Selviytyjät Suomi

  • 446 519
  • 2 195

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
En oikein ymmärrä miten typerä toi Heikki on, ettei käsitä mikä tilanne on päällä. Nyt olisi ollut sauma pistää kissakaksikon juonittelu poikki ja laittaa toinen rannalle, mut ei. Hän on vaan sitä mieltä, että Shirly ja Eve ovat luotettavia liittolaisia. Selvästi näki turhautumisen Paulin haastatteluissa, et kun olisi ollut paikka tehdä kaikille hyödyllinen moovi, niin halukkuutta ei siihe löytynyt. - Ei Sannalta eikä Heikiltä.

Heikin kannalta finaalin pääsy on hankalampaa näin, kuin että olisi hypännyt liittoon Paulin ja Sannan kaa ja sitten äänestänyt Shiry/Eve akselista toisen ulos. Nyt Heikin 3 parhaan joukkoon pääsy vaatii sitä, että seuraava koskemattomuus on voitettava. Se kilpailu onkin kaksintaistelu Heikin ja Paulin kesken. Tytöt voi jäädä katsojan osaksi seuraamaan äijien mittelöä siitä kumpaa he eivät äänestä ulos. Mä olen aika uus selvityjäseuraaja, mut jotenkin toivon, että palkintokisassa olisi palkintona tuplaääni seuraaassa äänestyksessä. Ja toivon, et Paul voittaa sekä koskemattomuuden että noi tuplaäänet. Toisaalta, Heikki on niin lapanen, et voi olla, että edes tuossa skenaariossa ei ymmärrä lähtee Paulin kanssa kimppaan. Todenäköisesti äänestää itseään, ettei vaan suututa liittolaisiaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kyllä mä sinänsä Heikin taktiikan ymmärrän, että laskee varmaan pissis-kuningattaret äänestyksessä voittavansa, mutta Paulille tuskin pärjää. Kisoissakin pärjää tytöille paremmin kuin Paulille, eli olisi heidän kanssaan vahvoilla esimerkiksi perinteisessä kisassa, jossa finaalipaikat ratkotaan.

Toki jutut kameroille viittaa kyllä sinisilmäisyyteen liittonsa osalta, mutta saattaa silti olla hänelle paras kuvio.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt sentään Paul vähän siellä pisti koulukiusaajaprinsessoille vastaan, vaikka joku kumma fiksaatio sillä yhä edelleen Eveen on, kaikkia saatanan tekosyitä keksi ettei vaan tarvinnut antaa Even koukkuun säkkejä. Mutta hyvä että sanoi siellä saarella vastaan ja yritti jotain saada noiden kahden kädettömän kanssa aikaan, harmi vaan että Heikki ei tajunnu mitään ja Sanna oli kiusattu niin riekaleiksi että se halusi vaan pois. Sööli nyt vissiin oli telkkaria katellessa tajunnut mimmonen kiusaaja se on tuolla saarella ollut, oon aika saletti että tää Eve ei vieläkään tajua, on se sen verran kuupo ja sokea omalle toiminnalleen. Eklottava ihminen, olkoon miten peliä ja leikkiä vaan, niin näkeehän noista vaikkapa miten surkea empatiankyky sekä Evellä että Söölillä on. Hyi.

Sanna pääsi sentään omin jaloin pois tuolta, ei tarvinnut kengännauhat kaulan ympärillä lähteä ruumisarkun sisällä. Heikistä on kaikki tosi fantsuu edelleen ja hyvä liitto hei, ja jos häntä nyt äänestetään niin voi hitsi mut minkäs teet? NO VITTU ÄÄNESTÄT PAULIN JA SANNAN KAA TOISEN KIUSAAJAPRINSESSAN ULOS!! SEN SÄ TEET!! Tosin, mietin kanssa tuota että Heikillä vois olla paras mahis voittoon just noiden kiusaajien kanssa finaalin päästessään, mutta en usko että Heikki osaa mitään tämmöstä päässään pyöritellä, on vaan kivaa kisailla ja jos vaikka bissen sais ja meen silittää kanoja vähän ja mitä noi nyt itkee ja huutaa meen silittää lisää kanoja kiva meininki täällä ja hyvät liitot hei! Tehäänks kohta riisiä hei kaverit!

Ens jakson nimi tais olla jotain takinkääntöön viittaavaa, toivottavasti se meinaisi sitä että Paul selviäisi finaaliin ja kiusaajaprinsessoista toinen, mieluusti Eve, lähtisi lauluun. Vaikka toisaalta ois kiva nähdä Eve marttyyrinä siellä iltanuotiolla kun Heikki ja Paul oiskin äänestäneet Söölin pois, siis ihan sikamaista valehtelua ja selkäänpuukottamista ja jos tää tämmöseksi nyt menee niin miten te kehtaatte ees puhua mulle, tai elää? Siis aivan todella sikamaista ja kaksnaamaista ja törkeää, tää on just tätä että kiltit ja kivat aina uhrataan, mä en oo ansainnut tätä, rasisti ja etuoikeutettu valkoihoinen mies, et sinä saa sanoa mitään vaan minä pelkästään määrään ja Sööli äänestettiin ihan siis selkeän rasismin ja naisvihan takia ulos, minulla on todella epämukava olo nyt tässä ja näen painajaisia Esko Valtaojasta ja tämä ohjelma on rasismia ja naisvihaa ja kolonialismia ja minulle ne rahat nyt sieltä heti.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kuinkahan paljon tuotannolla ja leikkauksella on ollut osuutta siihen että Eve ja Shirley tulevat ulos melkoisina ankeuttajina. Ei silti, näytetyt kohdat ovat antaneet kyllä kovin huonon kuvan kummastakin, varsinkin tuo tekopyhä loukkaantuminen alkaa käymään raskaaksi. Onneksi ovat nättejä. En silti kummallekaan voittoa toivo.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä mä sinänsä Heikin taktiikan ymmärrän, että laskee varmaan pissis-kuningattaret äänestyksessä voittavansa, mutta Paulille tuskin pärjää. Kisoissakin pärjää tytöille paremmin kuin Paulille, eli olisi heidän kanssaan vahvoilla esimerkiksi perinteisessä kisassa, jossa finaalipaikat ratkotaan.
Sama. Fiksuahan hänellä on vain pitää lähimmät liittolaisensa mukana nimenomaan Paulia vastaan, jotta hänet pystyttäisiin saamaan pihalle tuolta heti kun vain ei voita koskemattomuutta. Tilaisuutta ei vaan ole auennut, kun Paul koko ajan jotenkin on saanut itsensä suojattua.

Hänellä kuitenkin on noita naisia vastaan sitten siinä viimeisessä kolmen skabassa huomattavasti paremmat mahdollisuudet voittoon, kuin että jos siellä olisi Paul vielä mukana. Loppuäänestyksessä hänelläkään ei olisi mitään jakoja Paulia vastaan, mutta naisista kumpaa tahansa vastaan voittomahdollisuudet ovat huomattavasti suuremmat.
 
Viimeksi muokattu:

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ens jakson nimi tais olla jotain takinkääntöön viittaavaa, toivottavasti se meinaisi sitä että Paul selviäisi finaaliin ja kiusaajaprinsessoista toinen, mieluusti Eve, lähtisi lauluun. Vaikka toisaalta ois kiva nähdä Eve marttyyrinä siellä iltanuotiolla kun Heikki ja Paul oiskin äänestäneet Söölin pois, siis ihan sikamaista valehtelua ja selkäänpuukottamista ja jos tää tämmöseksi nyt menee niin miten te kehtaatte ees puhua mulle, tai elää? Siis aivan todella sikamaista ja kaksnaamaista ja törkeää, tää on just tätä että kiltit ja kivat aina uhrataan, mä en oo ansainnut tätä, rasisti ja etuoikeutettu valkoihoinen mies, et sinä saa sanoa mitään vaan minä pelkästään määrään ja Sööli äänestettiin ihan siis selkeän rasismin ja naisvihan takia ulos, minulla on todella epämukava olo nyt tässä ja näen painajaisia Esko Valtaojasta ja tämä ohjelma on rasismia ja naisvihaa ja kolonialismia ja minulle ne rahat nyt sieltä heti.
Jakson nimi on kyllä lupaava. Paulilta vaaditaan edelleen koskemattomuuden voittamista, koska muussa tapauksessa hän kuittaa tuomariston jäsenyyden ilman muuta. Jos Paul nappaa taas kerran riipuksen itselleen, niin silloin tuo jakson nimi olisi loogisempi. Ilman Paulin koskemattomuutta hänen kanssaan ei kannata kenenkään liittoutua. Jos Paul voittaa koskemattomuuden, niin koulukiusaajaprinsessat ja henkilökohtaiseen kuviokelluntaan keskittynyt Heikki joutuvat tekemään valinnan. Kuka lähtee? Loogisesti Sööli ja Eve heittäisivät tietenkin Heikin bussin alle ilman minkäänlaista tunnontuskaa, mutta silloin kukaan ei oikeastaan olisi kääntänyt takkia. Herkullisin kuvio olisi se, että jompikumpi prinsessoista puukottaa toista selkään.

Toinen twisti liittyy siihen, miten finaalikaksikko valitaan. Saako viimeisen tehtävän voittaja valita toisen finalistin vai meneekö tuomariston grillattavaksi kaksi parasta. Ensimmäinen vaihtoehto tarkoittaa todennäköisesti sitä, että Paulin pitää voittaa vielä se viimeinenkin kisa. Toisessa riittäisi, että hän pääsee kahden sakkiin.

Sikäli mikäli Paul finaaliin päätyy, niin hän kisan myös vie. Ei häntä voittaisi siellä Jeesuskaan kuten joku täällä jo loihe lausumaan. Sitä paitsi sehän näyttääkin ihan Jeesukselta. Ei puutu kuin risti ja naulat.
 
Viimeksi muokattu:

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Paulin pitää voittaa koskemattomuus seuraavassa kisassa, se nyt on ihan selvä. Jos ei voita niin tuomariston paikka kutsuu. Vaikka tylsää olisikin niin hänen kannaltaan paras finaalikolmikko olisi Eve, Shirly ja Paul. Ihan vain siksi, että vissiin perinteisesti finaalikisa vaatii kestävyyskuntoa, missä Paul on valovuoden pissiskaksikkoa edellä. Evellä ja Shirlyllä menee mittarit punaiselle jo muutaman juoksuaskeleen jälkeen ja heillä ei ole mitään mahdollisuusia Paulia vastaan kestävyyttä vaativissa lajeissa. Paulilla on parempi kunto kuin Heikkillä, mutta ero ei ole niin selvä. Toisaalta finaalijakson viityisyyden kannalta paras olisi, että nähdään itkumartyyriraivoamista Eveltä tai Shirlyltä. Se voisi vähän tuoda hymyä huulille.
 

Stigu

Jäsen
Ai onko tuon ensi jakson nimi Takinkääntö? Itse näen kolme vaihtoehtoa takinkääntämiselle:

Pauli ei voi takkia kääntää, kun on koko ajan ollut kaikkia muita vastaan.

1) Pissis-prinsessoista kumpikaan ei tasan tarkkaan käännä takkia toisellensa, mutta voivat kääntää takkinsa Heikille. Ja tämä tapahtuu siis ainoastaan siinä tapauksessa, että Pauli voittaa taas kerran koskemattomuuden.

Heikin suhteen on kaksi vaihtoehtoa miksi hän kääntäisi takkinsa: 2) Pauli voittaa koskemattomuuden ja Heikki päätyy äänestämään jompaakumpaa pissistä, veikkaan tässä tapauksessa Exotic Bat Girliä tai 3) Heikin takinkääntö ei liity mitenkään äänestykseen vaan muuhun toimintaan saarella: Karibian aurinko on lopulta liikaa Heikille ja hän löytää kuvausryhmän kätkössä olevan kaljakorin, vetäisee korin naamaansa, kääntää takkinsa rakastamillensa kanoille ja alkaa pirteässä nousuhumalassa jahdata ja nöyryyttää niitä. Hän saa kiinni toisen kanoista, aikoo tappaa sen, mutta päätyy lopulta repimään siltä vain toisen koivista irti, ja veistää bambusta kanalle puujalan tuon menetetyn koiven tilalle, koska haluaa syödä onnellisen kanan koipea. Insidentin jälkeen Heikillä on vielä yksi bisse jäljellä, joka mukanaan hän menee mereen kellumaan ja järsimään tuon onnellisen kanan koipea ja siemailemaan viimeistä bisseä. Lopulta hän sammuu rantahietikkoon, eikä kuvausryhmä saa häntä enää hereille pudotusäänestykseen, ja tilalle joudutaan ottamaan Aarni, joka sattumalta löydetään pudotettujen saarelta höpisemässä saaren undulaattiyhdyskunnalle (joista 95% on kuollut henkiseen stressiin).

No okei, ei tuo vaihtoehto 3 ole mahdollinen joten sitten 1 tai 2. Mutta kummassakin tapauksessa Paulin pitää voittaa koskemattomuus, mikä on tilastollisestikin jo aika uskomatonta. Mutta toivotaan, että noin tapahtuu. Prkl että tekisi mieli mennä tuonne rikkaiden Selviytyjät-ketjuun katsomaan, mitä ensi jaksossa tapahtuu!
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Miten muuten äänet lasketaan silloin, jos äänet menee tasan 2-2. Uudelleen äänestys olisi melko turha, koska siloinhan ne menisi 1-1, koska äänen saaneet eivät itse äänestäisi. Olenko ihan hakoteillä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Miten muuten äänet lasketaan silloin, jos äänet menee tasan 2-2. Uudelleen äänestys olisi melko turha, koska siloinhan ne menisi 1-1, koska äänen saaneet eivät itse äänestäisi. Olenko ihan hakoteillä.
Jos uusintaäänestys menee tasan niin seuraa kaksintaistelu mikä yleensä ollut pienen nuotion sytyttäminen ja sillä langan polttaminen poikki.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kylläpä on Paulilla yhtäkkiä leirissä kavereita. On kolmikolta hemmetin kaksinaamaista touhua ja nautin kyllä Paulin kuitista Evelle, jotta itse halusit olla puhumatta peliasioista. Hienoa uhriutumista Eveltä tämän jälkeen, hah.
 

Stigu

Jäsen
Aika rohkean päätöksen teki Jeesus-Pauli voitettuaan miljoonannen koskemattomuuden. Itse olisin heivannut Uhriutuja-Even pois, mutta täytyy luottaa Jeesuksen valintaan. Ehkä Heikki sittenkin oli se kovempi vastustaja.

Nyt siellä on siis pissisprinsessat vs Jeesus. Toinen pissiksistä uhriutuu, itkee, valittaa ja kokee vääryyttä jaksosta toiseen, toinen pissis vain roikkuu mukana pelissä räpytellen aina välillä eksoottisia silmiään, mutta onko voittanut ikinä missään yhtään kisaa? Uhriutuja on kyllä päässyt ainakin meikäläisen ihon alle, kelasin juuri kuinka monta päivää itse jaksaisin häntä siviilissä ja päädyin lukuun joka on yhtä suuri, kuin Uhriutujan pakaroiden määrä.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaksohan meni sitten niin, että se kovasti odotettu "takinkääntö" tapahtui jo palkintokisassa, kun Persevä ei valinnutkaan Bat-Girliä mukaansa villaan illalliselle ja satiinilakanoihin nukkumaan. Heikille lirkuteltiin hetki ja sen jälkeen kanojen silittäjä lensi bussin alle. Paul ei vieläkään halunnut sekoittaa pakkaa, vaan äänesti prinsessojen mukana. Olisi nyt edes laittanut Shirlyn ja Hesen kaksintaisteluun. Nyt hänen täytyy toivoa, että finaalikaksikkoon menee viimeisen kisan kaksi parasta, koska valintatilanteessa Jeesuksen jatkosopparia ei tasan varmasti allekirjoiteta, jos hän ei itse ole valitsemassa. Tuskin olisi ollut tietysti muutenkaan. Even kiukuttelu vaan jatkuu ja Pauli ihan oikein analysoi, ettei fitness-queenin kuuppa kestä tätä peliä, jos ei itse saa määrätä, kuka putoaa. Oli miten oli, niin Paul on tämän kauden ainoa oikea selviytyjä, vaikka rahat kuittaisi jompikumpi pissiksistä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höhöö, hienoa että Paul selvisi jo mitaleille asti, mutta vielä hienompaa että mies vihdoin näytti päässeen kokonaan irti Even lumouksesta ja oikein meni tölvimään että mitä sä nyt siihen tuut äänestyshommista kyselee ku pari päivää sitten julistit että et niistä mun kaa enää puhu. Ja siitä toki Eve taas työnsi herneet nenään ja kookospähkinän perseeseen, että kuin siis ihmeellistä että se nyt tollee käyttäytyy ja siis eihän tässä tiedä jopa vaikka siellä Paul olisi MINUA äänestämässä, siis ei helvetti miten epäreiluu ja törkeetä! Pää ei kestä todellakaan.

Paulilta myös loppupeleissä järkevä homma heittää Heikki helvettiin, koska se on koko ajan ollu selkeesti pahin uhka noissa kisoissa. Nyt siellä on vastassa enää tää yks heinänkorsi joka ei voita ikinä mitään, ja Evelläkin menee aina kasetti jumiin jos on ees jonkinlaista aivopähkinää vastassa. Pitäis olla aika hyvät tsäänssit päästä finaaliin, on siellä sitten se meininki että voittaja valitsee itelleen kaverin, tai että kaks parasta menee finaaliin. Ja luulisin että kumpaa tahansa vastaan Paul kyllä veisi finaalivoiton. Ellei sitten noi kiusaajaprinsessat oo saaneet tarpeeksi monia niistä jo tippuneista lumoihinsa. Mutta en usko että ovat. Paulille ois melkein voinu tossa äänestyksen lopuksi sen voittoshekin laittaa.

Ai kuin kivaa se ois kun Paul voittaisi ja valitsisi sinne Söölin, ja saisi nähdä miten helvetin väärin ja suorastaan epäreilua sekin sitten taas Evestä olisi. Miten siitä onkin noin saatanan raskas uuvatti muodostunut tässä kisan edetessä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ai että.

Paul teki sitten kovimman tempun, jota Selviytyjät Suomi sarjassa on koskaan nähty ja skabaili itsensä periaatteessa yksinään voittajaksi kuusihenkistä(!) liittoutumaa vastaan.

Antoi myös itselleen nyt erittäin hyvät mahdollisuudet koko roskan voittamiseen. Vielä pitää tuo viimeinen kisa voittaa tai tulla kakkoseksi riippuen finaaliin pääsyn ehdoista. Loppuäänestyksessä gimmoista ei ole mitään vastusta.

Evelle taas pari lampaanpersettä täältä noiden "pieni pala valtaa" ulinoiden johdosta. On nuo kaksi naista olleet kyllä niin sokeita omalle käytökselleen tuolla.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Uhriutuja on kyllä päässyt ainakin meikäläisen ihon alle, kelasin juuri kuinka monta päivää itse jaksaisin häntä siviilissä ja päädyin lukuun joka on yhtä suuri, kuin Uhriutujan pakaroiden määrä.

Jos olisin sinkku niin päivän kestäisin ja senkin vain silloin, jos saisi pillua. Mut hyvää parisuhdetta ei sen perseen vuoksi voisi uhrata.

Aika jänniä juttuja saa tapahtua, jotta Paul ei itseään finaalin voittajaksi kairaa. No, jännää se on silti, koska mitä vain voi tapahtua. Voittihan Eve sen kookospähkinä kilpailun. Paul ei missään vaiheessa oikein saanut kookoksia osumaan koriin. Toivotaan, ettei finaalikisassa ole vastaavia ampumisjuttuja. Ne on aina kuiteskin vähän tuuristakin kiinni.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja luulisin että kumpaa tahansa vastaan Paul kyllä veisi finaalivoiton. Ellei sitten noi kiusaajaprinsessat oo saaneet tarpeeksi monia niistä jo tippuneista lumoihinsa. Mutta en usko että ovat. Paulille ois melkein voinu tossa äänestyksen lopuksi sen voittoshekin laittaa.
Pohdiskelin päissäni, että mitenköhän on. Jos ja kun finaalissa ovat Paul ja toinen pissisprinsessoista, niin Paulilla pitäisi olla kaksi varmaa ääntä Eijalta ja Jon-Jonilta. Tuomaristoon viimeisenä putoava prinsessa (Shirly/Eve?) antaa äänensä varmasti sielunsiskolleen aidossa kiusaajahengessä. 2-1.
Jäljelle jäävät Tuuli, Helmeri, Viki ja Heikki. Vikin uskoisin arvostavan kovana pelaajana Paulin selviytymistarinaa, joten radiojuontaja on päätynee Jeesuksen leiriin. Hyvämeininki-Heikki on vielä finaaliäänestyksen aikaankin niin haltioissaan siitä, kuinka hieno liitto hänellä oli tyttöjen kanssa, joten sieltä ääni prinsessalle. Ja kanoille pari silitystä.
Tuulista ei pysty sanomaan onko hän lintu vai kala. Voi äänestää ihan miten vaan ihan millä perusteella tahansa. Sen sijaan kiusaajaprinsessat löivät Helmeriä puun takaa kookospähkinällä päähän ja lähettivät moniosaajan lauluun, joten todennäköisemmin Paul saa sen tarvittavan neljännen äänen häneltä. Saattaa mennä tiukemmaksi kuin arvaammekaan.
Paul 5,4 - Pissis 3,2

Ai juu… Even sukunimihän muuten tarkoittaa suomeksi ohdakkeenoksaa. Voisiko sanoa, ettei nimi naista pahenna, ellei nainen nimeä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Höhöö, hienoa että Paul selvisi jo mitaleille asti, mutta vielä hienompaa että mies vihdoin näytti päässeen kokonaan irti Even lumouksesta ja oikein meni tölvimään että mitä sä nyt siihen tuut äänestyshommista kyselee ku pari päivää sitten julistit että et niistä mun kaa enää puhu.

Homma taisi mennä niin pitkälle, että Seiskan mukaan Paul pamahti homoseksuaaliksi. Seukkaa nykyään Olavi Uusivirran kanssa. Sen lisäksi että Paul pääsi eroon Evestä niin pääsi eroon koko sukupuolesta.

Täytyy olla ensimmäistä kertaa Evelle kiitollinen: Yhteiskunnan lesbotiimi on viime aikoina vallannut alaa, joten heteroseksuaalien kannalta on hienoa että miesten liikatarjontaa on siirtynyt homoseksuaaliselle puolelle.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Homma taisi mennä niin pitkälle, että Seiskan mukaan Paul pamahti homoseksuaaliksi. Seukkaa nykyään Olavi Uusivirran kanssa. Sen lisäksi että Paul pääsi eroon Evestä niin pääsi eroon koko sukupuolesta.

Täytyy olla ensimmäistä kertaa Evelle kiitollinen: Yhteiskunnan lesbotiimi on viime aikoina vallannut alaa, joten heteroseksuaalien kannalta on hienoa että miesten liikatarjontaa on siirtynyt homoseksuaaliselle puolelle.

Ei kerta homoa tee.. Paul tyrmää suhdejuorut Iltalehden haastattelussa

Mut onpas jännittävä sunnuntai-ilta tulossa. Paulin bandwagonissa ollaan meidän perheessä vahvasti, niinkuin taitaa 90 prossaa sarjan seuraajistakin olla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eve vei palkintokisan, mut pääseekö edes hyödyntämään sitä?
Jos 2 viimeistä on Paul ja Shirly, niin Eve pääsee antamaan 2 ääntä Shirlylle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä en usko, että Viki antaisi ääntään Paulille. Pahin kiusaaja Even ja Shirlyn ohella. Ja Helmeri kans äänestää vanhaa jengiään. Muut voisi sit antaa äänensä Paulille.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eli Paulin pitää voittaa sitten tämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös