä siinä vissiin vakuutuksellekkin jonnin verran hintaa tulee, mutta onhan Luukaksella millä myllyttää.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaikki järki on nyt kyllä kadonnut osalla ihmisistä. Valitettavasti näitä oman elämänsä Zeduja tuntuu löytyvän joka läänistä. Oikeuteen pitäisi tämmöisten "yksityisjuhlien" järjestäjän joutua. Suomen kansa ei todellakaan ole tämän De Lucan takana vaikka mies niin väittääkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa joku viisaampi, että onko Suomessa edes mahdollista hankkia vakuutusta tällaiseen tapaukseen ja paljonko sellainen maksaisi/henkilö?
Itse hankin taannoin matkavakuutuksen, joka korvaa Covid19-hoidot ja hinta oli melko suolainen.
En pysty edes kuvittelemaan hintaa vakuutukselle, joka korvaisi mahdollisesti kuukausien tehohoidon Suomessa.
Vakuutus sille, että jos et noudata viranomaisen ohjeita ja joku sairastuu tai peräti kuolee. Epäillä sopii ja vaikka joku tuollaiselle voisi hinnan laskea, niin olisi yritykseltä morallitonta ja yhteiskuntavastuun totaalista perseilyä, eikä kukaan tuollaista tule suomessa tarjoamaan.
 

Fordél

Jäsen
Käytännössä tämä tapahtuisi siten, että juhlapaikka eristetään, ja jokainen sinne mennyt velvoitetaan jäämään juhlien jälkeen vähintään kymmeksi päiväksi sinne karanteeniin. Juhlavierailta otetaan tuona aikana kaksi koronatestiä muutaman päivän välein, ja juhlien järjestäjä velvoitetaan maksamaan näiden kustannukset.

Kun lisätään tähän vielä, että järjestäjä maksaa vinetot ja osallistujat ovat neverhöördeja niin voidaan todeta, että tätä on jo koitettu BB-talossa.
 
Kertokaa joku viisaampi, että onko Suomessa edes mahdollista hankkia vakuutusta tällaiseen tapaukseen ja paljonko sellainen maksaisi/henkilö?

Zeduli itse kertoi haastattelussa, että vakuutusta tällaiseen ei saa, oli kyllä kysellyt. Seuraavassa haastattelussa totesikin, että vakuutukset on, ei tosin kertonut mitä on vakuuttanut ja minkä varalle. Koronaan ei vakuutusta kuitenkaan ole tarjolla, sen luulisi olevan päivänselvä juttu.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Minulla tulee mieleen, että onko tämä joku epäsuora kostoyritys/protesti siitä miten hallitus on tukenut ravintola-alaa tässä kriisissä? Vai onko Sedu vaan oikeasti noin lapsellinen? Vai jopa molempia?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun lisätään tähän vielä, että järjestäjä maksaa vinetot ja osallistujat ovat neverhöördeja niin voidaan todeta, että tätä on jo koitettu BB-talossa.
Sedu olisi voinut järjestää oman parin viikon julkkis-BB:n parillekymmenelle lähijulkkikselleen. Tosin sellaisen version, missä ketään ei pudoteta. Pari vartijaa vastaamaan siitä että kukaan ei paistu saunaan, huku paljuun tai tukehdu oksenukseen. Ja pari muuta huoltajaa vastaamaan ruoka- ja juomahuollosta, siivouksesta ja pyykinpesusta.
Olisko BB-talon voinut vuokrata?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bileet siirtyy uuteen vuoteen. Ei siis tietenkään siksi, että Zedu olis taipunu ahdasmielisten ankeuttajien painostuksen alla, vaan siksi, että kaverit eivät joutuisi kärsimään.. Hyvä, Zeppo!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Bileet siirtyy uuteen vuoteen. Ei siis tietenkään siksi, että Zedu olis taipunu ahdasmielisten ankeuttajien painostuksen alla, vaan siksi, että kaverit eivät joutuisi kärsimään.. Hyvä, Zeppo!
Vai olisiko käynyt niin, että näin korona aikana 200€ "lahja" ei oikein myynyt ja Seiska ei halunnut maksaa näitä "lahjoja" ö-luokan julkkisten puolesta?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vai olisiko käynyt niin, että näin korona aikana 200€ "lahja" ei oikein myynyt ja Seiska ei halunnut maksaa näitä "lahjoja" ö-luokan julkkisten puolesta?

Näimpä varmastikkin. Olisi kiva nähdä Mr. De Lucan kiukustunut ilme bileidensä peruuntumisen vuoksi.

Zedu kun lupasi parantaa kaikki sairastuneet niinkuin jo todettu.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Olen sitä mieltä, että koko koronapaniikki on poliittinen näytelmä, jota hallituksen johto näyttelee surkeasti. Toivon, että ihmiset alkaisivat ajatella omilla aivoillaan, eivätkä nielisi sitä kaikkea tuubaa, mitä maan päättäjät ja muut lääketeollisuuden käskyläiset käskevät"


En ihmettelisi, jos Zepon hyllystä löytyisi Antti Heikkilän kirjat.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Toivottavasti bileiden status ei laske, aattona kuitenkin on paljon muutakin. Kai ne yhä ovat unique?

"Juhlista tulee unique tapahtuma, ja lupaan että tulen näyttämään miten tehdään kaupungin parhaat bileet, Koskinen hehkutti etukäteen."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös