Keränen lähti odotetusti, suuntana ulkomaat --> http://www.kookoo.fi/uutiset/michael-keränen-siirtyy-ulkomaille
Seuraavat kolme ottelua vieraissa Kärpät, JYP ja SaiPa. Voi olla melkoisia murskalukemia luvassa.
Ilmeisesti edelleen kotisivut alhaalla jonkun palvelinhyökkäyksen takia.KooKoo on näköjään totaalisen vittuuntunut kritiikkeihini. Minulla ei ole enää mitään aisaa joukkueen verkkosivuille. Kun yritän sinne päästää tulee ilmoitus: 403 Forbidden nginx. Tätä minulle on tarjottu jo pitkään.
Ilmeisesti edelleen kotisivut alhaalla jonkun palvelinhyökkäyksen takia.
Hockey Basessa on rekki pullollaan KooKoon vanhempia game worneja, jos kiinnostaa hakea kesäksi nuttua päälle. Suuri osa noista oli loppukaudesta hallillakin myynnissä, ja joukossa on myös harkkapaitoja, mutta olin bongaavinani joitain ennennäkemättömiäkin. Mestiksen ajoilta ovat siis, harkkapaidat ovat liiga-ajoilta. Jokohan Lindholm on saanut kaikki kaapit tyhjäksi?
Lainasin kyseiseen liikkeeseen pyynnöstä yhden pelipaidan kattoon viritettäväksi. Tämä tuskin ainakaan on myynnissä. Paita ei ole mikään tusinarätti vaan siihen ja sen aikakauteen liittyy erityinen tarina.
Samalla haastelin omistajan kanssa ja hän kertoi tylysti vieneensä valtavat määrät paitoja jätteeseen. Hän oli niitä KooKoolle tarjonnut, mutta eipä ollut seuraa kiinnostanut vähääkään. Sääli. Ja kyseessä oli paljon erittäin vanhoja paitoja KooKoon alkutaipaleelta.
Käsitykseni mukaan kyseessä olivat todelliset alkutaipalepelipaidat ihan sieltä muinaisuudesta KooKoon divarijyräaikoihin.
Liigan otteluohjelma julkaistiin äsken. Jos oikein laskin niin 18 viikonloppu kotipeliä. Pakko olla tyytyväinen tuohon määrään. Silmään pisti myös se että heti kauden alussa vastassa paljon näitä kärkiseuroja. Runkosarja loppuu tällä kertaa vieraissa Jukureita vastaan.
Kappas itselle sattunut pieni laskuvirhe, pahoittelut siitä.Jompikumpi meistä laski väärin, sillä itse sain kotona pelattavien viikonloppupelien määräksi 20, joka on hieno juttu.
Tässä on varmaan huomioutu edelliset kaudet, sillä ainakin toissa vuonna KooKoolla oli kotona selkeästi vähiten viikonloppupelejä.
Tosin aikalailla sama määrä KooKoolla viikonloppupelejä kotona (20) kuin vieraissa (19).
Mielestäni lauantain on kuitenkin paras pelipäivä ja lauantaipelejä KooKoolla on kotona (12) enemmän kuin vieraissa (7).
Kotiottelut:
Tiistai 2
Keskiviikko 7
Torstai 1
Perjantai 8
Lauantai 12
Vierasottelut:
Tiistai 2
Keskiviikko7
Torstai 2
Perjantai 12
Lauantai 7
Milloin Kookoon viimekauden talousluvut mahtaa tulla? Paljonko sitä turskaa tuli
Herättää hilpeyttä nämä pelaajien kommentit. Viimeiseksi Paten kommentit Turkuun siirtyessään. Ei siis vain KooKoota koskien. Haluan auttaa joukkuetta voittamaan. Aika moni on todennut saman nollainfon. Voi hyvää päivää. Eikö nämä palkkatyöläiset sitä varten ole pestattu.
Tai eivät osaa muutakaan vastata. Keep it simple.