Mainos

Sekametelisoppaa ja sälää KooKoosta

  • 703 842
  • 2 966

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikäs meidän modernin ajan isoin tappioputki on? Ollaanko kohta lähellä enkkaa
En tiedä mikä KooKoon pisin tappioputki on ollut, mutta pisin tappioputki liigassa yhden kauden aikana varsinaisella peliajalla on HPK:lla (14 ottelua) kaudella 1983-84 ja pisin tappioputki jatkoaika- voittolaukauskilpailu mukaan lukien SaiPalla (26 ottelua) viime kaudella 2023-2024. KooKoon tappioputki nyt 6 ottelua, joten eiköhän ainakin tuo HPK:n tappioputki ja miksei SaiPankin ole helposti rikottavissa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikäs meidän modernin ajan isoin tappioputki on? Ollaanko kohta lähellä enkkaa

Kaudella 2017-2018 KooKoo hävisi putkeen runkosarjan 11 viimeistä otteluaan. Lisäksi se hävisi kaksi seuraavan kauden ekaa peliään, eli tappioputki oli yhteensä 13 pelin mittainen. KooKoo hävisi kaikki nämä pelit jo varsinaisella peliajalla, eli ei saanut otteluista pisteen pistettä.

Sen jälkeen pisimmät tappioputket ovat seitsemän ottelun mittaisia (kausina 2018-2019 sekä 2020-2021). Kumpaankin näihin putkeen mahtui kuitenkin kaksi "tasapeliä", eli jatkoaika- tai rankkaritappiosta tullutta pistettä.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun peli on tv-ottelu koko kiekkokansalle, nöyrä toivomus tiskijukalle. Pannaan soimaan Sepi Kumpulaisen kappale Armotonta menoa. Sopii hyvin päivän tunnelmiin
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jollain liiga-seuroilla on omat podcastit mihin tulee jaksoja säännöllisesti niin pitäisiköhän meillekin perustaa sellainen? Vaikka tyyliin joku "Betoni-/Veturi-podi" :D

Okei noi nimet on ihan kahdessa sekunnissa keksittyjä esimerkkejä mutta ymmärrätte idean. Olen joitain Jukureiden podcastejä kuunnellut ja ne on ihan mielenkiintoisia kuunnella. Olisi kiva jos meillekin saataisiin samanlainen.

Vai kiinnostaako muita KK-henkisiä tällainen idea?
Tätä pitää vähän nostaa esille koska tuon podcastin puuttuminen on harmittanut jo pidempään. Kuuntelijoita varmasti olisi kun esim. KPL:n podcastillakin taitaa olla kuuntelijoita ihan hyvin. Tai ainakin sitä on tehty jo useamman kauden ajan. Luulisi ettei olisi ainakaan kustannuksista kiinni. Toki aina parempi jos tekijöiksi saisi henkilöitä, jotka ei ole seuran palkkalistoilla töissä. Voisi vähän helpommin nostella myös kipeitä aiheita esiin.

Materiaalia luulisi riittävän kun ajankohtaisten aiheiden lisäksi sinne voisi välillä raahata takavuosien pelureita/taustahahmoja muistelemaan menneitä. Veikkaan, että esimerkiksi kaksikko Jouko Myrrä & Mikko Laaksonen saisi juttua tunnin verran aikaiseksi kaudesta 91-92, jolloin kaverit teki yhteensä 144 tehopinnaa. Tämä vaan esimerkkinä aiheista.
 

Roy Race

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sportin palstan mukaan Otso Rantakari ja Miro Karjalainen näköjään yrittäneet juoda Kuopion vierasreissulla Sportin vielä mukaan tähän aitoon Mestis-karsintaan Jukureiden ja KooKoon seuraksi. Välkommen!
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Nita Ahola taas vetämässä lehdistötilaisuuksia, saatana sentään. Miksei Pepe voi noita pressejä hoitaa? Pepe nyt sentään jotain järkeviä osaa kysyä valmentajilta, toisin kuin Nita. Ihme kyllä, että jätti tällä kertaa kysymättä Peltoselta, mihin matka jatkuu tästä.
 

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Viimeksi muokattu:

Keyser

Jäsen
Tässä on jo yritystä, pisteet toimistolle! Mielestäni tässä on perheille hyvä tarjous, joka voi vetää uusia katsojia!
Plussaa myös siitä, että kerrankin ollaan sopivasti ajoissa liikkeellä eikä niin, että tälläinen lippuetu heitettäisiin edellisenä iltana ennen peliä julkiseksi.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä on jo yritystä, pisteet toimistolle! Mielestäni tässä on perheille hyvä tarjous, joka voi vetää uusia katsojia!
Lippupaketti neljälle henkilölle 50€ ja kaupan päälle vielä kioskiliput yhteensä 20€, joten ei jää ainakaan hinnasta kiinni peliin lähtö. Täydet pisteet toimistolle.
 
Viimeksi muokattu:

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Plussaa myös siitä, että kerrankin ollaan sopivasti ajoissa liikkeellä eikä niin, että tälläinen lippuetu heitettäisiin edellisenä iltana ennen peliä julkiseksi.
Juurikin näin. Monta tilaisuutta esim. pelaajien tapaamisia Veturissa on jäänyt väliin, kun olen nähnyt niistä tietoa vasta samana päivänä vaikka jollain alustalla olisikin ollut tietoa jo edellisenä päivänä. Kun tilaisuus on tiedossa, niin mikä helkkari estää sen ilmoittamisesta ajoissa. Nyt ollaan hienosti ajoissa liikenteessä!
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Plussaa myös siitä, että kerrankin ollaan sopivasti ajoissa liikkeellä eikä niin, että tälläinen lippuetu heitettäisiin edellisenä iltana ennen peliä julkiseksi.

Tästä toimistolle pisteet, että kerrankin näiden kanssa ollaan ajoissa liikkeellä.

Toisaalta samalla tämän viikon TPS-peliäkin olisi joutanut rummuttamaan vähän isommin. Voittopeli alla eikä viikolla mitään muuta peliä ennen sitä. Vähän voisi rohkeammin nostaa fiilistä ennen perjantaita ja yrittää saada porukkaa enemmän liikkeelle jo silloin.
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tästä toimistolle pisteet, että kerrankin näiden kanssa ollaan ajoissa liikkeellä.

Toisaalta samalla tämän viikon TPS-peliäkin olisi joutanut rummuttamaan vähän isommin. Voittopeli alla eikä viikolla mitään muuta peliä ennen sitä. Vähän voisi rohkeammin nostaa fiilistä ennen perjantaita ja yrittää saada porukkaa enemmän liikkeelle jo silloin.
No mutta tuleehan sieltä myöhään torstai iltana jo lähes legendaarinen Pepen 2 minuutin ennakkohaastattelu.
Sisältää ainakin yllättävät kysymykset "miten menee" sekä "mitä pitää huomioida huomisessa pelissä".
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Viekää se Nita Ahola oikeesti jo vittuun sieltä pitämästä pressejä. Tänäänkin pressillä oli pituutta huikeat 2min ja muutama sekunti päälle. Toki Mäntymaata vitutti selvästi ja mies oli hyvin vähäsanainen, mutta kyllä joku ammattitaitoisempi olisi saanut valmentajista taas vähän enemmän irti. Tilaisuuden kohokohta oli se, kun Mäntymaa sanoi, että ”voittoa haetaan ja siinä epäonnistuttiin” ja tähän Nita sitten totesi, että ”ja kiitos siitä” :D

Jürgensin Pepe kuitenkin löytyy seuran palkkalistoilta, joten ei muuta kun Pepe puikkoihin ja Ahola helvetin kauas siitä mikrofonista.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En nyt ole mikään markkinoinnin ammattilainen mutta olisi varmaan ollut hyvä näin mustan perjantain kunniaksi laittaa joku loppukauden kausikortti tarjous. Lisäksi olisi ollut kiva että kaupassa olisi ollut vielä sitä mustaa normaalia lippistä mustalla logolla mutta tietenkin se on poistettu valikoimista.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä tilanteessa noiden lisäksi joku markkinoinnin ammattilainen olisi ehkä saattanut nostaa esille joukkueen neljän ottelun voittoputkea ja hyvää menoa isommin, mutta mitäpä suotta.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä tilanteessa noiden lisäksi joku markkinoinnin ammattilainen olisi ehkä saattanut nostaa esille joukkueen neljän ottelun voittoputkea ja hyvää menoa isommin, mutta mitäpä suotta.

Samainen markkinoinnin ammattilainen olisi saattanut mainostaa perhepeliä ja 7.12. Kaakon Derbyä, missä sarjakärki RaiPa tulee Kouvolaan. Mutta jos toimistossa riittää paikalle saapuminen palkanmaksuun ja kova luotto siihen, että postimerkin kokoinen mainos KS:ssa riittää niin mikäs siinä.
 

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Kattelin nettikauppaa ja sielä oli kyllä kausikortit ja koodille BF24 (muistaakseni) sai kaikesta -30%. Mutta oikeassa olet eli olisi voinut tehdä ”Kausikortti tasarahalla” ja pyöristää hinnan jotenkin houkuttelevaksi.

Ei sekään täysin ongelmatonta ole jos muodostuisi tavaksi myydä kausikortteja halvalla black fridayn aikoihin. Saattaisi johtaa ”normaalien” kausikortien määrään negatiivisesti.

Tasapaino varmaan jossain sillä välillä mutta lippupaketteja voisi ainakin myydä esim. 3/5/8 tms. lippua vapaavalintaiseen runkosarjapeliin.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samainen markkinoinnin ammattilainen olisi saattanut mainostaa perhepeliä ja 7.12. Kaakon Derbyä, missä sarjakärki RaiPa tulee Kouvolaan. Mutta jos toimistossa riittää paikalle saapuminen palkanmaksuun ja kova luotto siihen, että postimerkin kokoinen mainos KS:ssa riittää niin mikäs siinä.
Eihän SaiPa-peliä vielä kannata mainostaa ettei se syö yleisöä perhepelistä, jota mainostetaan ensin mahdollisimman passiivisesti ja maltilla *sarkasmia*

Pitää toki muistaa, että toimistolla mennään varmaan aika niukoilla resursseilla, mutta samalla päätuote on kuitenkin nuo ottelutapahtumat. Joten luulisi, että niiden buustaamiseen ohjattaisiin resursseja nähtyä enemmän. Eikös Ässien tj:kin todennut jossain, että paras kate seuralle tulee pääsylipuista ja se on paras tapa seuran taloudelliseen tukemiseen?
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne niukat resurssit sisältävät kuitenkin sellaiset henkilöt kuin sisällöntuottaja, markkinointiassistentti (ja yhteisöpäällikkö). Olettaisin, että nämä kaikki ovat kokoaikaisia työntekijöitä. Tai vaikka tekisivätkin vain puolikasta päivää, niin minusta aika kummallista jos tätä parempaan ei pystytä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Ne niukat resurssit sisältävät kuitenkin sellaiset henkilöt kuin sisällöntuottaja, markkinointiassistentti (ja yhteisöpäällikkö). Olettaisin, että nämä kaikki ovat kokoaikaisia työntekijöitä. Tai vaikka tekisivätkin vain puolikasta päivää, niin minusta aika kummallista jos tätä parempaan ei pystytä.
Juuri näin. Se on kustannustehokkuuden maailmassa ymmärrettävää jos ei kohdennettuun näkyvyyteen panosteta mutta nykyisellä tyylillä ei varmasti maksimoida edes orgaanista näkyvyyttä tai sen hyötyjä.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne niukat resurssit sisältävät kuitenkin sellaiset henkilöt kuin sisällöntuottaja, markkinointiassistentti (ja yhteisöpäällikkö). Olettaisin, että nämä kaikki ovat kokoaikaisia työntekijöitä. Tai vaikka tekisivätkin vain puolikasta päivää, niin minusta aika kummallista jos tätä parempaan ei pystytä.
Sepäs se. Toki sisällöntuottajan työnkuvaan kuulunee varmaan paljon materiaalin tuottamista seuralle mikä ei ulospäin meille näy ja pelkän sosiaalisen median kautta vaikea kokonaisuutta arvioida. Silti sen voi sanoa, että on se kenen homma tahansa, niin somepuoli on KooKoolla todella hengetön, väritön, hajuton...jne.

Otteluiden mainostamisessa näkyvyys kaupungin mainostauluilla, lehdissä ja ottelumainokset somessa on ihan minimi mikä pitää tulla. Ja se on juuri se mitä tällä hetkellä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös