Käsi pystyyn, joka tiesi kauden alussa hänen ottavan johtavan hyökkääjän roolin.
Mä nyt olen varmaan Semirin suurin fani, mutta ihan suoraan sanoen mua häiritsee nykytilanne. Semirillä on omat vahvuutensa ja hän on niiden mukaisesti pelannut, jopa odotukset ylittäen. Hänen ei kuitenkaan pitäisi olla se kaveri, joka saa joka matsin jälkeen kehuja. Muiden pelaajien pitäisi kerätä ne kehut ja Semirin tyytyä "kulttisuosioon" jos tavoitteena on menestys.
Tässä on vähän sellainen fiilis, että Semir pelaa ylärajoillaan ja muu joukkue alisuorittaa. Totta helvetissä mä nautin Semirin onnistumisista kaikissa muodoissa, mutta hänen ei pitäisi olla tässä vaiheessa kehujen kohteena. Nykyinen tilanne viestii enemmän siitä, että muut osa-alueet pettävät ja sen takia tietyille yksilöille tulee "turhaa" glooriaa. Jos mestaruus on tavoitteena, on muiden jätkien tehtävä aivan helvetisti duunia: Semir tuota duunia tekee ja saa siitä kiitosta, mutta se ei riitä. Muidenkin pelaajien on annettava kaikkensa ja pidettävä huoli siitä, että nelosketjun jätkät eivät yksistään kerää kehuja.
Ei siinä, mä sydämeni pohjasta toivon Semirin jatkavan nykyisiä otteitaan. Hän jos joku on menestyksen Jokereissa ansainnut. Samaan hengenvetoon toivon syvästi, että muutkin jätkät uskaltavat hoitaa homansa ja ylittää odotukset.
Tässä ~5 vuoden aikana mulla on ollut tasan 2 pelaajaa, joiden otteet ovat koskettaneet erityisest. Ensimmäinen oli Erik ensimmäinen huikeneine tekoineen. Toinen on ollut Semir jo vuosien ajan, johtuen tuosta asenteesta ja halusta. Kohtuullisen pitkä aika tuossa on mennyt ja omalla tavallaan asetan hänet Karlssonin kanssa samaan kategoriaan. Eri syistä, mutta kuitenkin. Mahtava mies mukavasta perheestä, ei kahta sanaa. Tällä hetkellä koko narrilauma saa ottaa oppia siitä, mitä tarkoittaa kaiken pistäminen likoon.