Homma toimii, pääasia. Mutta juu, vois nuo tiedot tietysti jossain olla.Ketkäs hoitavat tämän ruotsinkielisen golf-selostuksen? En löytänyt Googlen kautta, eikä Yle listaa kuin suomenkieliset selostajat.
Tuli mieleen tämä välillä tässä maassa vellova sairas pakkoruotsi ym. kiihkoilu suuntaan ja toiseen. Olisiko saanut aikaan sen että YLE svenskan toimittajat eivät halua tietentahtoen sen sopan maalitauluiksi ja "sontapostin" kohteiksi. Surullista, mutta ymmärrettävää jos sen takia pitää "piilotella".Ketkäs hoitavat tämän ruotsinkielisen golf-selostuksen? En löytänyt Googlen kautta, eikä Yle listaa kuin suomenkieliset selostajat.
Aikamoinen ollut sukupolvenvaihdos, kun kerran kirjoituskoneajalta ei enää Ylessä vaikuta kuin Suominen, Jarmo Lehtinen ja Hoopi keistä jälkimmäinen jää ihan kohta eläkkeelle. "Dinojen" jättämä ykkösselostajan paikka on nykyisellään Juuselan käsissä, sillä jantteri pääsee järjestään isojen urheilutapahtumien pääselostajaksi. Eikä siinä mitään, onhan Juusela hyvä selostaja ellei ajoittaista yliyrittämistä lasketa.IS: Ylen selostajalegenda jää eläkkeelle (linkki siis Ilta-sanomiin)
Ei siihen totu. Kerran Jukolan viestiä seuratessa luulin tottuneeni, mutta taas tänä kesänä eri yhteyksissä on alkanut savu nousemaan korvista. Ihmeellinen sekoitus Riku Salmista ja Mikko Hannulaa.Johannes Oikariseen, tuohon savo-kainuulaiseen höpöttäjään pitää sitten vain tottua...voi voi.
... Ihmeellinen sekoitus Riku Salmista ja Mikko Hannulaa.
Sehän siinä onkin, että Hannula on niin friikki että hän on hyvä. Hän tekee siitä taidetta jota täytyy jollakin kieroutuneella tavalla arvostaa. Oikarinen on vain wannabe-Hannula, jonka jutut ovat muuttuneet jatkuvasti rasittavampaan suuntaan. Pienessä roolissa jossakin yö-Jukolan vitosrastilla hän ajaa asiansa, mutta ei olympialaisten yleisurheilun selostajana.Kääk, tuo on rankka luonnehdinta mutta en pane vastaan. Tarkemmin ajatellen, hienosti haettu synteesi sinulta.
Olen outo hyypiö, minä ajoittain pidän Mikko Hannulan vedoista, mutta Oikarisesta ei selostajalegendaa tule ikinä.
Kauheeta huutamistaKatselen uusintana judon finaaleja ja kylläpäs judon selostaja selostaa 100 kertaa paremmin kuin muun muassa suomalaisten otteluiden aikana. Olikohan hänellä silloin jotain flunssaa tms. mutta kuulostaa ihan eri tyypiltä nyt ja innokkuuskin on eri luokkaa, eikä ääni meinaa kadota taustameluihin.
Itse nokitan jo ihan saman lajiryhmän kommentaattorilla eli Tuomas Rajalla. Lehtimäki kyllä tietää tilastoja ja juoksujen askelmääriä, mutta Raja osaa kertoa paljon enemmän itse suorituksista. Hahmotuskyvyssäkin on huikea ero Tumpin eduksi.
Tapsa on aivan valtakunnan ykkösselostajia ja stusioisäntiä, mutta mulle ei toimi noi sen golfselostukset. Rauhallinen selostustyyli kyllä sopii golfiin erittäin hyvin, mutta Tapsalla ei vaan asiantuntemus kilpagolfista riitä sille tasolle millä yrittää selostaa. On aika karmean kuuloista kun yrittää olla analyyttinen vaikka rahkeet ei siihen riitä. Sinällään aivan ymmärrettävää toi tyyli, koska on selostanut niin paljon lajeja, joista oikeasti ymmärtää enemmän kuin keskivertokatsojat. En tiedä johtuuko sitten pienoisesta yliyrittämisestä, kun välillä unohtuu ihan golfin perustermistöä ja tuntuu jatkuvalla syötöllä korostavan itseään klubipelaajana. Pysyisi vaan siinä klubipelaajan roolissa eikä yrittäisi liikaa, niin hyvä tulisi.Täysin samaa mieltä. Tapsa pystyy vetämään maltillisella tyylillä, brittiläisesti. Mikäli ei ole itse pelannut, niin kuitenkin sen vaikutelman osaa antaa.
Hannu Lammikko olisi varsin rasittava golf-selostaja, luulen ma.
Hetkeksi mieleeni syöksähti kammottava mielikuva Kunnaksesta ulisemassa "hullunhauskana" tuolla studiossa. Jos olisin hihhuli, niin nostaisin nyt katseeni ylös ja lähettäisin kiitoksen.
Purjehdus-selostaja on mielestäni loistava. Asiallinen, osaava ja sopivan rento. Huumorintajuakin löytyy.
Sorry, tuli sponttaanisti. Mutta, kaikkihan on nyt hyvin, Kaitsu tervehtynee ja jatkaa toivottavasti taustatoimittajan roolissa jotta nuppi ei uudestaan petä, ja ennenkaikkea Olympialaiset on pelastettu, win win. : )Noh noh, aika synkkää. Ei nyt toivota kenellekään mitään noin pahaa tai vakavaa.