KooKoo LIVE! palaa koronavuosien jälkeen syksyn ohjelmistoon.
kookoo.fi
Ensin ne myönteiset. Toivottavasti homma toimii ja seura tienaa tällä. Sitä toivon enemmän kuin muuta. Antti Tuisku on kyllä varmaan onnistunut veto, Antin suosio on vankka. Mutta Antti ei liene halpa, joten kyllä tuonne pitää jengiäkin tulla.
Liputhan ovat aika halvat, joten ehkä tämä onnistuu. Kenties negatiivisten puolten kaivaminen on turhaa, koska eihän tämä festari ole minulle suunniteltu. Suurta yleisöähän tässä tavoitellaan. Toivottavasti sitä löytyy, vilpittömästi toivon sitä. Viikate on noista ainoa, joka kiinnostaa edes vähän alusta, mutta senkin olen aika monta kertaa nähnyt.
Silti elättelen toiveita, että joskus KooKoo Liveen otettaisiin rohkeasti Kouvola-teema, eli vain kouvolalaisia bändejä. Hautuumaa, Hävärit, Souls, Güntti, Viikate jne. Kouvolalla on komea rockhistoria ja myös -nykyisyys, eikä tuollaisia kokoomakeikkoja ole liikaa nähty. Minkään bändin puolesta en tietenkään voi luvata mitään, mutta luulen, että niillä voisi olla myös kotiseuturakkautta ja rakkautta lajiin.
Edelleen tätä ideaa saa käyttää. Nyt poikkeuksellisesti kerron, etten edes ota tästä mitään, tämän idean saa ihan ilmaiseksi käyttää.