Enemmän Ben-Amorin ja vielä enemmän Marjamäen touhuille pitäisi laittaa piste. Ei riitä yhden käden sormet kun laskee montako kertaa Masi on kolannut vastustajan vastapalloon ylikovaa maalintakana. Mutta se ei ole tämän ketjun aihe se.
Hyvä esimerkki tekstistä, mistä näkee suoraan, ettei kirjoittaja tiedä edes vähää asiasta, mistä kirjoittaa. Ilmeisesti olet nähnyt tapaus Peltosen, etkä juuri mitään muuta Semiriltä? Mitä nämä SBA:n touhut ovat, mille pitäisi laittaa piste? Case Peltonen oli paha ylilyönti, mutta yksittäistapaus, mitenkään sitä väheksymättä. Jos se jätetään pois laskuista, niin SBA pelaa itse asiassa yllättävän puhdasta ja rehtiä lätkää, vaikkakin kovaa ja fyysistä peliä suosii. Tuskin näet Semirin esimerkiksi taklaavan kyynärpäät ylhäällä, hyppivän taklauksissa tai ajamassa suoraan numeroihin. Sikailutaklauksia ja ulosajoja muista kuin tappeluista on vuosien varrella tullut todella vähän.
Ei Semiristä vaan mitään playmakeriä eikä maalinsylkijää saada, mutta jos pystyy kulmissa ja maalinedessä voittamaan kaksinkamppailuja ja sen jälkeen antamaan syötön omille tai pistämään kiekon silloin tällöin maaliin, olen tyytyväinen.
Minä asettaisin Semirille tavoitteen 6+6 ja sen yli kaikki on plussaa.
Siinä hyvin tiivistettynä Semirin panos joukkueelle. Turha siitä on mitään ykkös-kakkosketjun pisteitä tekevää laituria odottaa. 6+6 voi olla hyvinkin lähellä totuutta ja nelosketju on se oikea paikka. Sen paikan kyllä sitten täyttääkin laadukkaasti, eikä ole todellakaan mikään heikoin kaveri alivoimillakaan. Kulmissa kova vääntämään sekä kiekollisena, että kiekottomana ja tulee sieltä usein ulos kiekon kanssa. Ja kyllä se sieltä nelosketjusta muutamia tahtomaaleja tulee tekemään kauden aikana. Vahvin ase on ehdottomasti peräänantamaton tahto voittaa jokainen yksittäinenkin tilanne, vaikka taitotaso on rajallinen. Se nyt kenellekään tuskin tulee yllätyksenä, että on periksiantamaton ja valmis puolustamaan joukkuekavereitaan myös ilman hanskoja, mutta tappelijana ei ole kuitenkaan mikään kovin kaksinen lähinnä heikohkon tasapainon takia, jos sillä tappelun lopputuloksella yleensä mitään konkreettista merkitystä edes on. Aika tuttu näky, että väännössä Semiriltä lähtee tasapaino terien päältä ja kaatuu ensimmäiseksi selälleen.