Sentenced

  • 139 802
  • 579

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Vteich kirjoitti:
Mutta miksi bändi sitten heittää koko jäähyväiskiertueensa pelkästään festareilla ilman yhtäkään klubikeikkaa (viimeistä lukuunottamatta)?
Sanotaanpa näin, että nyt keikkoja tehdään Sentencedin ehdoilla ja festivaalit maksavat sen mitä yhtye pyytää.

Ainkin Sauna Open Airissa Tenkulalla oli selkä rikki ja Kukkohovi kulki keppien kanssa.
 

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
Routainen Sydän kirjoitti:
Nyt netissä. Jos joku ei ole kyseistä videota vielä nähnyt, niin eikun lataamaan "Ever-Frost" pika pikaa...



On muuten todella nerokas video, mikä ei välttämättä heti ensimmäisellä katselukerralla kaikille aukene.
 

Crowned

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan hieno video!

Tuosta viimeisestä keikasta - Onko oulun teatria nyt sitten vakiintunut mestaksi, ja onkohan missään ollut puhetta tosta lippujen myyntiintulosta?

Kovasti odotellaan, mutta kun ei kuulu mitään. Pitäähän sitä viimeselle keikalle Ouluun venyä..
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Crowned kirjoitti:
Tuosta viimeisestä keikasta - Onko oulun teatria nyt sitten vakiintunut mestaksi, ja onkohan missään ollut puhetta tosta lippujen myyntiintulosta?
Kyllä, Club Teatria on jäähyväiskeikan klubimesta, jossa tulee olemaan K-18 -ikäraja. Lipunmyynti tulee varmasti nettiin Lippupalvelun sivuille mahdollisesti jo tämän kuun aikana. Varmistamaton keikan päivämäärä on näillä näkymin 1.10.2005.
 

Crowned

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Routainen Sydän kirjoitti:
Kyllä, Club Teatria on jäähyväiskeikan klubimesta, jossa tulee olemaan K-18 -ikäraja. Lipunmyynti tulee varmasti nettiin Lippupalvelun sivuille mahdollisesti jo tämän kuun aikana. Varmistamaton keikan päivämäärä on näillä näkymin 1.10.2005.

Jees, kiitoksia infosta! Pitää olla siis hereillä, ettei missaa tuota keikkaa.
 

LANDE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LAHKO!
Comebackin toivossa elävä

Kyllä vituttaa!! Olen aloittanut "oikeanlaisen" musiikin kuuntelun Sentencedillä. Ikinä en ole nähnyt Bändiä livenä, mutta ehkä siihen tulee vielä muutos. Hieno ja arvokas lopetus tämän levyn muodossa. TEHKÄÄ POJAT PALUU VIELÄ JOSKUS!!!!!
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
LANDE kirjoitti:
TEHKÄÄ POJAT PALUU VIELÄ JOSKUS!!!!!
Paluuta ei tule - varmasti. Annan kunniasanani tälle! Aikoinaan lupasin korin kossua ja lupaan vieläkin. Lopakka lupaa toisen...
 

Freeble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Routainen Sydän kirjoitti:
Kyllä, Club Teatria on jäähyväiskeikan klubimesta, jossa tulee olemaan K-18 -ikäraja. Lipunmyynti tulee varmasti nettiin Lippupalvelun sivuille mahdollisesti jo tämän kuun aikana. Varmistamaton keikan päivämäärä on näillä näkymin 1.10.2005.

Toivottavasti tämä päivämäärä pitää. Luulen, että tämä sopii enemmän kuin hyvin myös Lukonkin kannattajille. Nimittäin 1.10.2005 pelataan Kärpät - Lukko.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Freeble kirjoitti:
Toivottavasti tämä päivämäärä pitää. Luulen, että tämä sopii enemmän kuin hyvin myös Lukonkin kannattajille. Nimittäin 1.10.2005 pelataan Kärpät - Lukko.
Asia on vielä vahvistamaton, mutta näillä näkymin päivämäärä on suht` varma. Enköhän ilmoittele jos muutoksia tulee...
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Routainen Sydän kirjoitti:
Paluuta ei tule - varmasti. Annan kunniasanani tälle! Aikoinaan lupasin korin kossua ja lupaan vieläkin. Lopakka lupaa toisen...

Näin se pitääkin. Sentenced ei välttämättä ole maailman suurin bändi, mutta ainakin osaavat tyylikkäästi lopettaa. Kunnioitan ihmisiä, jotka tajuavat koska on aika ripustaa hokkarit tai vaikka kitarat naulaan. Huipulta on hyvä lopettaa. Mahdollinen paluu jää tietenkin nähtäväksi, mutta mä luulen, että äijät pystyy sanansa pitämään.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Tämän päivän Aamulehdessä ollut mainos tietää kertoa että 17.9. esiintyisi Sentenced Tampereella Tullikamarilla. Bändin kotisivut eivät asiasta mitään infoa tarjoa, mutta tuskinpa tuollaista turhaan mainostetaan. Eli vielä kerran yhtye saapuu näille leveysasteille, keikalle on pakko päästä.
 

Filosofem

Jäsen
Tuli tässä muuten vain mieleeni... Kävin nyt tämän kesän Tuskassa tsekkaamassa Sentencedin vuosien tauon jälkeen. En tiedä miten tämän fiksusti ilmaisisi, mutta mielestäni esitys oli äärimmäisen paska, ainakin huonoin mitä olen bändiltä nähnyt. Laihiala kaikkine kommentteineen ja olemuksineen vaikutti toki edelleen idiootilta, mutta muutenkin koko esitys vaikutti todella väsyneeltä, poislukien tyylikäs intro ja outro, sekä se esityksen avaava instrumentaalibiisi. Jonkin aikaa myös kuvittelin, että Jarva kutsuttaisiin jossain välissä lavalle (tai olisi noussut siitä turhasta arkusta) vetämään biisin taikka kaksi. Tuntuu kyllä, että hyvään saumaan lopettavat, kun hype näyttää olevan juuri tällä hetkellä aika kova. Hauskana esimerkkinä otetaan se, että kaverini kertoi nähneensä Nummirockissa Sentencedin keikan aikana, kuinka goottiteinit toivat (hauta)kynttilöitä ja sytyttelivät niitä. Ei jumalauta, haha.

Mutta se, mitä nyt hain tällä viestillä takaa: Kuka muu katsoi tuon Tuskan keikan ja miltä se mielestäsi vaikutti? Tai miltä muut tämän vuoden keikat ovat vaikuttaneet, oliko tuolloin vain paha päivä? Vai enkö minä sitten vain enää ymmärtänyt sitä?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Filosofem kirjoitti:
Tuli tässä muuten vain mieleeni... Kävin nyt tämän kesän Tuskassa tsekkaamassa Sentencedin vuosien tauon jälkeen. En tiedä miten tämän fiksusti ilmaisisi, mutta mielestäni esitys oli äärimmäisen paska, ainakin huonoin mitä olen bändiltä nähnyt. Laihiala kaikkine kommentteineen ja olemuksineen vaikutti toki edelleen idiootilta, mutta muutenkin koko esitys vaikutti todella väsyneeltä, poislukien tyylikäs intro ja outro, sekä se esityksen avaava instrumentaalibiisi. Jonkin aikaa myös kuvittelin, että Jarva kutsuttaisiin jossain välissä lavalle (tai olisi noussut siitä turhasta arkusta) vetämään biisin taikka kaksi. Tuntuu kyllä, että hyvään saumaan lopettavat, kun hype näyttää olevan juuri tällä hetkellä aika kova. Hauskana esimerkkinä otetaan se, että kaverini kertoi nähneensä Nummirockissa Sentencedin keikan aikana, kuinka goottiteinit toivat (hauta)kynttilöitä ja sytyttelivät niitä. Ei jumalauta, haha.

Mutta se, mitä nyt hain tällä viestillä takaa: Kuka muu katsoi tuon Tuskan keikan ja miltä se mielestäsi vaikutti? Tai miltä muut tämän vuoden keikat ovat vaikuttaneet, oliko tuolloin vain paha päivä? Vai enkö minä sitten vain enää ymmärtänyt sitä?

