Vieläkin TYHMEMPI kysymys tulee tässä...
... koska meillä ei tällä palstalla ole YHTÄÄN samaa asiaa käsitteleviä ketjuja, niin senkö takia tämä ketju on tarpeellinen? Ja tuo oli muuten ironiaa/vittuilua... nimittäin miksei näitä kysymyksiä voinut yhdistää 4.10.2002 avattuun ketjuun "Sekalaisten kysymysten ketju"? Jos Modet eivät liitä tätä ketjua juuri mainitsemaani, samaa asiaa koskevaan aikaisempaan ketjuun, niin seuraavaksi minä avaan taas uuden ketjun nimeltä "Omituinen kysymys, millainen vastaus"? Onko tämä rationalisointia?
Jaa miksi minä olen näin pahana näin perjantaina? No siksi kun vietin vajaan viikon "hiihtolomaa". Tässä loman loppusaldoa:
- solisluu nyrvähti TAAS KERRAN sählymatsissa (eilen)
- autoni tuulilasinpyyhkijät oli joku afterski-vimmoissaan vääntänyt tuhannen vitun solmuun (maanantaina)
- miksi Suomessa valmistettujen kenkien pohjat murenevat itsekseen kenkäkaapin hyllyllä - vaikka niillä ei ole kävelty kuin viimeksi vuonna 2001 (ostettu samana vuonna)?
- miksei kukaan varoittanut minua etukäteen eilen illalla katsomasta telkkarista Hyttynen-Embuske Expiöriönssiä? Se ns. "räppäri" Kana vei yöunet, niin ja MIKSI, OI MIKSI se ääliömäinen Krisse Salminen on nuorison keskuudessa niin suosittu? Ämmä toistaa samaa vitsiä ("hei mä oo niinku blondi, niinku") ja jengi diggaa... ei helvetti!
- miksei kukaan suomalainen Väkisinhiihdon Mömmökisoissa mukana oleva suomalainen ole VIELÄKÄÄN kärähtänyt KUNNON STYDYISTÄ AINEISTA?
- miksi koko viikon viikon on paistanut aurinko? Typerää touhua auringon vinkkelistä mietittynä... pitäis tuonkin helvetillisen valoklimpin jo tajuta, ettei suomalaiset pysty hankkimaan kunnon kevätmasista, jos se Suuri ja Mahtava Kirkkaus alkaa jo heti helmikuun puolivälin jälkeen! Masentavaa!
PS: Niin ja ostin taas kerran helvetin kalliit lenkkitossut. Kun niillä menee juoksemaan jään ja lumen peittämälle sorapinalle, niin äijä lähtee lentoon kuin astuisi öljytyn tiaisen paljaalle päälaelle. Perkele. Ja myyjä sanoi että "tossuissa on mieletön kitka jääpinnalla"... mitähän tuo puotipuksu tuumaa kun huomenna menen ja kuristan sen niillä kitkatossujeni venyvillä kiristysnauhoilla... KELE!