Ihan sama päti Mariokseen.Kyllä mä ihmettelen isosti, mikä järki noiden on Mikaa äänestää? Ei pärjää kisoissa ja mukava seuramies. Semmonen tyyppihän pitäs roikottaa mukana lähes loppuun asti.
Ihan sama päti Mariokseen.Kyllä mä ihmettelen isosti, mikä järki noiden on Mikaa äänestää? Ei pärjää kisoissa ja mukava seuramies. Semmonen tyyppihän pitäs roikottaa mukana lähes loppuun asti.
Ihan sama päti Mariokseen.
Välillä tuntuu, että ei ole väliä pärjääkö kisoissa, vaan pudotetaan ne, joiden naama ei jostakin syystä miellytä.Totta, unohdin jo tämän. Oli kyllä yhtä typerä poisto sekin.
Mä luulen, että se on joku muu fyysinen ominaisuus kuin naama, joka seitsemää (Mika mukaanlukien) viimeisintä pudonnutta yhdistää.Välillä tuntuu, että ei ole väliä pärjääkö kisoissa, vaan pudotetaan ne, joiden naama ei jostakin syystä miellytä.
Tuntuu kieltämättä, että naiset on lähteneet pitämään yhtä. Mitähän Aki nyt sanoisi, kun vaimo hyötyy tästä touhusta?Mä luulen, että se on joku muu fyysinen ominaisuus kuin naama, joka seitsemää (Mika mukaanlukien) viimeisintä pudonnutta yhdistää.
Tämä oli vähän yllättävää, kun Mika on pitkään ollut potkittavana pihalle ja tässä vaiheessa hänellä oli jo valmiiksi kaksi ääntä.Yllätyksenä tuli kyllä, että kaikki äänestivät Jonttea. Toki erittäin hyvä kilpailija, tässä mielessä hyvä äänestys. Jaksoista päätellen Jontte ei leirissä se pidetyin ollut päällepäsmäröinnin osalta mikä taisi nyt kostautua. Viivi antoi ennen äänestystä jo pienen vinkin "kova kilpailija ulos", Mika huokaisi :)
Mika on vaaraton siinä mielessä, ettei todennäköisesti voita yhtäkään koskemattomuutta ja hänet ehtii äänestää pois myöhemminkin. Se äänien antaminen Mikalle olivat taktinen kuvio siellä ensimmäisten Tuanilaisten kekkereillä, Mika oli turvallinen vaihtoehto, kun kukaan ei oikeasti halunnut paljastaa korttejaan.Tämä oli vähän yllättävää, kun Mika on pitkään ollut potkittavana pihalle ja tässä vaiheessa hänellä oli jo valmiiksi kaksi ääntä.
Ai niin, mutta Jontte käskytti liikaa. Samikin puhui, kuinka Jontte tekee hommia ja on kiva tehdä hänen kanssaan, mutta niin vain äänesti pois. No sama kohtalo häntä kohta odottaa, kun naiset äänestävät kovan kilpailijan ulos, että on parasta voittaa koskemattomuus.
Reettaa olisin äänestänyt itse jo aikaa sitten. On niin kova kilpailija. Totta, ei reilua peliä pidäkään pelata, mutta kyllä tässä mennään aika lailla edelleen niin, että naiset pitävät yhtä. Taitavat tietää, että se on paras taktiikka pysyä kilpailussa.Mika on vaaraton siinä mielessä, ettei todennäköisesti voita yhtäkään koskemattomuutta ja hänet ehtii äänestää pois myöhemminkin. Se äänien antaminen Mikalle olivat taktinen kuvio siellä ensimmäisten Tuanilaisten kekkereillä, Mika oli turvallinen vaihtoehto, kun kukaan ei oikeasti halunnut paljastaa korttejaan.
Minusta ainoa järkevä taktiikka pelata nyt, on äänestää potentiaalisimmat koskemattomuuksien voittajat heti pois, kun tulee mahdollisuus. Suomen Selviytyjissä onkin liikaa nähty sitä "reilua peliä", että fyysisesti kovan kilpailijan on annettu voittaa (haluttu voittavan), koska hänelle se voitto kuuluu tai sitten on lopussa äänestetty tosielämän kaveria, riippumatta ansioista.
Sami pelaa kovaa nyt. Alkuun pääsi Buayan (vai miten kirjoitettiinkaan) voittoputkessa kapteenina "ilmaiseksi" lähes yhdistymiseen saakka mutta kertoo jotain hyvästä joukkuepelaajasta, että äänestettiin kapteeniksi vielä ensimmäisen heimoneuvostonkin jälkeen. Verrokkina Krisu äänestettiin heti pois, kun ei ollut kapteeni. Krisu pelasi kyllä vain itselleen ja hyvin sai manipuloitua muut alkuperäiset Serongilaiset äänestämään itsensä kapteeniksi tappioiden jälkeen. Todennäköisesti sanoi koko ajan ääneen, että jos hän ei ole kapteeni, niin haastaa heti uuden kapteenin. Krisu taisi johtaa enemmän pelolla kuin yhteistyöllä ja kannustamisella, putoamisen jälkeenhän puhuttiinkin, miten hänellä oli negatiivinen asenne.
Mikael varmasti jo ymmärtää, että mikäli ei voita koskemattomuutta, niin nalli napsahtaa. Seuraava äänestys on mielenkiintoinen, jos Mikael on koskematon: lähteekö seuraavaksi kovin Reetta vai pitävätkö naiset yhtä ja Sami saa luvan poistua.
Onko ihme, kun oli puheissaan niin ovela, että mitä sitä koskemattomuusamulettia voittamaan, ettei muut ala pitää uhkana.En voi tajuta miten Viiville meni tuo läpi, että joo äänestetään nyt heikoin pelaaja pois ihan vaan huvikseen tässä vaiheessa peliä. Mikahan tulee olemaan tuolla hyödyllinen ääni johonkin top4:ään asti jälleen ihan virpikätkänä.
Mikan selviytymistaistelu alkaa pikkuhiljaa kääntyä hänelle edukseen. Heimoaikojen alusta asti yritetty pudottaa pelistä, mutta niin vain aina kääntynyt tilanteet hänen edukseen. Kilpailuissa kyllä täysin avuton, joten tuskin se tulee voittoon riittämään.Viivihän se sitte läks. Mikä on ymmärrettävää. Oli kyl hassua kun hän ennen palkintokisaa sanoi ettei pidä voittaa. No eipä siitä ollu hyötyä tällä kertaa. Mietin vaa tuossa et kuinkaha pitkälle Mika ny pääsee kun ei ole vahva kilpailija nii ei varmaan mitää hirveetä tarvetta hänestä päästä eroon vaikka puheissa aina on.