Selviytyjät Suomi Ruutu+ -tahtiin (ei köyhille)

  • 183 403
  • 961

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä ihmettelen isosti, mikä järki noiden on Mikaa äänestää? Ei pärjää kisoissa ja mukava seuramies. Semmonen tyyppihän pitäs roikottaa mukana lähes loppuun asti.
Ihan sama päti Mariokseen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Välillä tuntuu, että ei ole väliä pärjääkö kisoissa, vaan pudotetaan ne, joiden naama ei jostakin syystä miellytä.
Mä luulen, että se on joku muu fyysinen ominaisuus kuin naama, joka seitsemää (Mika mukaanlukien) viimeisintä pudonnutta yhdistää.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mika oli tässä vaiheessa aika helppo äänestettävä, eikä kukaan halunnut vielä paljastaa korttejaan alkamalla pudottaa kovia kilpailijoita.

On kyllä mielenkiintoista sekin, että kovimmista uhkista mainitaan Sami, Jontte ja Mikael yleisesti sellaisina, jotka kannattaisi pudottaa heti kun mahdollista. Naisista vain Rita on mainittu tässä yhteydessä lyhyesti, vaikka Reetta ja miksei Sitakin voi olla tosi kovia fyysisesti loppuvaiheen kilpailuissa + fiksuja pelaajia ovat.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jontte suuntaa seuraavaksi talolle, jos ei voita koskemattomuutta. Vähän liikaa on äänessä ja pätee asioissa. Näin se Mika taas selviytyy!
 

Nick Neim

Jäsen
Ja naiset sen kuin porskuttaa, Jontte viimeisimpänä ulos.

Seuraavaksi ulos sitten Helge tai jopa Mikael, riippuen kuka saa seuraavan koskemattomuuden. Mikaa nyt luonnollisesti kannattaa roikottaa mukana, kun ei ole minkäänlainen uhka yksilökilpailuissa. Ei tuolla suoranaisesti naisten isosta liitosta missään vaihessa olla taidettu puhua, mutta vaikea on uskoa, etteikö mahdollisuuden tullen miehistä hankkiuduta heti ensimmäisenä eroon. Jopa siitä Mikasta.

Viiville tai Reetalle lähtee kyllä ääni tällä hetkellä, jos voittajaa pitäisi tässä vaiheessa veikata. Reetan suhmuroinneista mainittiin tässä jaksossa, mutta toisaalta se samalla tarkoittaa kontaktejakin olevan vähän joka suuntaan, minkä lisäksi Reetta tulee olemaan kyllä vahvin ehdokas moneen yksilökisaan, jos miehet tuosta vain pihalle saavat.
 

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Jontte vei sen puolikkaan koskemattomuusamuletin mukanaan ni Rita ei voi saada kokonaista. Tai ehkä se tulee uusiksi peliin.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllätyksenä tuli kyllä, että kaikki äänestivät Jonttea. Toki erittäin hyvä kilpailija, tässä mielessä hyvä äänestys. Jaksoista päätellen Jontte ei leirissä se pidetyin ollut päällepäsmäröinnin osalta mikä taisi nyt kostautua. Viivi antoi ennen äänestystä jo pienen vinkin "kova kilpailija ulos", Mika huokaisi :)
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Kylläpä Sami pelaa tällä kerralla aika kovin. Sopi ensin Marioksen kanssa että ketä äänestetään ja sitten oli puukottamassa Mariosta.
Tämän päiväisessä jaksossa löi Jonten kanssa kättä päälle ja sitten äänesti Jonten pihalle.
Ettei vaan kolahtaisi hyvinkin nopeasti tuo näppäryys omaan nilkkaan.
Voipi olla kohta niin, että miehet ovat äänestetty pihalle ja naiset juonittelevat keskenään siitä, ketkä menevät finaaliin.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon parilla edellisellä kaudella veikannut naisten liittoa, mutta nyt se näyttää todennäköiseltä. Mikael nyt kannattaa ainakin äänestää heti pois, kun mahdollista ja uskon niin myös käyvän.

Sami on alkuperäisen heimon pidettynä johtajana osan naisista suosiossa, mutta luulen, että naisilla tarina vetää nyt mukanaan ja ilman koskemattomuutta ja todella hyvää pelaamista siinä vaiheessa hänenkin putoamisensa on ajan kysymys.

Mika sen sijaan voi päästä pitkälle, kun jossain vaiheessa naiset alkavat pudottaa toisiaan. Tai sitten tosiaan naisten muodostama top-7 innostaa heistä jokaista, ja pelaaminen alkaa vasta sitten.

Jenni on mun kirjoissa tän kauden yllättäjä, hän vaikuttaa pelaavan todella taitavasti kulisseissa ja olevan vahvassa liitossa yhden sun toisenkin kanssa. Koville mimmikilpailijoille Jenni lienee myös mieluinen liittolainen siis top-4:n maihin, koska uskovat voittavansa hänet skaboissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös