Onkohan sivut auki?
Tilanne on hieman 50/50. Eli sivut ei välttämättä ole auki... Tunnelman kannalta olisi parempi että sivut olisivat kiinni.
Mielenkiinnolla odotan tapahtumaa!
Onkohan sivut auki?
Oletko oikeasti tota mieltä? vai että ihan 50/50? Uskoisin, että 10/90 on auki. Toki ilmaiseksi sisään ei varmaan kovin paljoa seisojia paikalle houkuttele, mutta uskoisin, että sivut ovat joka tapauksessa auki, koska KooKoo ei voi olla varma, paljon porukkaa on tulossa.Tilanne on hieman 50/50. Eli sivut ei välttämättä ole auki... Tunnelman kannalta olisi parempi että sivut olisivat kiinni.
Mielenkiinnolla odotan tapahtumaa!
Oletko oikeasti tota mieltä? vai että ihan 50/50? Uskoisin, että 10/90 on auki. Toki ilmaiseksi sisään ei varmaan kovin paljoa seisojia paikalle houkuttele, mutta uskoisin, että sivut ovat joka tapauksessa auki, koska KooKoo ei voi olla varma, paljon porukkaa on tulossa.
Niin, kannattaisi KooKoon tarjota ämpäri ilmaiseksi pääsylipun kylkeen niin saataisiin tupa täyteen, kun Kouvolan Kuusankosken kaupunginosastakin saakka lähtäisiin ämpäreitä hakemaan.Toki ilmaiseksi sisään ei varmaan kovin paljoa seisojia paikalle houkuttele.
Luuketko sinä sitten taas, että minä olen aina ihan tosissani näiden juttujeni kanssa? Anna mun kaikki kestää.Kyllä mä ihan sua vain huudattaakseni laitoin tuon 50/50 :D
Huvittaa niin paljon tuo sinun suhtautuminen KooKooseen. Miltei kaikki pyörii sivukatsomoihin liittyen tai oikeastaan se määrittelee sinun halusi tulla kannustamaan KooKoota onko sivut auki vai ei. Se on oikeasti huumoria parhaimmillaan. Etenkin kun aina voi ostaa lipun vaikka toiseen päätyyn tai A-katsomoon... Paitsi jos lompakko ei krediittiä...
Ketjulottoa tälle päivälle;
Mitä ajatuksia ja miten uskotte osuu tänään kohdalleen?
Huhtalan vaihtaisin Huhtaseen, mutta muuten vastaa aika pitkälti minun veikkausta.
Boldaus oma. Huumoria indeed. Kyllä minun kannatus KooKoohon on ihan terveellä pohjalla. Välillä tulee mietittyä, onko KKP:n kannatus ihan tervettä. Hienoa kyllä, että KKP kannustaa, pitää mekkalaa ja tekee tifoja yms. Pakko nostaa hattua!
Joo itse olen aivan terve, sekopää, terve, sekopää... Kyllä minä maalin tultaessa huudan ja tuomareille kans. Mutta ei minusta silti ole ainakaan tällä hetkellä fanikatsomoon menijäksi. Ehkä olen vain tottunut rauhallisempaan menoon katsomossa ja olen tottunut katsoa pelejä seisomakatsomossa sivussa, pubista tai juoksuradalta. Näin vanha sekopää ei uusia temppuja opi.Sekopäitähän me ollaankin. Ylpeänä olen sekopäisenä jos sillä saa meteliä Lumonin kirkkoon. Sehän se on jos me ei pidettäisi meteliä. Ettet vain olisi niitä jotka juhlii maalia sivistyneesti golf-aplodeilla ja littipeukulla.
Nyt ku tämä ketju on tehty niin tuntuu, että muut ketjut ovat unohtuneet. Tänne tulee viestejä ketjuista ja sairastuneista mitkä molemmat kuuluisivat omiin ketjuihinsa. Myös KooKoon faneista on puhuttu paljon täällä. Lumon Areenasta myös. KooKoon näkyvyys mediassa ketjukin olisi ollut parempi paikka lainaamalleni viestille. Vaikka tämä tuntuu itsemorederoinnalta niin ehkä en saa pelikieltoa, koska tämä ketju sisältää kaiken mahdollisen ja mahdottoman.Ryan O’Connorista juttua Kouvolan Sanomissa:
KooKoon Ryan O’Connor skypettää tyttöystävänsä kanssa — “Joskus tuntuu yksinäiseltä” | Kouvolan Sanomat
KooKoon näkyvyys mediassa ketjukin olisi ollut parempi paikka lainaamalleni viestille. Vaikka tämä tuntuu itsemorederoinnalta niin ehkä en saa pelikieltoa, koska tämä ketju sisältää kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
Ai että juhlittaisiin säälipaikasta? No se olisi jo hienoa. Joo ei ole kaukana suora paikkakaan, mutta se olisi jo hieman liikaa pumpulle.Rupiaa näyttämään tosissaan kohta siltä, että ne kalakauppiaat joutuu korjaamaan laatikkonsa sieltä teijän torilta alta pois....
Ai että juhlittaisiin säälipaikasta? No se olisi jo hienoa. Joo ei ole kaukana suora paikkakaan, mutta se olisi jo hieman liikaa pumpulle.
Totta joka sana, mutta en lähtisi vielä juhlimaan edes jumbopaikan välttämisellä. Kautta on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon ja esim muutama täsmä loukkaantuminen tyyliin O'Connor, Green ja Malinen niin voidaan puhua jo pidemmistä tappioputkista. No ei maalailla piruja seinille. Hienosti ja odotuksia vastaan ollaan hienosti taisteltu isoja pisteitä. Tämä meno kun jatkuu niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Olisihan se pudotuspelipaikka KooKoolta sellainen temppu, että siitä puhuttaisi varmasti vielä pitkään.Niin kukapa olisi uskonut, että KooKoo on 20 pelatun ottelun jälkeen vain kolmen pisteen päässä liigan kuudennesta sijasta. KooKoo taistelee edelleen jumbosijaa vastaan ja lähes kaikki taisivat veikata KooKoota ennen kauden alkua varmaksi jumboksi todeten, että jumbosijan välttäminen ja KooKoon sijoittuminen sarjassa sijalle 14 on jo liiganousija KooKoon mestaruus. Onhan tässä hyvät mahdollisuudet tosin välttää ennakkoveikkauksista huolimatta jumbosija, mutta ei nyt kuitenkaan vielä kannata alkaa toria varaamaan.
Pittäähän sitä huumoria viljellä varsinkin kun porukalla menee noin hyvin, ja mistäs sitä tietää mistä itsekukin keväällä ihtensä löytää ?Ai että juhlittaisiin säälipaikasta? No se olisi jo hienoa. Joo ei ole kaukana suora paikkakaan, mutta se olisi jo hieman liikaa pumpulle.
Toki toki. Itse aikamoisena pessimistinä en tule sitten keväällä pettymään, mutta saatan iloita hyvinkin paljon, jos kaikki natsaa ja KooKoon liito jatkuu.Pittäähän sitä huumoria viljellä varsinkin kun porukalla menee noin hyvin, ja mistäs sitä tietää mistä itsekukin keväällä ihtensä löytää ?
Niin Nyqvisthän taisi jo tervehtyä. Ei tullut seurattua miestä JYP pelissä ja pelasikin vain 10 minuuttia. Miten meni, seurasiko joku toipilasta?