Nummirockin keikka oli helvetin hyvä(vaikka ei Moonspellillä pärjännytkään) ja mitään erityisiä kynttilöitä en nähnyt. Hyvä vain että Jarva pysyi poissa(sieltäkin).
 

raipe#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Suomi
Filosofem kirjoitti:
Mutta se, mitä nyt hain tällä viestillä takaa: Kuka muu katsoi tuon Tuskan keikan ja miltä se mielestäsi vaikutti? Tai miltä muut tämän vuoden keikat ovat vaikuttaneet, oliko tuolloin vain paha päivä? Vai enkö minä sitten vain enää ymmärtänyt sitä?

Minä näin Tuska-keikan ja pidin siitä. Tosin tämä oli ensimmäinen ja viimeinen Senari-keikka jonka olen todistanut, joten ei ole paljon vertailukohtaa. Vähän vaisuhko toki oli poikien fiilis, mutta oletan sen liittyvän juuri lopettamisen vaikeuteen ja kaikkeen rumbaan siinä ympärillä. Yleisö oli ainakin hyvin mukana läpi setin.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Jet Pilot kirjoitti:
Tämän päivän Aamulehdessä ollut mainos tietää kertoa että 17.9. esiintyisi Sentenced Tampereella Tullikamarilla.
Mahtanee pitää paikkansa, sillä ilmeisesti nyt ollaan tekemässä kuitenkin yhtä Suomen rundia - vielä. Vahvistamattomia keikkojahan nämä ovat, mutta joka tapauksessa puhetta on ollut, että Suomi katseltaisiin vielä kerran ja laitettaisiin pillit pussiin 1. päivä lokakuuta (vahvistamaton sekin) Oulun Teatriassa, niinkuin moneen kertaan olen täällä hehkuttanut. Keski-Eurooppa on ollut viime päivät tulen alla ja sen lisäksi keikat Meksikossa (vahvistamaton) ja Moskovassa (varmistunut) ovat edessä, joten kiirettä pitää nämä viimeiset elon kuukaudet - kunnes kuolemankellot kumahtavat viimeisen kerran...
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Hautajaiskeikaksi on siis varmistunut 1.10.2005 ja liput tulevat myyntiin 29.8.2005 Lippupalveluun ja Levykauppa Äx:ään - ainakin Ouluun. Kuopiosta ei tietoa... Jos kuitenkin jostain syystä ei pääse - tai halua - Ouluun lokakuussa, voi bändin nähdä vaikka Moskovassa, Meksikossa tai sitten ihan Suomessa Helsinkiä ja Tamperetta myöten;
Koodi:
[B]2005-08-20      Monterrey 	MEXICO
2005-08-21	Mexico City 	MEXICO
2005-08-27 	DK Gorbunova 	Moscow 	RUS 	HEADLINING
2005-09-15	Lutakko	      Jyväskylä	FIN 	HEADLINING
2005-09-17 	Pakkahuone	Tampere	FIN 	HEADLINING
2005-09-19	Nosturi	       Helsinki	FIN 	HEADLINING
2005-09-20	Tavastia       Helsinki	FIN 	HEADLINING
2005-09-22 	HulluPullo	Vaasa	FIN 	HEADLINING
2005-09-24	Tuiskula	Nivala 	FIN 	HEADLINING
2005-10-01	Club Teatria	Oulu 	FIN 	HEADLINING [I](the last show!)[/I]
[/B]
 

Crowned

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, pitää nyt ilmeisesti ainakin tavastialle ja pakkahuoneelle lähteä. Tiketti myy ainakin tavastialle, mutta pakkahuoneelle lippu täytyy ilmeisesti ostaa lippupalvelusta? Harmi homma ettei kerkeä kahteen paikkaan samaan aikaan, jos liput menevät pikaisesti. Pitää sumplia skidit suunnitelmat sitten pystyyn, ettei mene ohi suun..

Mutta anyway, tosi hieno homma tuo viimeinen kiertue !
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Filosofem kirjoitti:
Tuli tässä muuten vain mieleeni... Kävin nyt tämän kesän Tuskassa tsekkaamassa Sentencedin vuosien tauon jälkeen. En tiedä miten tämän fiksusti ilmaisisi, mutta mielestäni esitys oli äärimmäisen paska, ainakin huonoin mitä olen bändiltä nähnyt. Laihiala kaikkine kommentteineen ja olemuksineen vaikutti toki edelleen idiootilta, mutta muutenkin koko esitys vaikutti todella väsyneeltä, poislukien tyylikäs intro ja outro, sekä se esityksen avaava instrumentaalibiisi.

Edellisen sivun lopulla on jo kommenttejani tuosta keikasta, mutta sanotaan nyt vielä.

Paska ja väsynyt keikkahan se oli. Luulin poikia aina koviksi livenä, mutta ohhoijaa mikä meininki. Selittelyt hautajaiskiertueesta ovat mielestäni huonoja, koska eikös juuri sen perusteella pitäisi vetää viimeisilläkin voimilla niin perkeleen kovia keikkoja. Ehkä 10 vuotta sitten oli vähän eri meno?

Edit: Pitänee vielä tsekata tuo Tavastian keikka, jos siellä vetäisivät vähän tiukemmin. Tosin Villen välispiikkejä ei kyllä jaksaisi toiste kuunnella vähään aikaan.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Sentenced Mexikoon

Adios Amigos!

Huikeaa. Jätkillä oli tänään kello 6.00 lähtö kohti Meksikoa ja about 24 tuntia istumista koneessa. Saattaa siinä pälli revetä heikommallakin... Meksikohan tunnetaan aika hyvin kuitenkin rikollisuudestaan, joten tarkkana saavat siellä olla. Joka tapauksessa, henkivartijat on jätkille tilauksessa, joten suurta hätää ei luulisi olevan.

Toivottavasti koneet pysyisivät ilmassa!
 
Viimeksi muokattu:

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Itse olen nähnyt Sentencedin tänä vuonna Saunassa ja Tuskassa. Keikoilla oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Saunan keikka saattoi olla jopa huonoin minkä olen ikinä Sentencediltä nähnyt. Olen vissiin aiemminkin sanonut, että ainoa hetki kun koko keikalla Villeä kiinnosti; oli välispiikkien höpöttely. Tuskan keikka oli taas liki parhaita minkä olen heiltä koskaan nähnyt ja Ville oli silloin harvinaisen vähän (ainakin silminnähden) juovuksissa. Biisilistat nyt olivat tietysti miltein samat, niinkuin lähes kaikilla bändeillä on kiertueiden aikana. Jostain syystä epäilen, että en taida raahaantua enää Pakkahuoneelle katsomaan bändiä. Jossei sinne tule jotain muuta todella mielenkiintoista samalla.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Hautajaiskeikaksi on siis varmistunut 1.10.2005 ja liput tulevat myyntiin 29.8.2005 Lippupalveluun ja Levykauppa Äx:ään - ainakin Ouluun. Kuopiosta ei tietoa...
Oululaisille - ja muillekin halukkaille - tiedoksi, että hautajaiskeikan liput tulevat uuden infon mukaan myyntiin 31.8.2005, eikä 29.8.2005, niinkuin yllä on mainittu.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tänään tuli sitten hommattua liput Sentencedin Nosturin keikalle. Tiedossa siis ensimmäinen keikka itseni kohdalla Sentencediltä. Innolla odotellaan 19. päivää syyskuuta.
Sattuuko kukaan tietämään onko tuolle keikalle ikärajana K-18. Lipunmyyjä alkoi aluksi tyrkyttämään K-18 lippua, mutta piti selventää ettei ikä riitä. Alkoi sitten mietityttään, että joutuuko alaikäiset reppanat jonnekkin huonomille paikoille tai vastaavaa.
Ja vielä kun tietäs missä Nosturi sijaitsee? :D
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
mazapp kirjoitti:
Sattuuko kukaan tietämään onko tuolle keikalle ikärajana K-18.
Sentencedin sivuilla mainitaan, että Nosturin keikalle pääsee myös alaikäiset. Tavastian keikka seuraavana päivänä on vain täysi-ikäisille ja allekirjoittaneella on lippu juuri tuolle tiistai-illalle.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jostain syystä tuonne nosturin keikalle oli valittavissa kahdenlaisia lippua. S sekä k18. Onhan siellä anniskelualue, eli ilm. eri liput käyvät sinne.

Lippu nosturin keikalle varattu. Tavastia on jo loppuunvarattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös