Koulukiusaus on siististi cool! Sama maku jäi itsellenikin että korporaatio siellä oli päättänyt että Paul ei tätä voita koska se on nörtti ja ärsyttävä ja mennään tönii sitä ens välkällä ja mee sä Viki kastelee sen pipo lavuaarissa hihihihii ja sä Heikki sano sille et oot ruma hihihihihii.
Shirly voitti tekemättä yhtään mitään missään vaiheessa, muuta ku juttelemalla mukavia ja koulukiusaamalla toki varsin ansiokkaasti. Tajuan joo että katkera-Eve nyt ei tietenkään Paulia äänestä, eikä kiusaajaprinsessojen talutusnuorassa ollut pölvästi-Heikki, ja ehkä just toi kiusaajaprinsessojen romuttama, Tukholma-syndroomasta kärsivä Sannakin jotenkin menee järkeen, ”ollaanhan kavereita silti vielä ku te ootte niin suosittuja, vaikka haukuittekin mua ja heititte mut bussin alle epäreilusti ja selvisin hengissä vain koska en osannut solmia kengännauhoistani pitävää hirttosolmua, niin rakastan teitä, oottehan te vitosluokan cooleimmat muijat mun kavereita vielä joooooookoooo”. Mutta miks vitussa Viki ja Helmeri eivät äänestäneet pelin parasta tyyppiä, Paul teki sen mitä Helmeri yritti mutta paremmin, mutta Helmeri ei arvostanut. Ja Vikillä kai meni sitten tunteisiin kun tuli Paulin uunottamaksi, ja halusi kanssa kuulua yhä koulukiusauskorporaatioon ja estää sen vitun nörtin voiton.
Tuuli, Eija ja Jon-Jon saa puhtaat paperit, ja Paul, ja Shirly kanssa, ei se nyt sen syy ole että muut oli kanssa samanlaisia koulukiusaajia kuin hän. Heikki on syyntakeeton, siihen ei tarvii mitään mielentilatutkimuksia, ja Eve rikoskumppani, hänessä nyt oksetti vain tuo saapas-Heikin usuttaminen kyselee jostain itkuista, muuten teki mitä pitikin. Mutta Sanna, Viki, Helmeri: menkää lumeen seisomaan. Pilasitte kaiken. Menen ihan just twitteriin haukkumaan teidät kaikilla keksimilläni rasistisilla ilmaisuilla, koska olen aikuinen ja osaan tehdä eron telkkarissa näytettävän hassuohjelman ja reaalimaailman välillä.
Je suis Paul!