Selibaatti

  • 11 023
  • 63

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viime viikon alussa luin tätä ketjua ja päätit että mikä ettei kokeillaan. Eli tiistai aamun jälkeen ei ole harrastettu seksiä vaimon eikä kummankaan käden kanssa. Sanoin vaimolle että taidan kokeilla selibaattia, no se vaan nauroi että siitä vaan. Keskiviikkona se houkutteli mua aviollisiin touhuihin, selkä suorana kieltäydyin. Perjantaina ja lauantaina vaimo houkutteli jälleen, kieltäydyin edelleen selkä suorana tosin "sekin" oli tanakasti suorana. No enään vaimon huumorintaju ei riittänyt ja rupesi jo kiukuttelemaan, "kaunkos meinaat tota pelleilyä jatkaa, että pitääkö mennä hakemaan tyydytystä muualta"? Totesin että "6kk olisi tavoite, että jos et kestä niin siitä vaan".
Sunnuntai iltana jälleen minua yritettiin houkutella "synnin" tiellä, edelleen kaikki paikat suorana siirryi katsomaan töllöä, ja sain haukkumiset perääni. Tänä aamuna heräsin kauheeseen aamu jäykkyyteen, ja rupesin vaimon herättyä hieromaan hänen selkäänsä, sivelemään pakaroita ja..... en muuta vaikka mieli teki. Vaimo heti kysymään "mitä tekee mieli?" sanoin ääni väristen "noh voisin kyllä pikkaisen kielellä lipaista, mutta en muuta", edelleen kauhea jäykkyys päällä. Vaimo kokeilemaan yökkäreitäni " eikö tosiaan muuta?" "eeei". Taas se suutui ja lähti töihin.
Eli mitä olen saavuttanut sitten viime tiistain? Kunnon riidan vaimon kanssa ja erittäin kipeät ja täydet "kassit". Eli ovat todella jo ns. kosketusarat, ja veitikka seisoo tanassa pienestäkin ajatuksesta seksin suuntaan. En todellakaan tiedä onko tämä sitten kärsimyksen väärtti, toivottavasti, sillä nyt olen jo menettänyt viisi kertaa aktin vaimon kanssa. Sekä olen 100%:n varma että kykene selibaattia viettämään 6kk:tta tai edes tämän viikon puoliväliin.
Toivotaan että seuraava "tuleminen" on sitten sen verran juhlava että se korvaa kivut ja menetykset. Muuten ei ole ollut kivaa, ainoastaan on ollut kiva katsoa vaimon puutostilaa, ja muistella niitä satoja kertoja kun itse on jäänyt ilman kun olisi tehnyt mieli, joten se on ollut ainoa positiivinen kokemus tähän mennessä.
 

Aksu

Jäsen
Mr Pilli

Erittäin kuvaava tarina ja omassa raadollisuudessaan helvetin hauska. Selibaattia lienee syytä kokeilla luontevammassa tilanteessa eli silloin kun parisuhde on näivettynyt ja pystyyn kuollut eikä seksiä harrasteta juuri lainkaan. Silloin helpotus voisi olla molemminpuolinen.

No, parisuhteessa selibaatti on... en minä ainakaan pystyisi. Ajatellaan nyt sitten niin, että jokainen päivä ja minuutti jonka kestät karaistaa mieltä. Toivottavasti ainakin...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Aksu
Mr Pilli
No, parisuhteessa selibaatti on... en minä ainakaan pystyisi. Ajatellaan nyt sitten niin, että jokainen päivä ja minuutti jonka kestät karaistaa mieltä. Toivottavasti ainakin...

Hauska oli Mr Pillin tarina. Turhaa itsensä kiusaamistahan voi jokainen harrastaa halutessaan, mutta juuri noin siinä sitten käy, heh. Kait jokaisen pitää tuokin itse kokeilla huomatakseen, ettei kannata.

Nimim. Huomenna tulee vuorokausi täyteen
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Mr Pilli
Viime viikon alussa luin tätä ketjua ja päätit että mikä ettei kokeillaan. Eli tiistai aamun jälkeen ei ole harrastettu seksiä vaimon eikä kummankaan käden kanssa.

Nyt täytyy sanoa, että mies tekee todella arvokasta tutkimustyötä. Täältä käsin ei voi kuin toivottaa onnea kokeen jatkumiselle, toivottavasti tilanne ei räjähdä käsiin ;)

P.S. Jatkoa odotellaan...
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Mr Pilli:

Hahaa!

Tämähän on juuri kuin meikäläisenkin mietelmistä. Satoja kertoja on pitänyt aloittaa "kostoselibaatti" kotona, kun toiselle riittää kerta/viikko ja itselle se olisi lähinnä päiväannos. Jokaikinen yritys on kaatunut viimeistään sitten perinteiseen perheellisen suomalaisen miehen ja vaimon kutupaikkaan eli lauantaisaunaan.

Siinä on huono enää vastustella mitään kun kaveri on 45 asteessa ja emännän kädessä..

Liha on heikko!!

ps. Vieläkö muuten selis rulettaa?
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti OikeaPakki
Mr Pilli:

Hahaa!

Tämähän on juuri kuin meikäläisenkin mietelmistä. Satoja kertoja on pitänyt aloittaa "kostoselibaatti" kotona, kun toiselle riittää kerta/viikko ja itselle se olisi lähinnä päiväannos. Jokaikinen yritys on kaatunut viimeistään sitten perinteiseen perheellisen suomalaisen miehen ja vaimon kutupaikkaan eli lauantaisaunaan.

Siinä on huono enää vastustella mitään kun kaveri on 45 asteessa ja emännän kädessä..

Liha on heikko!!

ps. Vieläkö muuten selis rulettaa?

Olet lähes sielunveli. "Kostoselibaattia" on harrastettu ennekin, kun tuo tahti on meilläkin kerta/viikko luokkaa, ja minulle maistuisi vähintään kerta/päivä luokkaa. Ainoa poikkeus on että nyt pidän kädetkin lakossa. Vaikka pientä puristelua tulee yksin ohimennen välillä suoritettua, ihan vaan tarkastusmielessä. Tosin nyt pitää siitäkin ehkä luopua alkaa olla ns. räjähdysherkkää, sekä ´"sipulisäkit" on oikeasti kosketusarat.
Pidän itseäni jo suurena voittajana kun selvisin meidän ns. vakiopäivistä eli lauantai-sunnuntai (siis jompikumpi ei molemmat samalla viikolla) illoista.
Kerron lisää taistelustani itseni ja vaimoni kanssa huomenna, eli olenko vieläkin "voittaja", tosin en tiedä kumpi olen jos sorrun???
Tarina jatkuu.......

ps. Selibaatti ei ruleta, tyhmää tämä nyt ainakin on, mutta vapaaehtoista ja periaatteellista ( kostoselibaatin takia), ilmeisesti olen todella masokisti. Kotona en anna vaimolle vaikka saisi, ja ilataisin menee jääkiekkokaukaloon vapaaehtoisesti haukuttavaksi. Pitäsiköhän soittaa Kellokoskelle ja kysyä vapautuvia vuodepaikkoja?
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Mr Pilli


ps. Selibaatti ei ruleta, tyhmää tämä nyt ainakin on, mutta vapaaehtoista ja periaatteellista ( kostoselibaatin takia), ilmeisesti olen todella masokisti. Kotona en anna vaimolle vaikka saisi, ja ilataisin menee jääkiekkokaukaloon vapaaehtoisesti haukuttavaksi. Pitäsiköhän soittaa Kellokoskelle ja kysyä vapautuvia vuodepaikkoja?

Mites tällainen kokeilu vaikuttaa viheltämishommiin? Eikö ole varsin riskialtista viheltää selibaatin aikana kun mieli pyörii toisenlaisen urheilun parissa koko ajan. Ja kysymys heti perään eli alkaako rakennukset ja autot ja pensaat eli vähän kaikki näyttämään symbolisesti... rakasteluun viittaavilta?
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Aksu


Mites tällainen kokeilu vaikuttaa viheltämishommiin? Eikö ole varsin riskialtista viheltää selibaatin aikana kun mieli pyörii toisenlaisen urheilun parissa koko ajan. Ja kysymys heti perään eli alkaako rakennukset ja autot ja pensaat eli vähän kaikki näyttämään symbolisesti... rakasteluun viittaavilta?

Toivottavasti Mr. Pilli ei vihellä naisten koris- tai lentismatseja:)
Vois olla kovaa aikaa sanan varsinaisessa merkityksessä...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Respektiä täältäkin Mr. Pillille. Monesti on tullut vannottua kostoa, mutta eipä ole tullut tähän päivää mennessä kostettua.

Pysy kovana... kirjaimellisesti. Ja muistahan ottaa kaikki kunnia itsellesi kun lopulta sorrut, sanomalla jotain marttyyrimaista tyyliin: "No kai mun sitten on uhrauduttava avio-onnen puolesta, mutta muista tämä sitten kun itselläsi ei joskus tee mieli".
 

Aksu

Jäsen
Mr. Pillin väliaikaraportteja odottelen suurella mielenkiinnolla. Tai vaihtoehtoisesti loppuyhteenvetoa. Riippuen minkätyyppistä kovuutta oli eilen tai tänään ilmassa. Voittiko liha jo hengen voiman?
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
TAISTELUNI.

Vaikka jäsen Aksu jo vähän odotti loppuraporttia niin sellaista ei tule, onneksi (harmiksi tai miten vaan) vain väliaikaraportti.
Eilen alkuillasta alkoi taas se vanha vaiva vaivaamaan, eli oma eukkokin näytti iäinkuisissa kotistrech housuissa himottavalta (taas). Varsinkin kun väri on harmahtava housut uurtuvat niistä tietyistä paikoista hyvinkin piilosalle, siis ei kuitenkaan läskin takia, vaan....... sinne. Vielä kun eukko halusi kokeilla ohi kävellessä ovatko nyt "pallit" isona kun olet selibaatissa ja kopasi sellaisen koura otteen niihin kosketus arkoihin sipulipusseihein, niin johan alkoi silmät pyörimään kuin entisen EKA-marketin hedelmäpelin kiekot. Noh oli pakko ruveta ajattelemaan mikä on tilanne kello 22.00 aikaan jos nyt tuntuu jo 18.30 näin pahalle. Oli pakko ottaa miehiset aseet käyttöön. Eli suututetaan akka, urheilukanava päälle ja katsomaan Mestis matsia, iltakävelylle vasta kun erätauko alkaa, ja sillä ehdolla että eukko pukee pojille vaatteet päälle. Myöhemmin kun pojat nukkui niin sopiva pieni vittuilu vielä eukon pikkuhousujen haaruksista rehottavalle karvahatun reunukselle, niin avot johan sai olla illan rauhassa eikä eukko ainakaan häirinnyt selibaatin viettoa.
Eli taisteluni jatkuu tosin yön nukuin huonosti, näin erittäin mieltä kiihottavia unia ja myös pikkuveljeä ne unet kiihoitti. Sillä kolme kertaa kun yöllä heräsin niin pikkuveli oli myös hereillä ja asennossa. Mutta sen verran on tilanne helpottanut tai normalisoitunut että kosketusarkuus on häipynyt ja uskalsi äsken punttisalilla ajaa jopa kuntopyörää, vaikka vähän pelkäsi miten täydet kassit sopii satulan ja minun itseni väliin, mutta onnistui.

Eli taisteluni jatkuu, ja kiitos ymmärtäville ja kannustaville jäsenille tuestanne.

Päätän täältä tähän jatkan huomenna väliaika- tai loppuraportilla.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Mr Pilli
TAISTELUNI.

Vaikka jäsen Aksu jo vähän odotti loppuraporttia niin sellaista ei tule, onneksi (harmiksi tai miten vaan) vain väliaikaraportti.

En minä oikeastaan odottanut. Epäusko iskee toveri Pillin jatkaessa matkaansa sankarin viitta yllään. Kovaa kovaa kovaa, sanon mä ja jään odottamaan seuraavaa erätaukoa.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Mr Pilli
TAISTELUNI.

Vaikka jäsen Aksu jo vähän odotti loppuraporttia niin sellaista ei tule, onneksi (harmiksi tai miten vaan) vain väliaikaraportti.
Eilen alkuillasta alkoi taas se vanha vaiva vaivaamaan, eli oma eukkokin näytti iäinkuisissa kotistrech housuissa himottavalta (taas). Varsinkin kun väri on harmahtava housut uurtuvat niistä tietyistä paikoista hyvinkin piilosalle, siis ei kuitenkaan läskin takia, vaan....... sinne. Vielä kun eukko halusi kokeilla ohi kävellessä ovatko nyt "pallit" isona kun olet selibaatissa ja kopasi sellaisen koura otteen niihin kosketus arkoihin sipulipusseihein, niin johan alkoi silmät pyörimään kuin entisen EKA-marketin hedelmäpelin kiekot. Noh oli pakko ruveta ajattelemaan mikä on tilanne kello 22.00 aikaan jos nyt tuntuu jo 18.30 näin pahalle. Oli pakko ottaa miehiset aseet käyttöön. Eli suututetaan akka, urheilukanava päälle ja katsomaan Mestis matsia, iltakävelylle vasta kun erätauko alkaa, ja sillä ehdolla että eukko pukee pojille vaatteet päälle. Myöhemmin kun pojat nukkui niin sopiva pieni vittuilu vielä eukon pikkuhousujen haaruksista rehottavalle karvahatun reunukselle, niin avot johan sai olla illan rauhassa eikä eukko ainakaan häirinnyt selibaatin viettoa.
Eli taisteluni jatkuu tosin yön nukuin huonosti, näin erittäin mieltä kiihottavia unia ja myös pikkuveljeä ne unet kiihoitti. Sillä kolme kertaa kun yöllä heräsin niin pikkuveli oli myös hereillä ja asennossa. Mutta sen verran on tilanne helpottanut tai normalisoitunut että kosketusarkuus on häipynyt ja uskalsi äsken punttisalilla ajaa jopa kuntopyörää, vaikka vähän pelkäsi miten täydet kassit sopii satulan ja minun itseni väliin, mutta onnistui.

Eli taisteluni jatkuu, ja kiitos ymmärtäville ja kannustaville jäsenille tuestanne.

Päätän täältä tähän jatkan huomenna väliaika- tai loppuraportilla.


Ei voi muuta todeta, että olet kyllä ÄIJÄ!

Ei meinaan toi onnistuis meikäläiseltä 100pros varmasti.

Mainitse sitten (joskus) loppuraportissa ainakin:

-kuinka monta kertaa
-kuinka nopeasti
-pitikä seinät tai katto huuhdella
-heräsitkö kenties siihen että olit sidottuna sängyn tolppaan?

nimim. "älä tee äkkinäisiä liikkeitä"
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Täytyy ottaa virtuaalipipo pois päästä tällaisen taistelun ja taistelijan edessä! Luonteen lujuutta näkyy piisaavan ja kärsivällisyyttä. Sanan mukaisesti "kova" kaveri. Kassit saavat kyllä väärän käsityksen tehtävästään joutuessaan välivarastosta säiliöksi. :)
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Täältä se taas tulee eli......väliaikaraportti.
Mitä pidemmälle mennään niin tuntuu käyvän helpommaksi, paitsi vi.utuskäyrä on vaan aika korkealla. No tänään nähdään miten se vaikuttaa tuomariointiin kun mennään illalla viheltämään päätuomarina yhtä valtakunnan pääsarjoista.
Palataan eiliseen. Vaimon tultua töistä luesekelin makuuhuoneen sängyllä uutta Veikkaajaa ja vaimo tietysti viereen kiehnäämään, no olisin voinut vaikka langeta loveen,mutta onneksi vaimo pelasti itse tilanteen yhdellä sanalla: vauvakuume. Siinä vaiheessa 2metriä ja 100kg singahti suht koht nopeasti ylös sängystä (siis minä ei vaimo). Tostesin vaimolle että kaksi poikaa riirrää tähän talouteen minun lisäksi, unohda.
Seuraava koitinkivi olikin jo tiedossa eli pojat taas ilalla nukkumaan, Frendit videolle poikien nukutuksen aikana, ja sitten katsomaan vaimon kanssa Sinkkuelämää ja Frendä nauhalta.
Sinkkuelämää ohjelmassa kun tietää että ne pahuksen akat nai missä sattuu ja miten sattuu ja oma herkistyminen tällä hetkellä on herkässä. Varsinkin kun vaimo oli vielä ostanut pari siideriä ja juustonaksu pussin mulle iltaevääksi, joten ilmiselvät olivat taka-ajatukset. Telkkaria katsellessa ja naksut syötyä tietysti vaimo alkaa pyytämään ohessa jalkapohjan hierontaa, kun se kerta tuntuu jopa paremmalta kuin seksi, ja samalla se kehtaa hinkata toisella jalalla mua sieltä, kun hieron toista jalkaa. Eli taas miestä yritetään saada taipumaan. Molemmissa illan ohjelmissa oli tietysti mukana vielä jollakin lailla teeman lastenhankinta. Sinkuissa yksi yrittää raskaaksi ja Frendeissä Jennifer Aniston on jo raskaana, niin tiesihän sen mihin puheen aihe taas kääntyi.
"Milloin se syntyis jos nyt ehtäis?" "Elokuussa hmmm", "Eiks sulla olis yhtään vauvakuumetta?". Hohhoijaa ei ole kuin vasta 6kk:n kuluttua, jolloin selibaattini loppuu. Joten keskustelu loppu aisiasta siihen.
Taistelu jatkuu, tänään on helppoa kun lähden peliin ennenkuin vaimo tulee kotiin ja tulen pelistä jo kun nukkumatti on käynyt hoitamassa hommat minun puolesta. Ellei sitä päivän aikana eksy katselemaan jotain stimuloivia kuvia ja käytä omia käsiä........

ps. Muistakaa kuitenkin että viimeisesta oikeasta seksi touhusta vaimon kanssa on jo paljon pidempi aika kuin tuo viime viikon tiistai 22.10, jolloin käytin vain omaa kättä. Eli 13.10 oli viimeksi oikeata touhua, sitten tuli ns. punaiset valot päälle, 20.10 minulle tarjottiin yhteisellä risteilyllä aamu imut. Joten tässä hieman pohjaa kuinka helvetin vaikeaa oikeasti on ja loppujen lopuksi kuinka vittumainen sitä miekin voi olla jos haluaa:).
Silti uskon että pystyn toimimaan normaalisti, eli hyvin illalla tuomarina.
 

Aksu

Jäsen
Kunhan tämä taistelu joskus loppuu niin tulostan tämän ketjun ja arkistoin. Raportit senkun paranee päivä päivältä. Yksityiskohtia tulee aina vaan lisää. Lähtee aamu minullakin hymyssäsuin liikenteeseen. Kiitos taas tästäkin raportista.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Eikä vieläkään päätösjaksoa itsensä ja vaimon kiusaamiselle?! Kun/jos tämä hupi aikanaan loppuu, täytyy keksiä uutta lystiä, sillä tämä juttuhan alkaa olla jo legendaarinen.

Kyllä ovat naiset kieroja! Vaimosi on tietysti päättänyt kiusata sinua takaisin ja tekee nyt kaikkensa saadakseen olosi tukalaksi. Ensin annos naisellisia temppuja ja sitten päälle puhetta vauvakuumeesta. Kaikkea ne keksivätkin. Melkein veikkaisin, että jahka olisit valmis lopettamaan lakkosi, on vaimollasi armoton päänsärky. ;D
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Still going strong. Tai jotain sinne päin.

Eli taitelu jatkuu. tosin eilinen oli helppo päivä, kuten edellisessä raportissa ennakoin. Tavattiin vaimon kanssa vain ulko-ovella minun lähtiessä peliin. Pelistä kotiin tullessa vaimo nukkui ja minä olin pelimatkalla istunut pelkääjän paikalla, mikä tarkoittaa 75km ja 5 puolen litran olutta. Joten oli turhan mennä sen hajuisena vaimoa edes lähentelemään, vaikka mieli olisi tehnyt.
Eilisen päivän vaikeimmat hetket oli aivan itse aiheutettuja, eli kävin katselemassa jotain erittäin stimuloivia kuvia, sekä illalla oli tietysti pakko katsoa Oikeus ja kohtuus, jossa mukana aina iki-ihana Lara Finn Boyle, vaimo muuten on saman näköinen, paitsi muodokkaampi, eli paremmassa lihassa.
Muutenkin on alkanut omat kädet tekemään yhä enenmän tarkastelu- ja tunnustelumatkoja sinne päin........ Eli vaikka ei nyt niin hirveästi tee mieli mennä vaimon kanssa touhuamaan (muistetaan vauvakuume) niin omat kädet on kohta se suurin uhka selibaatin jatkolle.
Vielä pohjaa tuohon vauvakuume juttuun, sillä meillähän aviolliset touhut tehdään sukelluspuvun kanssa, ja vaimo tieteää kuinka paljon pidän ja pitäisin kun saisin touhuta paljaalta seuraavat n.10kk:tta, joten sen takia se vauvakuume sepustelu oli vielä enenmän tarkoitus hakuista.
Pelikin meni eilen ihan hyvin jäähyjä suht paljon ja muutama 10min tipahti kun pelaajat turhaan vittua huuteli kentällä. Tosin tuli sitä pelaajille jotain puoliasiattomuuksia kommentoitua välillä kun jostain rutisivat, mutta en edes kunnolla korottanut ääntäni. Joten selibaatti ei ainakaan hirveästi luonnettani ole vielä muuttanut, normaalista kusipää tuomarista:)

Eipä muuta tällä erää, aika tylsä rapotti ja toden näköisesti tänään rauhallista odotettavissa. Mutta huomista iltaa odotan kauhulla. Ollaan vaimon kanssa järkätty lapset illaksi vanhemmilleni, sitten mennään viiskytvuotis synttäreille jossa toennäköisesti boolia, vaimo villiintyy lisää......... kuulostaa pahalta, mutta ei murehdita etukäteen.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kysymys..

Teille, jotka ihmettelette ja päivittelette reilun viikon mittaista selibaattia..miten te selvisitte intissä ?

Mulla oli ainakin pari 14 yön mittaista leiriä, eikä siellä Lapin talvipakkasissa paljon tullut mieleen tumppuun vedellä :)..olinko sittenkin poikkeava ? Myöskin alokasaikana muistan olleeni pitkään kiinni..

Tällä kysymyksellä en sitten viittaa herra dumarin koittelemuksiin, ymmärrän toki että ärsykkeitä on tarjolla hieman enemmän kuin armeejan harmaissa...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mr Pilli

Mutta huomista iltaa odotan kauhulla. Ollaan vaimon kanssa järkätty lapset illaksi vanhemmilleni, sitten mennään viiskytvuotis synttäreille jossa toennäköisesti boolia, vaimo villiintyy lisää......... kuulostaa pahalta, mutta ei murehdita etukäteen.

Noinkin suoraselkäisen alun jälkeen voisit harkita rangaistuskäytännön käyttöönottamista erilaisista teoista rouvallesi. Esimerkiksi jotenkin näin:

Koukkaaminen: Makoilette sohvalla ja rouvasi ennalta arvaamatta koukkaa Sinut kainaloonsa pahat mielessä. Rangaistus: kahden päivän lähetymiskielto.

Ryntääminen: Rouvasi himopäissään ryntää kehollesi ja klähmii Sinua erottisesti. Rangaistus: viiden päivän lähetymiskielto.

Estäminen ja poikittaiset 'kädet': Selibaatissa jopa toivottavaa. Ei rangaistusta ja seuraava rike katsotaan tapahtuneeksi lieventävien asianhaarojen vallitessa.

Muniinpuhaltelu: Vakava juttu. Tällaiseksi voidaan luokitella myös lipaisu tai sen yritys. Rangaistus: viikon lähestymiskielto.

Liehittely: Pahemman luokan iskuyritys. Rouvasi pukeutuu läpinäkyviin tai tulee nakuna eteesi jalat levällään lakkaamaan varpaankynsiään ja tahallaan kiinnittää huomiosi itseensä. Tsiisus. Sellainen voi laittaa miehen juomaan, joten penaltti on kahden viikon mittainen

Saippuointi kimppasaunassa: Auts! Tämä riivaa jo miehen hulluuden partaalle. Jos rouva vielä tieten tahtoen saippuoi eroottisin elkein Sinua kiihottavat mestansa, on rike jo kurinpitoryhmän hommia. Vastaavaksi teoksi luokiteltakoon ropan rasvaus hyväntuoksuisella vartaloemulsiolla täysissä valoissa Sinun köllötellessä munasilteen sängyssä rouvan varmistaessa kiinnostuksesi höpöttämällä samalla koko ajan. Jos rouva vielä Sinua riivatakseen pyytää rasvaamaan selkänsä ja kiristelee pakaralihaksiaan Sinua vedätelläkseen, on penaltti minimissään kuukauden mittainen ilman valitusoikeuksia.

Seksikkäät vetimet, -välineet ja muut eroottislatautuneet härvelit ja vempaimet. Juu, tässä sitä ollaan. Rouva hommaa läheisestä pornokaupasta 300-sivuisen seksikuvaston ja jättää sen puolihuolimattomasti löhötuolisi viereen. Huomattuaan Sinun selailevan kuvastoa, tulee hän vaivihkaa hyväntuoksuisena kylkeesi livertelemään: ''Aikun ihana toi alusvaatesetti. Miltähän se näyttäisi mun päällä? Toi musta ja toi kirkkaanpunainen on musta kiihottavat. Minkä värin Sä mulle valitsisit? Ei noissa verkkosukissa sukkanauhoineenkaan ole juuri mitään vikaa''. Samalla rouva varmistaa, että puolihuolimattomasti puettu povensa on takuulla näkökentässäsi. Ei helvetti. Voiko tuosta saada mitään muuta rangaistusta, kuin 6 kuukautta ehdotonta lähetymiskieltoa. Ei kai.

Niin, tällainen käytäntö voisi olla toimiva? Päätä itse.

ps vieläkö pääset kunnon kyykkyasentoon ilman, että veitikka osoittaa taisteluvalmiutensa?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Intissä joo, olin toisena yöpäivystäjänä ja jostain oli sitten pornolehti jätetty päivystäjän pöydän laatikkoon, tietäähän sen mitä siitä seuraa, kaksi poistumista wc tiloihin.. onneksi ei PU:ta näkynyt :)
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Mr Pilli
Still going strong. Tai jotain sinne päin.

Mutta huomista iltaa odotan kauhulla. Ollaan vaimon kanssa järkätty lapset illaksi vanhemmilleni, sitten mennään viiskytvuotis synttäreille jossa toennäköisesti boolia, vaimo villiintyy lisää......... kuulostaa pahalta, mutta ei murehdita etukäteen.

Totuuden hetki edessä.

Aikanaan tuli Lapinlahden lintujen sketsisarjassa episodi jossa kaverilla oli sidottu videokamera päähän ja näin katsoja näki LIVEnä kaikki mahdolliset perjantai-illan örvellykset. Olikohan joku kännikamera tai vastaava.

Kuinka olisi Mr Pilli? Kamera messiin synkkäreille tai ainakin loppupeleihin? Päästäisiin tässä porukalla jännäämään kuinka kuti pitää tai lähtee? (helvetin levee hymiö)
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Mr Pilli
Mutta huomista iltaa odotan kauhulla. Ollaan vaimon kanssa järkätty lapset illaksi vanhemmilleni, sitten mennään viiskytvuotis synttäreille jossa toennäköisesti boolia, vaimo villiintyy lisää......... kuulostaa pahalta, mutta ei murehdita etukäteen.

Äläpä hätäile. Vedät kato hirveet nahat, ei varmasti lanka pala illalla.
 

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Senior


Noinkin suoraselkäisen alun jälkeen voisit harkita rangaistuskäytännön käyttöönottamista erilaisista teoista rouvallesi. Esimerkiksi jotenkin näin:

Koukkaaminen: Makoilette sohvalla ja rouvasi ennalta arvaamatta koukkaa Sinut kainaloonsa pahat mielessä. Rangaistus: kahden päivän lähetymiskielto.

Ryntääminen: Rouvasi himopäissään ryntää kehollesi ja klähmii Sinua erottisesti. Rangaistus: viiden päivän lähetymiskielto.

Estäminen ja poikittaiset 'kädet': Selibaatissa jopa toivottavaa. Ei rangaistusta ja seuraava rike katsotaan tapahtuneeksi lieventävien asianhaarojen vallitessa.

Muniinpuhaltelu: Vakava juttu. Tällaiseksi voidaan luokitella myös lipaisu tai sen yritys. Rangaistus: viikon lähestymiskielto.

Liehittely: Pahemman luokan iskuyritys. Rouvasi pukeutuu läpinäkyviin tai tulee nakuna eteesi jalat levällään lakkaamaan varpaankynsiään ja tahallaan kiinnittää huomiosi itseensä. Tsiisus. Sellainen voi laittaa miehen juomaan, joten penaltti on kahden viikon mittainen

Saippuointi kimppasaunassa: Auts! Tämä riivaa jo miehen hulluuden partaalle. Jos rouva vielä tieten tahtoen saippuoi eroottisin elkein Sinua kiihottavat mestansa, on rike jo kurinpitoryhmän hommia. Vastaavaksi teoksi luokiteltakoon ropan rasvaus hyväntuoksuisella vartaloemulsiolla täysissä valoissa Sinun köllötellessä munasilteen sängyssä rouvan varmistaessa kiinnostuksesi höpöttämällä samalla koko ajan. Jos rouva vielä Sinua riivatakseen pyytää rasvaamaan selkänsä ja kiristelee pakaralihaksiaan Sinua vedätelläkseen, on penaltti minimissään kuukauden mittainen ilman valitusoikeuksia.

Seksikkäät vetimet, -välineet ja muut eroottislatautuneet härvelit ja vempaimet. Juu, tässä sitä ollaan. Rouva hommaa läheisestä pornokaupasta 300-sivuisen seksikuvaston ja jättää sen puolihuolimattomasti löhötuolisi viereen. Huomattuaan Sinun selailevan kuvastoa, tulee hän vaivihkaa hyväntuoksuisena kylkeesi livertelemään: ''Aikun ihana toi alusvaatesetti. Miltähän se näyttäisi mun päällä? Toi musta ja toi kirkkaanpunainen on musta kiihottavat. Minkä värin Sä mulle valitsisit? Ei noissa verkkosukissa sukkanauhoineenkaan ole juuri mitään vikaa''. Samalla rouva varmistaa, että puolihuolimattomasti puettu povensa on takuulla näkökentässäsi. Ei helvetti. Voiko tuosta saada mitään muuta rangaistusta, kuin 6 kuukautta ehdotonta lähetymiskieltoa. Ei kai.

Niin, tällainen käytäntö voisi olla toimiva? Päätä itse.

ps vieläkö pääset kunnon kyykkyasentoon ilman, että veitikka osoittaa taisteluvalmiutensa?

Ei helvetti, loistavaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös