Kyllä KooKoo-liveä mainostettiin ainakin KooKoon peleissä, Kouvolan Sanomissa, Veturin sisällä olevalla isolla näyttötaululla, Prisman ja Vaakunan kohdilla olevilla suurilla näyttötauluilla, Ravintola Höyryssä jne. Ei tuon tapahtuman markkinointiin mielestäni juurikaan enempää voi panostaa ainakaan taloudellisesti, kun kaupunkikin kaikessa viisaudessaan on nostanut Lumon Areenan päivävuokran hinnaksi 6000 €. En nyt näkisi, että tapahtuma meni puihin mainonnan takia. Pikemminkin artistikattaus oli sellainen, että vaikea noilla esiintyjillä on saada Lumon Areenalle riittävästi porukkaa. Vaikka helppo taas on löytää syyllisiä sieltä ja täältä niin kyllähän loppujen lopuksi KooKoon organisaatiota pyöritetään toimistolla aika pienellä porukalla. No joka kerta ei voi onnistua. Kaksi edellistä KooKoo-liveä käsittääkseni kuitenkin meni mukavasti taloudellisesti plussalle. Ei muuta kun tsemppiä toimistolle.