Selibaatti

  • 11 006
  • 63

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Syyskuun Imagessa oli hauska artikkeli kolmekymppisestä uroksesta joka yritti puolen vuoden(6kk!!!) selibaattia.

Onko jatkoajan jengistä kukaan yrittänyt vastaavaa?
Eli ei edes "omin käsin"tule kysymykseen.

"Nousin monta kertaa ylös sängystä ja hihittelin itselleni.Yritin hillitä laukkaavaa mielikuvitusta epäeroottisin mielikuvin:Tyson puremassa korvaani,Isä meidän rukous,kansanedustajien istumajärjestys ja klassiset shakkiavaukset" Näin kaveri kertoi kahden viikon kohdalla.
 

Jet-Ace

Jäsen
Ei ikinä

Selibaatti olisi kutakuinkin viimeinen asia maailmassa, jota minä ryhtyisin harrastamaan. Minulle ei tulisi mieleenikään luopua edes tilapäisesti elämän suurimmasta nautinnosta eli seksistä.

Ei, ei ja vielä kerran ei!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Le Banner
Eli ei edes "omin käsin"tule kysymykseen.

Ei mitää mahkuja. Jäisi kyllä joka päivä viisi kymmenen minuutin hetkeä tehdä jotain muuta, sehän tekis yhteensä 50 min.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai onks jotain muutakin kuin selibaatti???
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnioitettava yritys, toivottavasti tuskan keto on kohdallaan.
Itse olen vapaaehtoisella selibaatilla, sen määreitä en kuitenkaan kerro.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aika paljon saisi maksaa, että moista yrittäisin. Heppi olisi varmaan niin herkkä, että kuseminenkin olisi yhtä euforiaa. Ja entäs sitten kun 6kk olisi kulunut ja olisi tullut aika laittaa elimet yhteen pitkästä aikaa? Makuuhuoneeseen pitäisi vaihtaa matotkin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ei ikinä! Vapaaehtoisesti en koskaan tule elämän parhaasta lystistä luopumaan. Jos joku haluaa välttämättä kiusata itseään, niin siitä vaan. Kovin paljon hullumpaa ei sitten enää voikaan tehdä!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi pitäisi olla selibbatissa edes ? Suihkussakin voi harrastaa seksiä...

Selibaatille jyrkkä ei
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Viestin lähetti Rixa74
Miksi pitäisi olla selibbatissa edes ? Suihkussakin voi harrastaa seksiä...

Selibaatille jyrkkä ei

Vai suihkussakin? Luulin että ainoastaan sängyssä pimeässä peiton alla ja perinteisellä :)

Tää kyseinen heppu muuten lopetti ton kidutuksen 4kk kohdalla.
Ja teki senkin miehekkäästi ilman partneria.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Fysiologinen mahdottomuus. Jos ei eukkoa saa niin Kaisa (vasen) tai Kyllikki (oikea) handu tekee tehtävänsä. Tankki tulee joka tapauksessa jossain vaiheessa täyteen ja 6 kk:n selibaatti ei onnistu edes teoriassa. Katolilaiset papit ovat tietysti asiasta eri mieltä.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Jyrkkä ei seksille, on kuulemma sottaista puuhaa.hyi hyi.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti V-man
Aika paljon saisi maksaa, että moista yrittäisin. Heppi olisi varmaan niin herkkä, että kuseminenkin olisi yhtä euforiaa. Ja entäs sitten kun 6kk olisi kulunut ja olisi tullut aika laittaa elimet yhteen pitkästä aikaa? Makuuhuoneeseen pitäisi vaihtaa matotkin.
Joo. Ja aamulla tulisivat Kärcher-miehet pesemään makuuhuoneen painepesureillaan. Kämppä olisi kuin tippukiviluola...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Fysiologinen mahdottomuus."

Ei nyt oikeastaan, siittiöitä kyllä kulkeutuu muutenkin kiveksistä pois joten mikään ei fysiologisesti estä näin pitkää panttausta.

Aikanaan munkit tosiaan pitivät innokkaasti vuosiakin selibaattia ja olivat "kuulemma" sen verran herkkiä että pelkkä puupintojen ym. hively saattoi aiheuttaa tahtomattoman reaktion, saati sitten nukkuessa nähdyt unet.

Kuitenkin esim. koomapotilailla ei esiinny "räjähdyksiä" tms. Joten mikään ei tosiaankaan varsinaisesti estä pitkääkään selibaattia, kyse on pääasiassa pään sisäisistä asioista jotka sitten vaikuttavat myös ruumiin toimintaan.
Jos kykenee kieltämään halun niin "paine" ei kasva yhtä suureksi kuin sellaisella joka on kasvanut halujen täyteiseen ympäristöön tjsp.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Selibaatti?
Ei onnaa. Ilman seksiä tuli melkein vuosi oltua. Kyllähän se meni.
Mutta täysin ilman mitään, ei pystyis.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eiköhän sitän selibaattia ole tullut itse kullekin 14-20 ensimmäistä elinvuotta harrastettua. Ei enää ikinä !!!
 

Carlos

Jäsen
Seksi on kamala synti, se on tarkoitettu vain lisääntymiseen. Jumala armahda niitä jotka tähän helvetin tanssiin ovat mukaan lähteneet. (katotaans meneekö läpi ilman hymiötä)

Kyllähän tuo pitkä selibaatti tekee ihmisen ihan hulluksi. Jos olette koskaan nähneet hihhuli-kirkoissa naisia jotka voihkivat kuin orgasmin saaneet kun pappi tönäisee nämä otsasta kumoon, voitte vain kuvitella mistä tämä johtuu. Kyllähän nyt hitto soikoon jos ei kuukausiin harrasta mitään seksuaalista aktiviteettia, niin olisi aika hankalaa edes sanoa käsipäivää toisille ihmisille. Ainakin miehillä kyllä luonto hoitanee homman, ainakin muistelen joskus pikkukundina löytäneeni hiukan "tahmeutta" lakanoissa ajoittain.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Pope is a fag

Viestin lähetti Pete 62
Katolilaiset papit ovat tietysti asiasta eri mieltä.

No joo. Näitähän varten on sitten keksitty nämä kuoripojat. On ihan talon tapa kun ei vatikaanikaan suostu edes viralta panemaan näitä lapsiin sekaantujia. Pienehkö vetypommi tekisi ihan terää sille maaläntille.
 

Carlos

Jäsen
Re: Pope is a fag

Viestin lähetti hermano

No joo. Näitähän varten on sitten keksitty nämä kuoripojat. On ihan talon tapa kun ei vatikaanikaan suostu edes viralta panemaan näitä lapsiin sekaantujia. Pienehkö vetypommi tekisi ihan terää sille maaläntille.

Pappi lähti käymään ostoksilla kesken synninpäästön, ja vinkkasi kanttorin paikalle.

-"Et viittis paikata mua ja mennä kuuntelemaan tuo synninpäästö loppuun?"

- Mutta Isä, enhän minä tiedä miten.

- Siinä on seinällä lista eri rikoksista, kerrot vaan kuinka monta Ave Mariaa tulee sakkoa.

- Hyvä on, minä hoidan sen.

Kopin toisella puolella oli nuori blondi joka tilitti "Isälle" tekosiaan.
- Isä, olen tehnyt syntiä, otin suihin vieraalta mieheltä.

Kanttori luki listaa läpi, mutta sieltä puuttui suihinotto. Hän kuitenkin huomasi ohi kävelevän kuoropojan ja kysyi tältä mitä pappi antaa suihinotosta.

- "Pullaa ja mehua", poika vastasi. :-)
 

Aksu

Jäsen
Nyt taukoa kuukauden verran takana. Tosin pelkän seksin takia en mitään lähde touhuamaan eli jatkan nyt tätä linjaa kunnes jotain hyvää tapahtuu. Eipä ole suhteen päättymisen jälkeen kiinnostanut jos rehellisiä ollaan. Ainahan sitä tietysti vähän kutisee, mutta ymmärtänette mitä haen takaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Seksi on vähän kuten suola ruuassa. Ruoka ilman suolaa ei maistu miltään, mutta kuka syö pelkkää suolaa? Toisinaan vain tuntuu siltä, että melko monen ruokavalio on pelkkää suolasilliä...


Viestin lähetti Carlos
Kyllähän tuo pitkä selibaatti tekee ihmisen ihan hulluksi. Jos olette koskaan nähneet hihhuli-kirkoissa naisia jotka voihkivat kuin orgasmin saaneet kun pappi tönäisee nämä otsasta kumoon, voitte vain kuvitella mistä tämä johtuu. Kyllähän nyt hitto soikoon jos ei kuukausiin harrasta mitään seksuaalista aktiviteettia, niin olisi aika hankalaa edes sanoa käsipäivää toisille ihmisille. Ainakin miehillä kyllä luonto hoitanee homman, ainakin muistelen joskus pikkukundina löytäneeni hiukan "tahmeutta" lakanoissa ajoittain.
Jaa, että tekee hulluksi? Ihanko itse päättelit, vai onko taustalla joku tieteellinen tutkimus? Älä nyt viitsi edes leikilläsi laskea tuollaista paskaa julkiselle foorumille, että ne mummot kiemurtelisivat maassa jonkun seksuaalisen kokemuksen saattelemina.

Mikä seksistä tekee sellaisen välttämättömyyden, että sitä harrastamaton ihminen olisi jotenkin erikoisen kauhea imbesilli Ulf Samuelsson? Kättely vaikeaa kuukausien jälkeen, no voi huh huh... Kärjistetty esimerkki varmaan, ymmärrän, mutta silti. Jos joku pystyy elämään ilman toisen jalkoväliä, niin mitä väliä sillä on minulle? Se joka ei pysty, tyhjentäköön kiveksensä tavalla tai toisella, kunhan ei aiheuta sillä harmia muille.

Love,

sampio
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti sampio
Mikä seksistä tekee sellaisen välttämättömyyden, että sitä harrastamaton ihminen olisi jotenkin erikoisen kauhea imbesilli Ulf Samuelsson? Kättely vaikeaa kuukausien jälkeen, no voi huh huh... Kärjistetty esimerkki varmaan, ymmärrän, mutta silti. Jos joku pystyy elämään ilman toisen jalkoväliä, niin mitä väliä sillä on minulle? Se joka ei pysty, tyhjentäköön kiveksensä tavalla tai toisella, kunhan ei aiheuta sillä harmia muille.

Noo, ihmisiä on erilaisia, ja erilaisilla ihmisillä on erilaisia tarpeita. Sanoinko jossain kohtaa että seksiä harrastamaton ihminen on kauhea imbesilli? Jos joku ei halua seksiä -hyvä niin minun puolestani, mutta kuitenkin lisääntymisvietti on ihmisille luonnollinen asia, joka pitää huolen siitä että suku jatkuu. Seksi sitäpaitsi luokitellaan yhdeksi ihmisen perustarpeista.

Seksi on yksi elämän suurimpia iloja, ja jos en voisi sitä harrastaa, ainakin minä olisin kyllä varsinaisen onneton ihminen.

Sääliksi käy varsinkin niitä ihmisiä jotka uskovat jotain uskonnollisia tyhjiä paskapuheita ja pidättäytyvät sen takia seksistä. Jos sinä haluat elää ilman seksiä, täysin ok minun puolestani, en kehota sinua muuttamaan tapojasi.

Seksi on iloinen asia!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kärjistin hieman, niin taisit tehdä sinäkin.

Minä en muuten halua elää ilman seksiä, kokemusta on, enkä ole kenenkään kuullut pakottavan ketään pidättäytymään seksistä. Eikä Raamattukaan sitä missään kohden tee. Jos joku sellaista vaatii, niin hän on nimenomaan mainitsemasi uskonnollinen paskanpuhuja.

Seksi on iloinen ja kaunis asia, kuten mainitsit ja lisäksi se tuntuu oikein kivalta.

Ps. Seksi on ehkä perustarve, muttei ehdottomuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös