Sekametelisoppaa ja sälää KooKoosta

  • 661 662
  • 2 818

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olen sitä mieltä, että tällaisille kavereille pitäisi antaa harkitusti ilmaiset kausarit. Jossain vaiheessa se julkisuus on seuralle hyödyllisempää kuin lipuista saadut rahat.

Kokonaan toinen juttu, että haluaako Miikka edes ilmaisia kausareita. Uskoisin, että haluaa olla omalta osaltaan tukemassa KooKoota myös rahallisesti. Toki ansaitsisi ehdottomasti ilmaisen kausikortin. Miikan paita kyllä pitäisi vetää fanipäädyn kattoon.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kokonaan toinen juttu, että haluaako Miikka edes ilmaisia kausareita. Uskoisin, että haluaa olla omalta osaltaan tukemassa KooKoota myös rahallisesti. Toki ansaitsisi ehdottomasti ilmaisen kausikortin. Miikan paita kyllä pitäisi vetää fanipäädyn kattoon.

Okei, tämä on herkkä aihe. Mutta Pääkkönen tukee KooKoota jo omalla uskollisuudellaan ja siitä tulevalla näkyvyydellä. Eikä tässä yksittäisen fanin rahat enää paljon merkitse. Minusta seuralle olisi pidemmällä tähtäimellä kannattavaa kiinnittää tällaisia kavereita julkisuustyöhön vaikka niillä ilmaisilla kausareilla. Voitaisiin saavuttaa paljonkin. Lindholmin Matille ilmainen vinkki toiselta alan ammattilaiselta. Mä teen tätä työkseni.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse olen sitä mieltä, että tällaisille kavereille pitäisi antaa harkitusti ilmaiset kausarit.

Vähintään ilmainen pääsy hallille seisomakatsomoon ja vielä aitio kerran kaudessa kaveriporukan käyttöön.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KAIKKIEN AIKOJEN KAUDEN PELIPAIDAT MYYNNISSÄ!

KooKoo huutokauppaa historiallisella ja ennätyksellisellä Liiga-kaudella 2019–2020 joukkueen käyttämiä gameworn pelipaitoja Huuto.netissä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ruotsin jääkiekon kakkossarjassa HockeyAllsvenskanissa pelaava Björklöven on saanut fantastista tukea kannattajiltaan, kun liigan finaalisarja katkesi koronaviruksen takia.

Björklövenin ja MODO:n välinen finaalisarja oli tilanteessa 1-1, kun Ruotsin kakkosliigassa vetäydyttiin tauolle.
Sarjan toinen ottelu pelattiin tyhjille katsomoille, ja samaa suunniteltiin myös kolmanteen kohtaamiseen Björklövenin kotihalliin lauantaille. Vastaiskuna lipputulojen menettämiselle, Björklöven aloitti #fyllhallen-kampanjan ("täytä halli"), jossa se kauppasi lippuja otteluun, johon ei pääsisi katsojia.

Sitten tuli ilmoitus ottelun siirtämisestä. Lipunmyynti kuitenkin jatkui, ja lauantai-iltana klo 18 paikallista aikaa kasassa oli jo 19 665 myytyä pilettiä kappalehintaan 50 kruunua (noin 4,6 euroa). Tämän lisäksi seura oli jo myynyt hallin täyteen, 5 400 lippua, ennen kuin koronavirustoimet iskivät päälle.

19 665 x 4,60 euroa = 90 459 euroa!
=============================

Toimisikohan täällä. KooKoo voisi myydä samalla teemalla ainakin puolivälierien ensimmäiseen peliin 5 euron hintaisia lippuja tai vaihtoehtoisesti myös kahden pelin lippupaketteja 10 euron hintaan. Itse voisin ostaa jopa useamman 10 euron lippupaketin.

 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toimisikohan täällä. KooKoo voisi myydä samalla teemalla ainakin puolivälierien ensimmäiseen peliin 5 euron hintaisia lippuja tai vaihtoehtoisesti myös kahden pelin lippupaketteja 10 euron hintaan.

KooKoolla hieno kausi takana Ilveksen tapaan ja kyllä tuo vahva yleisömäärän kasvu Kouvolassa kantaisi tuohon virtuaalilippujen myyntiin. Huomioiden hyvän kauden, niin KooKoo ansaitsi myydä virtuaalisesti suoraan finaalin game-7 lippuja niin kaupaksi menisi. Harmittaa sanoa tämä, kun silloinhan Ilves olisi kaatunut kvartseissa ja lauluun olisi lähtneyt muutkin kärjestä, mutta menköön ...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllähän KooKoon vähintään kannattaisi heti laittaa ensi vuoden kausarit myyntiin!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jumankekka onko kukaan ostanu tätä:

KooKoo-viiri

Linkki vie KooKoon sivuille, viiriin. Nahkalippis päähän ja nämä roikkumaan molempiin korviin, niin on valmis rakentamaan uskoa ensi kauteen.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisikohan KooKoo-lounas mahdollisuus toimittaa kotiinkuljetuksella ikäihmisille samaan tapaan kuin Lahdessa ja olisiko mahdollisesti kysyntää kyseiselle palvelulle. Kouvolassakin vastaavalla 5 kilometrin säteellä Lumon Areenasta asuu melko paljon potentiaalisia asiakkaita.

 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uskaltaakohan tätä poijjaat tunnustaa? No tunnustan nyt kuitenkin.

Minä olen KooKoon miehiä. Mutta meillä on koko suku ihan yhtä SaiPaa. Isä ja setä vanhoja saipalaisia, veli firmansa puolesta sponsoreita ja kausikorttilaisia, veljenpoika myös pelannut SaiPassa jne.

Minä olen sukuni ainoa KooKoon kannattaja. Ja miksikö? Siksi, että silloin kun olin pieni, vanhempani asuivat Kouvolassa ja sieltä se lopulta jäi takaraivoon. Olen suvun ainoa, joka on syntynyt ja kasvanut Kouvolassa. Paljon on maata kierretty sen jälkeen, mutta sydän on Kouvolassa. Minun Impivaarani on 70- ja 80-lukujen Mielakka. Ja keskustan Stockan jäätelöbaari. Kouvola on kaupunki, josta tulee aina mieleen onnellisuus. Siksi olen siellä nykyäänkin niin usein.

Tottakai toivon SaiPalle kaikkea hyvää. Vaikka sellaista, että seiskafinaalin jatkoajalla Lumonilla Hade lämää b-pisteeltä voittomaalin ja varmistaa SaiPan hopean.

Suku on pahin, KooKoo on rakkain!
Pakko kysyä. Onko suhteellisen kovassa humalassa kirjoitettu?

Kuitenkin asiaan. Lähipiiristäni löytyy suosikkijoukkueista Kärppiä, Tapparaa, Ilvestä ja HIFK:ä. Olen ensimmäinen, joka suostuu myöntämään, että KooKoo on se ykkönen. HIFK tietenkin minullakin suuri suosikki, mutta KooKoo ykkönen. Muilla on vähintään se toinen jengi siinä rinnalla todella vahvasti. Minulla HIFK puskee esiin, kun KooKoolla menee heikommin. KooKoota ei jätetä, vaikka heikosti menisikin. Viimeiset kolme kautta olen päädyssä seisonut huolimatta sarjasijoituksesta ja todennäköisestä ottelun lopputuloksesta koko kauden.

KooKoo on rakkain!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pakko kysyä. Onko suhteellisen kovassa humalassa kirjoitettu?

KooKoo on rakkain!

Kyllä, mutta kaikki pitää paikkansa. Onko sillä enää sitten väliä?

Kaikki kirjoituksethan päättyvät siihen, että KooKoo on rakkain.
Olen ensimmäinen, joka suostuu myöntämään, että KooKoo on se ykkönen.

Mitä myöntämistä siinä on? Mitä suostumista? Totta helvetissä KooKoo on rakkain. Vitut muista joukkueista. Niillä voidaan pyyhkiä persettä.

KooKoo on ykkönen aina.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon aktiivinen kannattajayhdistys Kuudes Kenttäpelaaja ry palkittiin vuoden 2019 positiivisimpana kouvolalaisena.
Vuoden positiivisin kouvolalainen on valittu vuodesta 2006 lähtien.

Palkinto meni täysin oikeaan osoitteeseen. Onnittelut!

 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo hoitaa akuuttia kiekkonälkää julkaisemalla kaksi legendaarista pudotuspeliottelua Youtube-kanavallaan.
KooKoo näyttää kanavallaan kokonaisina otteluina Mestiksen neljännen välierän KooKoo–TUTO keväältä 2013 ja viidennen Mestis-finaalin KooKoo–Jukurit keväältä 2014.

KooKoo–TUTO-välierä näytetään uudestaan tulevana lauantaina 4. huhtikuuta 2020 kello 17.00 ja KooKoo–Jukurit-finaali tasan kuusi vuotta alkuperäisestä ottelusta, eli tiistaina 14. huhtikuuta 2020 kello 18.30. Otteluihin on vapaa pääsy!

Mielellään näistä jotain maksaisikin KooKoolle, mutta täytyy tukea KooKoota jollakin muulla tavalla vaikka ostamalla yhden ylimääräisen seisomakausikortin ensi kaudeksi.

 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jonkun verran on kuulunut soraääniä Oulun suunnalta mm. KooKoon pelaamisesta liigassa, mutta liigan ylivoimaisesti suurimman yhteistyökumppanin Telian TV-liiketoiminnasta vastaavan Olli-Pekka Takasen mukaan uusien, KooKoon kaltaisten, joukkueiden nousu kärkikahinoihin oli hienoa seurattavaa. Iso osa Liiga-taloutta on mediakumppani Telia, joka maksaa yksinoikeudesta Liiga-mediaan tiettävästi vuosittain 23 miljoonaa euroa, joten ei mikään vähäpätöinen lausunto KooKoota koskien.

 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Liigalle ja liigan TV-oikeuksia hallinnoivalle yritykselle on sitä parempi tilanne, mitä kattavammin Suomi on liigassa edustettu ja hyvä niin. Kärppä kannattaja torsot voi jättää omaan arvoonsa, surullisempia toki on nuo TJ Virkkusen lausunnot.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo-lounas laajentaa toimintaansa yhteistyössä K-Market Woikantorin ja K-Supermarket Koskituulen kanssa.


Hienoa, että KooKoo ei lähde ensimmäiseksi lomauttamaan ravintolahenkilökuntaa, vaan kokeilee uusia yhteistyömuotoja nyt vallitsevassa tilanteessa.
Toivottavasti KooKoo-lounaalla on menekkiä myös Voikkaalla ja Kuusaalla.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon tuorein vahvistus Sasu Toikka haastattelussa.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös