Ihan järkevää perua KooKoo Live, jos ennakkomyynti näyttää kehnolta. Ei tuosta nyt kannata persnettoa ottaa, kun taloudellinen tilanne on muutenkin haastava. KooKoon päätuote on kuitenkin jääkiekko, ja nimenomaan matseihin pitäisi saada lisää katsojia.
Korona on tietysti syy yleisökatoon missä tahansa, mutta myös tuota konseptia voisi miettiä uudelleen. Itse epäilen, että tällaisten "tutut suomalaisnimet ja jokaiselle jotakin" -settien aika on menossa ohi. Se oli toimiva idea pitkään, mutta onko se kulutettu loppuun? Kaija Koo, J.Karjalainen ja Viikate ovat monille aika moneen kertaan nähtyjä artisteja. Lisäksi Kouvolassa on varsin hyvä livemusiikin tarjonta muutenkin, joten kilpailu on kovaa.
Tottakai toivoisin, että KooKoo tekisi tälläkin tavalla rahaa, mutta ehkä niitä rahantekotapoja joutuu miettimään nykyään jatkuvasti - ja uudistamaan. Elämysteollisuudessa ihmisten tarpeet muuttuvat nopeasti. Tai sitten KooKoon pitäisi laittaa siivousfirma pystyyn, koska siivoojia tarvitsee aina.