Semir Ben-Amor Jokereissa

  • 365 278
  • 956

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Muistan parhaiten kun Peltonen ehkä parhaimpina vuosinaan Jokereissa lähetti hifk:n pleijareissa 4-0 lomille. Mutta olihan peltonen itse pikku piilosika. Koputti pohkeille, huitoi tilanteiden jälkeen ja uskalsi joskus lyödä jopa paloautoa ;-)

Joo, lähetti 4-0 ja Peltonen pelasi vielä neljännen ottelun lopussa, koska halusi, vaikka HIFK laittoi kentälle Vopatin ym. Summasen täsmäase ja erinomainen johtaja. Kopissa oli kunnioitusta ja jos sen ajan Peltonen olisi nyt Jokereissa, joko valmennus olisi lähtenyt ulos tai velttoileva pelaaja. Ellei olisi sopinut, Peltonen olisi lähtenyt itse. Jäi todella kuva henkilöstä, joka ymmärsi vastuun ja tekemisen ja joukkuehengen merkityksen. Mutta pelasi pikkusikaa itsekin.

Mutta se tästä. Tämän kauden Jokerit kaipaisi kyllä Gagnonia, Semiriä ja Peltosta.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Tuskin Ville Peltonenkaan ole mikään puhdas pulmunen. Huhut kertovat hänen heittäneen SBA:lle jotain Talebaniin viittaavaa. Ainiin tämähän oli ihan brändin mukaista ja täysin hyväksyttävää..
Itse olen tottunut siihen että sanallisesti provoisoidaan. Tyhmä sitten hermostuu ja teot sen jälkeen typeriä -> joukkue häviää jäähyjen muodossa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Semiriltä terveiset kauttani koko Jokeriyhteisölle! On seurannut tarkasti Jokerien uutta tulemista ja todella pitänyt näkemästään.

Hieno nähdä ku kansa tykkää Jokereista! Pitäkää hauskaa ja kaikille terveisiä
SBA #18
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Semiriltä terveiset kauttani koko Jokeriyhteisölle! On seurannut tarkasti Jokerien uutta tulemista ja todella pitänyt näkemästään.

Hieno nähdä ku kansa tykkää Jokereista! Pitäkää hauskaa ja kaikille terveisiä
Hieno mies kaikesta huolimatta. Semir Ben-Amor, Shalalalalaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös