Kiitos vastauksesta, pitkälti samoilla linjoilla omat teorianikin ovat pyörineet, mutta pakko oli kuitenkin kysyä. Ihan kauheeta elää epävarmuudessa, jatkuva piina päällä...Viestin lähetti dohf
Helpoiten liivit näkyvät rekan penkiltä, lieneekö joku kuljettajien ja poliisin välinen sopimus, että liivit ovat olemassa --> varustus kunnossa.
No sitä juuri. Kokeilin hakua ensin hakutermillä legenda* jonka kohdistin vapaan keskustelun keskusteluiden otsikoihin, ei jostain syystä löytynyt. Myös hakutermi ketju* jätti tuon keskustelun löytämättä.Viestin lähetti Stonecold
Tarkoittanet tätä ?
Vastauksen kysymykseesi voit saada täältä. Tai ainakin löydät yhteystiedot, mistä asiaa kannattaa tiedustella.Viestin lähetti Senior
Mitähän Maikkarin uutisankkurit jäävät lopputekstien aikana tunnarien soidessa höpöttämään aina keskenään?
Viestin lähetti msg
Mitä eroa on norsulla ja elefantilla ja jos ei ole niin miksi kaksi sanaa? Toinen on ainakin lainasana, mutta mistäköhän tuo norsu-sana tulee?
Viestin lähetti Senior
Mitähän Maikkarin uutisankkurit jäävät lopputekstien aikana tunnarien soidessa höpöttämään aina keskenään?
Viestin lähetti Predator
ainakaan minä en ole koskaan huomannut Kirsi Almin tai Viivin tepastelevan alaosattomissa tiedotteita lukemaan.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kumma juttu. Minä taas olen näkevinäni nuo naiset aina ilman housuja.. Kumman silmissä on vikaa?
K
Viestin lähetti Predator
Asiaa läheltä liipaten minä taas olen ihmetellyt sitä että onko Maikkarin ankkureilla housut jalassaan kun ne siinä pöydän takana istua pönöttävät? Vain yläkroppa näkyy kameralle, joten periaatteessahan siinä voisi istua vaikka munasillaan.
Et suinkaan ole yksin tämän ongelman kanssa.Viestin lähetti InSideHockey
Miksi syöt ITSE KERÄÄMISTÄSI irtokarkeista kaikki ns. parhaat ensin niin että lopussa siellä pussin pohjalla on vain samanlaisia tai samankaltaisia, tylsiä karkkeja? Miksi SINÄ ostat vapaaehtoisesti karkkeja jotka syöt vasta kun on pakko?
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minä taas olen näkevinäni nuo naiset aina ilman housuja.
Niin, tietysti periaatteessa jokaisen asia millaisessa asussa aikaa kotonaan viettää. Mutta kysynpä kuitenkin, ikään kuin sekalaisena kysymyksenä, että onko tavallisempaa katsella uutisia täysin alasti vai olla katselevinaan uutisia ilman housuja?Viestin lähetti Predator
Minä näen heidät aina ilman minkäänlaisia vaatteita.
Viestin lähetti Twite
Niin, tietysti periaatteessa jokaisen asia millaisessa asussa aikaa kotonaan viettää. Mutta kysynpä kuitenkin, ikään kuin sekalaisena kysymyksenä, että onko tavallisempaa katsella uutisia täysin alasti vai olla katselevinaan uutisia ilman housuja?
Viestin lähetti hörkkö
ja tunkekaa toi virneenne....
Viestin lähetti jake
1. Mikä on SM-liigan yksittäisen ottelun jäähyennätys?
Viestin lähetti Romppanen
13.12. 1998 pelattu Hifk-Jokerit lienee aika lähellä totuutta. Minuuttimääristä en tiedä, mutta kyseisessä matsissa niitä kuitenkin kertyi todella paljon.