Ööh, et kai tarkoita että se on suora myöntymys seksiin ja nainen saa syyttää itseään?Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Ööh, et kai tarkoita että se on suora myöntymys seksiin ja nainen saa syyttää itseään?Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
En tietenkään.Ööh, et kai tarkoita että se on suora myöntymys seksiin ja nainen saa syyttää itseään?
Ilmainen viina?Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Itse usein olen menossa nukkumaan tuohon kellonaikaan. Joskus oma punkka saattaa olla vähän kauempana.Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Ööh, et kai tarkoita että se on suora myöntymys seksiin ja nainen saa syyttää itseään?
Miksi uhri on lainausmerkeissä ja vihjailet siihen suuntaan että olisi pitänyt ymmärtää antaa? Ei anna nyt kovin terävää kuvaa ihmisestä tuollainen vihjailu.Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Sillä ei ole merkitystä ja ihminen saa muuttaa mielensä, vaikka olisi ensin antanut suostumuksensa. Oheinen video yrittää valoittaa asiaa teen juonnin kautta.Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Juurikin näin, nimenomaan Lauri Tähkä -nimellä varustettu artisti on lopettanut. Jarkko Suosta ei ole varmuutta.
Olen joskus noihin aikoihin mennyt naisen luokse baarista. Juttelimme 1-2 tuntia. Sitten lähdin kotiin. En ahdistellut. Selvisin ilman syytteitä.Mikä oli "uhrin" motiivi lähteä klo 04.20. mieslaulajan hotellihuoneeseen?
Jaa semmoinen provo. Tarkennetaan nyt kaikille järkeville ihmisille että taiteilijanimet eivät ole yhteydessä mihinkään transsukupuolisten nimenvaihtoihin joista tuo deadname nimitys tulee. Deadname on siis sukupuolensa vaihtaneen henkilön aiempi nimi ja olisi erittäin suotavaa käyttää hänen uutta laillista nimeään. Eikä toimia niinkuin jotkut toimivat eli tahallaan käytetään ihmisen vanhaa nimeä joka ei vastannut tämän sukupuoli-identiteettiä.(oletettu)Cis-paska toimittaja käytti henkilön deadnamea.
Oletus saannista Tähkäsuon omassa päässä. Onko naisella edes ollut missään kohtaa seksi mielessä/puheena. Yleinen oletus tietenkin on että kyllä. Mutta ehkä tässä(kään) tapauksessa ei ole.Ei ole missään tilanteessa väärin peruuttaa haluaan seksuaaliseen kanssakäymiseen ja tämä koskee niin naisia kuin miehiä. Meidän miesten tulisi sisäistää tämä paremmin. Silloinkin kun osa meistä on kuuluisia esiintyjiä.
Niin, jos minä menen miehen kanssa jatkoille ei silloinkaan ole oletuksena että pitäisi olla seksiä. Miksi silloin jos menee naisen kanssa jatkoille on tuollainen oletus. Itse olen jopa ollut tilanteessa jossa piti olla seksiä erään naisen kanssa jatkoilla mutta menimme sitten vain nukkumaan kun hän halusikin vain nukkumaan.Olen joskus noihin aikoihin mennyt naisen luokse baarista. Juttelimme 1-2 tuntia. Sitten lähdin kotiin. En ahdistellut. Selvisin ilman syytteitä.
Kuulostaa varmaan monelle miehelle täysin uskomattomalta, että mies ja nainen keskustelevat ilman seksiä.
Oletus saannista Tähkäsuon omassa päässä. Onko naisella edes ollut missään kohtaa seksi mielessä/puheena. Yleinen oletus tietenkin on että kyllä. Mutta ehkä tässä(kään) tapauksessa ei ole.
Näin se homma etenee:
1. Täysi radiohiljaisuus seuraavat neljä kuukautta
2. Jarkko Suo tulee julkisuuteen ja kertoo hakeutuneensa hoitoon alkoholiongelman takia
3. Syyskuussa 2025 Suo tekee "yllätysesiintymisen" jossain Kälviän kyläjuhlilla
4. Marraskuussa 2025 Jarkko Suon debyyttisingle julkaistaan ja Suo antaa Eeva-lehdelle avoimen haastattelun, jossa katuu syvästi tekojaan
5. Jarkko Suo lähtee kevätkiertueelle 2026
Mikään ei muutu.
Eiköhän pointti ollut siinä, että kertoo(ei siis välttämättä hakeudu) hakeutuneensa hoitoon ja tällä pyyhitään pahat teot sivuun. Hoitoon hakeutumisessa ei varmasti ole kenenkään mielestä väärää.Mikä tuossa on viallista? Jos hakeutuu hoitoon, kertoo avoimesti katuvansa ja on saanut tuomion, tuomionsa sovittanut ja maksanut niin pitäisikö vielä jotain muuta tapahtua?
Eiköhän pointti ollut siinä, että kertoo(ei siis välttämättä hakeudu) hakeutuneensa hoitoon ja tällä pyyhitään pahat teot sivuun. Hoitoon hakeutumisessa ei varmasti ole kenenkään mielestä väärää.
Jaa semmoinen provo. Tarkennetaan nyt kaikille järkeville ihmisille että taiteilijanimet eivät ole yhteydessä mihinkään transsukupuolisten nimenvaihtoihin joista tuo deadname nimitys tulee. Deadname on siis sukupuolensa vaihtaneen henkilön aiempi nimi ja olisi erittäin suotavaa käyttää hänen uutta laillista nimeään. Eikä toimia niinkuin jotkut toimivat eli tahallaan käytetään ihmisen vanhaa nimeä joka ei vastannut tämän sukupuoli-identiteettiä.
Mikä tuossa on viallista?