Jarkko nolasi itsensä. Ei siksi, että tuo olisi mitenkään äärettömän törkeää ollut vaan siksi, että teki mukisematta kaiken likaisen työn Janin puolesta. Tähän asti olen toivonut voittoa Jarkolle (rawalaisten pudottua), mutta eilinen jakso muutti ajatuksia. Jani ansaitsee voiton. Kertakaikkiaan upeaa peliä Jarkon suuntaan, teki Jarkosta pienen räksyttävän puudelin.
Ajatukset mieluisimmasta finaalivastuksesta tuskin Janilla olivat mihinkään muuttuneet. Jos Jani pääsisi valitsemaan Piian finaaliin mukaan niin totta kai hänet ottaisi, lähes varma voitto. Kuitenkin luxus-majoituksessa Jani aivopesi Jarkon sen suhteen, ettei Piia ansaitse finaalipaikkaa, siltä varalta että Jarkko on se joka pääsee valitsemaan. Tietysti mahdotonta sanoa onnistuiko aivopesu ja olisiko Jarkko oikeasti valinnut finaaliin Piian vai Janin, sitä ei nyt tiedetä. Saattoihan tuo olla myös peliä Jarkon suunnalta esittää haluavansa "äijien finaalia", jotta pääsisi ehkä Janin valitsemana finaaliin. Mahdotonta sanoa, mutta tämä ei edes ollut se Janin huikea peliliike.
Vaan tämä Piian tylyttäminen semifinaalin aikana. Aivan uskomatonta, Janin suustahan tämä idea tuli ja Jarkolla syttyi valo päässä kuin olisi ydinpommin keksinyt itse. Itse kilpailussa Jani ei sano sanaakaan vaan Jarkko tekee kaiken likaisen työn. Piian kiusaaminen oli Janin idea, mutta Jarkko kantaa siitä vastuun finaalissa - jos sinne asti selviää. Uskon vahvasti Janin pelanneen itselleen voiton tuolla liikkeellä, jos miehet ovat finaalissa. Piian putoaminen ensimmäisenä ei Janin etujen mukaista ollut, mutta koska se ilman psyykkaamistakin olisi voinut tapahtua niin tällä Jani sai todennäköisimmän finaalikumppaninsa näyttäytymään huonossa valossa, kiusaajana. Sitä voi sitten finaalissa vähän väritellä, että Piian syrjimisessä pääpukari on koko ajan ollut Jarkko...