Sekametelisoppaa ja sälää KooKoosta

  • 660 305
  • 2 818
Suosikkijoukkue
KK
Tilanne on hieman 50/50. Eli sivut ei välttämättä ole auki... Tunnelman kannalta olisi parempi että sivut olisivat kiinni.

Mielenkiinnolla odotan tapahtumaa!
Oletko oikeasti tota mieltä? vai että ihan 50/50? Uskoisin, että 10/90 on auki. Toki ilmaiseksi sisään ei varmaan kovin paljoa seisojia paikalle houkuttele, mutta uskoisin, että sivut ovat joka tapauksessa auki, koska KooKoo ei voi olla varma, paljon porukkaa on tulossa.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletko oikeasti tota mieltä? vai että ihan 50/50? Uskoisin, että 10/90 on auki. Toki ilmaiseksi sisään ei varmaan kovin paljoa seisojia paikalle houkuttele, mutta uskoisin, että sivut ovat joka tapauksessa auki, koska KooKoo ei voi olla varma, paljon porukkaa on tulossa.

Kyllä mä ihan sua vain huudattaakseni laitoin tuon 50/50 :D

Huvittaa niin paljon tuo sinun suhtautuminen KooKooseen. Miltei kaikki pyörii sivukatsomoihin liittyen tai oikeastaan se määrittelee sinun halusi tulla kannustamaan KooKoota onko sivut auki vai ei. Se on oikeasti huumoria parhaimmillaan. Etenkin kun aina voi ostaa lipun vaikka toiseen päätyyn tai A-katsomoon... Paitsi jos lompakko ei krediittiä...
 
Suosikkijoukkue
KK
Kyllä mä ihan sua vain huudattaakseni laitoin tuon 50/50 :D

Huvittaa niin paljon tuo sinun suhtautuminen KooKooseen. Miltei kaikki pyörii sivukatsomoihin liittyen tai oikeastaan se määrittelee sinun halusi tulla kannustamaan KooKoota onko sivut auki vai ei. Se on oikeasti huumoria parhaimmillaan. Etenkin kun aina voi ostaa lipun vaikka toiseen päätyyn tai A-katsomoon... Paitsi jos lompakko ei krediittiä...
Luuketko sinä sitten taas, että minä olen aina ihan tosissani näiden juttujeni kanssa? Anna mun kaikki kestää.

Boldaus oma. Huumoria indeed. Kyllä minun kannatus KooKoohon on ihan terveellä pohjalla. Välillä tulee mietittyä, onko KKP:n kannatus ihan tervettä. Hienoa kyllä, että KKP kannustaa, pitää mekkalaa ja tekee tifoja yms. Pakko nostaa hattua!

Huomenna jatkuu KooKoon osalta kausi maajoukkuetauon jälkeen eikä vastus ole mistään helpoimmasta päästä. JYP on toki pelannut hyvin vaihtelevasti ja KooKoolla on mahdollisuus yllättää, jos saa tehtyä pari maalia heti kärkeen. Ihmettelen, ettei KooKoon sivuilla tänään julkaistussa tiedotteessa puhuttu mitään kokoonpanosta tai siintä, ketä sairastuvalta olisi tervehtynyt tai ei. No huomenna viimeistään ollaan fiksumpia.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketjulottoa tälle päivälle;

Haataja - Green - Guttig
Hyvärinen - Malinen - Lammassaari
Peltonen - Watkins - Huhtanen
Alikoski - Juutilainen - Koivisto

Eklund - O'Connor
Kurki - Lehtonen
OPG - Koponen
Nyqvist

Mitä ajatuksia ja miten uskotte osuu tänään kohdalleen?
 
Viimeksi muokattu:

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eilennä katsoin tuubista videon "KooKoon pelaajat oikeissa töissä". Mukava video ja parhaat kommentit tulivat äiteeltä joka seurasi sivussa...

Kangasmäki = pakko olla todella suosittu naisten keskuudessa!
Julkunen = Luonteva työmies joka on tehnyt oikeita töitä
OPG = Onko huoltajatkin tekemässä muita töitä? Ai se oli pelaaja... Miten se on noin vanha ja pulska?
Rajala = Oliko tuo apteekissa ollut poika homoseksuaali?

Muutamaan kommenttiin totaalinen repeäminen :D
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Boldaus oma. Huumoria indeed. Kyllä minun kannatus KooKoohon on ihan terveellä pohjalla. Välillä tulee mietittyä, onko KKP:n kannatus ihan tervettä. Hienoa kyllä, että KKP kannustaa, pitää mekkalaa ja tekee tifoja yms. Pakko nostaa hattua!

Sekopäitähän me ollaankin. Ylpeänä olen sekopäisenä jos sillä saa meteliä Lumonin kirkkoon. Sehän se on jos me ei pidettäisi meteliä. Ettet vain olisi niitä jotka juhlii maalia sivistyneesti golf-aplodeilla ja littipeukulla.
 
Suosikkijoukkue
KK
Sekopäitähän me ollaankin. Ylpeänä olen sekopäisenä jos sillä saa meteliä Lumonin kirkkoon. Sehän se on jos me ei pidettäisi meteliä. Ettet vain olisi niitä jotka juhlii maalia sivistyneesti golf-aplodeilla ja littipeukulla.
Joo itse olen aivan terve, sekopää, terve, sekopää... Kyllä minä maalin tultaessa huudan ja tuomareille kans. Mutta ei minusta silti ole ainakaan tällä hetkellä fanikatsomoon menijäksi. Ehkä olen vain tottunut rauhallisempaan menoon katsomossa ja olen tottunut katsoa pelejä seisomakatsomossa sivussa, pubista tai juoksuradalta. Näin vanha sekopää ei uusia temppuja opi.
 
Suosikkijoukkue
KK
Nyt ku tämä ketju on tehty niin tuntuu, että muut ketjut ovat unohtuneet. Tänne tulee viestejä ketjuista ja sairastuneista mitkä molemmat kuuluisivat omiin ketjuihinsa. Myös KooKoon faneista on puhuttu paljon täällä. Lumon Areenasta myös. KooKoon näkyvyys mediassa ketjukin olisi ollut parempi paikka lainaamalleni viestille. Vaikka tämä tuntuu itsemorederoinnalta niin ehkä en saa pelikieltoa, koska tämä ketju sisältää kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon näkyvyys mediassa ketjukin olisi ollut parempi paikka lainaamalleni viestille. Vaikka tämä tuntuu itsemorederoinnalta niin ehkä en saa pelikieltoa, koska tämä ketju sisältää kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

Tuppaa välillä unohtumaan nuo muut ketjut, koska on avattu tämä säläketju. Siirsin viestin oikeaan ketjuun. Täytyypi jatkossa olla asian suhteen tarkempi.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Rupiaa näyttämään tosissaan kohta siltä, että ne kalakauppiaat joutuu korjaamaan laatikkonsa sieltä teijän torilta alta pois....
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai että juhlittaisiin säälipaikasta? No se olisi jo hienoa. Joo ei ole kaukana suora paikkakaan, mutta se olisi jo hieman liikaa pumpulle.

Niin kukapa olisi uskonut, että KooKoo on 20 pelatun ottelun jälkeen vain kolmen pisteen päässä liigan kuudennesta sijasta. KooKoo taistelee edelleen jumbosijaa vastaan ja lähes kaikki taisivat veikata KooKoota ennen kauden alkua varmaksi jumboksi todeten, että jumbosijan välttäminen ja KooKoon sijoittuminen sarjassa sijalle 14 on jo liiganousija KooKoon mestaruus. Onhan tässä hyvät mahdollisuudet tosin välttää ennakkoveikkauksista huolimatta jumbosija, mutta ei nyt kuitenkaan vielä kannata alkaa toria varaamaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Niin kukapa olisi uskonut, että KooKoo on 20 pelatun ottelun jälkeen vain kolmen pisteen päässä liigan kuudennesta sijasta. KooKoo taistelee edelleen jumbosijaa vastaan ja lähes kaikki taisivat veikata KooKoota ennen kauden alkua varmaksi jumboksi todeten, että jumbosijan välttäminen ja KooKoon sijoittuminen sarjassa sijalle 14 on jo liiganousija KooKoon mestaruus. Onhan tässä hyvät mahdollisuudet tosin välttää ennakkoveikkauksista huolimatta jumbosija, mutta ei nyt kuitenkaan vielä kannata alkaa toria varaamaan.
Totta joka sana, mutta en lähtisi vielä juhlimaan edes jumbopaikan välttämisellä. Kautta on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon ja esim muutama täsmä loukkaantuminen tyyliin O'Connor, Green ja Malinen niin voidaan puhua jo pidemmistä tappioputkista. No ei maalailla piruja seinille. Hienosti ja odotuksia vastaan ollaan hienosti taisteltu isoja pisteitä. Tämä meno kun jatkuu niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Olisihan se pudotuspelipaikka KooKoolta sellainen temppu, että siitä puhuttaisi varmasti vielä pitkään.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Ai että juhlittaisiin säälipaikasta? No se olisi jo hienoa. Joo ei ole kaukana suora paikkakaan, mutta se olisi jo hieman liikaa pumpulle.
Pittäähän sitä huumoria viljellä varsinkin kun porukalla menee noin hyvin, ja mistäs sitä tietää mistä itsekukin keväällä ihtensä löytää ?
 
Suosikkijoukkue
KK
KooKoolla on neljä pelaajaa kokoonpanossa kenellä ei pisteitä vielä ole kertynyt. Kaksi näistä on maalivahteja. Kaksi muuta ovat loukkaantuneet Vallin ja Nyqvist. Molemmat myös ovat pelanneet vain kuusi ottelua. No kunhan tervehtyvät niin luulisi heidänkin pisteille pääsevän.

edit. Niin Nyqvisthän taisi jo tervehtyä. Ei tullut seurattua miestä JYP pelissä ja pelasikin vain 10 minuuttia. Miten meni, seurasiko joku toipilasta?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin Nyqvisthän taisi jo tervehtyä. Ei tullut seurattua miestä JYP pelissä ja pelasikin vain 10 minuuttia. Miten meni, seurasiko joku toipilasta?

Onhan Nyqvist pelannut jo muutaman pelin, on suoriutunut "ihan ok". Ei ole erityisesti erottunut kentällä, mikä on sinänsä jo hyvä asia. Ei ole pelaajaprofiililtaan mikään pistenikkari, mutta eiköhän maalitili avaudu jossain vaiheessa. Hyvä laukaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös