Sekalaisten kysymysten ketju

• 420 291
  • 4 781
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Footless
Minä muistan hänet jo ajalta ennen legendaarista Simon vaatehuonetta (99 ) joka sekin on Lahtelaisten synti.

Oliko se Simo nyt pakko tuoda mukaan tähän, juuri kun se on mainosten loppumisen myötä unohdettu ;)

Viestin lähetti Footless
Sotkalla oli sentään kulta-aikansa mainosten suhteen silloin kun pojalla oli äänenmurros. Eiks se poika rupee oleen jo reilusti yli kakskymppinen?

Tuo äänenmurros oli todellakin koomista, mutta poikaa ei vaihdettu kirveelläkään. Veikkasin noin 20 vuoden ikää pojalle.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veikkaisin, että pölynimurien pussit eivät ole samanlaisia siitä syystä, että mikäli näin olisi, eivät imurivalmistajat saisi koskaan kaupaksi yhtään pussia. Nyt ne sentään pystyvät myymään omat pussinsa uutuusmalleihin, ja keräävät hynät hetkeksi kotiin. Sama homma monessa muussakin tuotteessa.

Ja Sotkan mainokset. Eiköhän se ole ihan tietoinen ja pitkälle harkittu markkinointistrategia. Sotkahan on "riippumaton ja työntekijöiden omistama", eikös vain? Se, että mainokset tehdään itse ja pienellä budjetilla vahvistaa tätä mielikuvaa. Ja ilmeisesti homma toimii, koska ko. firmalla pyyhkii kai ihan hyvin.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Everton

Ja Sotkan mainokset. Eiköhän se ole ihan tietoinen ja pitkälle harkittu markkinointistrategia. Sotkahan on "riippumaton ja työntekijöiden omistama", eikös vain? Se, että mainokset tehdään itse ja pienellä budjetilla vahvistaa tätä mielikuvaa. Ja ilmeisesti homma toimii, koska ko. firmalla pyyhkii kai ihan hyvin.

Niin, tiedä tuosta sitten. Mutta olisi vaan kiva tavata joku joka pitää noita mainoksia hyvinä, ja kiinnostavina. Tai edes tavata joku jolle kyseisistä mainoksista ei tule kouristuksia.

En usko että se voi hirveän kannattavaa olla kellekään pölynimuri valmistajalle valmistaa omia pölypusseja. Niitä ei kuitenkaan kovin suurilla volyymeillä myydä. Ja eihän ne edes kovin kalliita ole, eihän? Ei muuten mitään havaintoa siitä, mutta nehän on vaan paperia jossa on vähän jotain muovia.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Footless

En usko että se voi hirveän kannattavaa olla kellekään pölynimuri valmistajalle valmistaa omia pölypusseja. Niitä ei kuitenkaan kovin suurilla volyymeillä myydä. Ja eihän ne edes kovin kalliita ole, eihän?

Niin, en minäkään pölynimuribisneksestä paljoa tiedä. Monella muilla aloilla kuitenkin (esim. autojen ja kodinkoneiden varaosat) tehdään jatkuvasti pientä säätöä, jotta tarvikevalmistajat eivät saisi kopiotua halvempia osiaan markkinoille. Ja erään tuttavani erehdyttyä ostamaan uutuusimurimallin, niin eipähän niitä pusseja saanutkaan marketeista. Saatikka edes sieltä kaupasta mistä oli imurin ostanut samasta telineestä missä muut pussit olivat. Myyjä haki paketin jostain muualta, ja myi nämä imurin valmistajan paketissa olevat pussit noin kaksinkertaiseen hintaan kuin mitä muihin imureihin pussit maksavat.

Myös minusta olisi mielenkiintoista kuulla jonkiun tunnustavan pitävänsä (=ei saa inhoreaktiota) Sotkan mainoksista. Kuitenkin sellaisiakin ihmisiä täytyy olla, ja vielä jonninverrankin.

EDIT: niin, tuskinpa ne imurivalmistajat niitä pusseja itse tekevät. Eivätköhän ne tule joltain alihankkijalta, kodinkonemerrki painattaa vaan oman leiman paketin kylkeen ja tuplaa hinnan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti theLock

Täältä saa pölypussit suoraan kotio kirjekuoressa. Ja maksukin tulee laskun muodossa, ei tarvitse sotkea postiennakkojen tms. kanssa. Ja jos ei listassa ole omaa imuria niin voi vaan kirjoittaa imurin tiedot "Lisätietoja" kenttään ja firman kaverit hommaa oikeanlaiset pussukat.

Meitillä oli sama ongelma Volta Rolfyn kanssa. Lopulta homma ratkaistiin (ennen tuolta tilaamista siis) saksien, fyysisen voiman ja tyttöystävälle valehtelemisen avulla.

Kiitos. Vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta. Onkos niillä nopeatkin toimitusajat? Olen nimittäin kerran jo tehnyt pussiin hieman lisätilaa kaivamalla käsin pois pahimpia pölypaakkuja, eikä innosta tehdä sitä enää uudelleen.

Eipä tuolla listassa näytä sitä minun mallia olevan (Bolido 4510), mutta eiköhän tuo s-bag toimi tarpeeksi hyvänä tunnisteena. Kuvittelin, että pelkän Bolidon perusteella olisi löytänyt kaupastakin, mutta sellaista sanaa ei ollut yhdessäkään pakkauksessa. Voi olla, että siihen ei tosiaan mene muut kuin nuo ihmeen s-bagit...

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Moto
Kiitos. Vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta. Onkos niillä nopeatkin toimitusajat? Olen nimittäin kerran jo tehnyt pussiin hieman lisätilaa kaivamalla käsin pois pahimpia pölypaakkuja, eikä innosta tehdä sitä enää uudelleen.
Ei tuota Rolfyakaan listassa ollut. Kirjoitettiin vaan hieman kuvausta imurista ja valittiin listasta lähimpänä meitin mallilta kuulostava. Oikeanlaisia tuli, vajaa viikon kesti toimitus. Kymmenen päivää maksuaikaa ja kolme pölypussia kustansi (toimituksineen) 4,90 e.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meille kotiinkotiin ostettiin uusi astianpesukone vähän aikaa sitten. Saksalainen oikein. Kaikki ohjeet tuli luettua ja siellä olikin mielenkiintoinen ohje, kun koneeseen piti säätää joku suolataso (?) ja sitten olisi pitänyt laittaa johonkin säiliöön kristallikidesuolaa tms. Minä sitten kävin katselemassa kyseistä ainetta kaupoista (lue marketeista), ja eräs myyjä kertoi heillä olleen saman ongelman, eikä tuota ainetta kuulemma saanut edes siitä liikkeestä, mistä astianpesukone on ostettu. Myyjä kertoi myös, että suolan lisäystä ei kotiseudullani tarvita, kun vesi on niin hyvälaatuista. Mutta miksi yleensä kerrotaan ohjeessa, että ostapa tällaista suolaa sinne niin sitten jää kalkkisaostumat pois, kun sitä tököttiä ei sitten löydykään mistään (vai onko joku löytänyt)?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Chip
Mutta miksi yleensä kerrotaan ohjeessa, että ostapa tällaista suolaa sinne niin sitten jää kalkkisaostumat pois, kun sitä tököttiä ei sitten löydykään mistään (vai onko joku löytänyt)?

Eräänä syynä voi olla yksinkertaisesti se, että käyttöohjeita suomennettaessa käännetään teksti ottamatta huomioon paikallisia oloja, ts. tässä tapauksessa sitä, ettei Suomessa tarvita ko. suolaa astioidenpesunyhteydessä lainkaan.

Näitä tallaisia harmittomia tai ikävimmillään harmillisia virheitä putkahtaa aina silloin tällöin esiin käyttöohjeista.
Onhan näitä mielenkiintoisia ohjeita ja neuvoja noissa käyttiksissä vaikka kuinka, mieleeni tulee nyt eräs jossa silitysraudan käyttäjää varoitettiin silittämästä päällä olevia vaatteita - tämäkin varoitus lienee sen tähden ettei vaikkapa jenkeissä käyttäjä pääse haastamaan yhtiötä oikeuteen kun asiasta ei oltu varoitettu etukäteen, ja hän on silittänyt päällä olevia vaatteitaan ja polttanut siinä samalla itsensä.

vlad#16.

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistähän voisi johtua, että meidän koira tulee toimeen käytännössä kaikkien ihmisten ja koirien kanssa, mutta pelkää lumiukkoja?

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti demitra
Mistähän voisi johtua, että meidän koira tulee toimeen käytännössä kaikkien ihmisten ja koirien kanssa, mutta pelkää lumiukkoja?

Tämä nyt on vain arvaus: koira näkee suht' ihmisen muotoisen hahmon edessään, mutta siitä ei lähde minkäänlaista hajua tai ääntä, joten koira ei pysty sitä tunnistamaan miksikään tutuksi. Siitä pelko.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti demitra

Koetetaan nyt jotain vastata kun kokemusta koirista on noin kahdenkymmenen vuoden ajalta. Jokainen niistä on omanlainen yksilö, joku on varautuneempi toisten koirien läheisyydessä, joku voi olla hivenen varautunut tuntemattomien ihmisten joukossa, joku tulee taasen toimeen kaikkien kanssa ja on mitä ystävällisin kaikkia kohtaan ja joku voi pelätä tai vähintään olla varautunut kaikkea epämääräistä ja tuntematonta kohtaan esim. vaikkapa lumiukkoja kohtaan.

Hyvin usein pelon tai varautuneisuuden taustalta löytyy hyvin ymmärrettävä syy, koira on säikähtänyt (usein vielä pentuiässä tai nuorena) pelon aiheuttajaa, olipa se sitten ihminen, koira tai jokin muu. Esim. koira joka on pentuna ensimmäistä kertaa nähnyt lumiukon on saattanut kokea tuolloin jotain epämiellyttävää mikä on säikäyttänyt sen ja niinpä se vastaisuudessa liittää "lumiukkoihin" kokemuksen epämiellyttävistä asioita ja näin pelko seuraa sitä mukanaan jopa lopun elämän. Aivan samoin kuin joku koira voi pelätä pölynimuria ja joku toinen taasen ei sitä hätkähdäkään. (Täsmennetään nyt sen verran ettei koira tiedä kyseessä olevan lumiukon kirjaimellisesti, mutta se yhdistää tämän liikkumattoman "neutraalin" hahmon epämiellyttävään kokemukseen ja tästä seuraa se, että se voi pelätä aina vastaavia hahmoja).

Koiralle voi myös opettaa ettei mitään pelättävää ole, esim. lumiukon tapauksessa houkutella ja maanitella koira tutustumaan tällaiseen "olioon" ja sitten kun se on tutustunut ja huomannut ettei se teekään mitään, voi koiran palkita jollain muotoa - vaikkapa kehuin tms. Opettaminen kannattaa perustaa vapaaehtoisuuteen ja se voi kestää aikansa, mutta hyvin usein koira oppii ettei pelättävää ole - ainakin oman kokemukseni mukaan.

vlad#16.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Footless
Mutta olisi vaan kiva tavata joku joka pitää noita mainoksia hyvinä, ja kiinnostavina. Tai edes tavata joku jolle kyseisistä mainoksista ei tule kouristuksia.
Asiassa ikävää on se käsittääkseni tutkimusten mukaan ärsyttävät mainokset ovat juuri niitä tehokkaimpia. Sitten kun kaikki tekevät niitä mainoksia, niin ärsytyskynnys nousee ja mainostoimistot pistävät lisää bensaa kiukaalle... Argh! Jos tarpeeksi moni ihminen vain tietoisesti boikotoisi näkyvästi ja kuuluvasti näitä ärsyttävien mainosten yrityksiä, niin ehkä niitä ei enää kannattaisi tehdä...

Parhaita mainoksia ovat mielestäni mm. olut, kännykkä ja veikkaaja-pätkät. Niille on kaikille yhteistä se että ne on suunnattu ikäisilleni miehille. Eli kannattaa koittaa rikastua, jotta kuuluu halutuimpiin kohderyhmiiin, jotta mainostoimitot ajattelevat juuri sinua tehdessään mainoksia ja ärsyttävien mainosten määrä pienenee. Helppoa ja hauskaa kuin lapsen lyöminen.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
ATK-aiheinen.

Pientä apua kaivattaisiin prosessorituntemusta omaavilta.

Meitiltä löytyy masiinasta Aopen AK73 Pro(A) emo ja siinä kiinni Athlon 750 MHz. Nyt veri vetäisi uuden prosessorin suuntaan mutta eihän noita taulukkoja osaa lukea Erkin kaljuuntunut kissakaan.

Ensinnä pari linkkiä:

CPU Ref -taulukko

Emon tiedot

Noista kahdesta sen pitäisi selvitä. En minä keksi. Mitä tuo taulukossa oleva Note1 meinaa?

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Taulukosta selviää että emosi tukee normaalisti 1,4 GHz Tunderbirdiin asti, sen jälkeen homma muuttuu epävakaammaksi.

Ne Notet tarkoittavat siis tätä:
"Following PCB/Eng Version is not recommended AMD XP and Duron(Morgan) for AK73 pro(A) :77 73 75 71 79 7A 7B 7C 7D 7E 37 33 35 31 39 3A 3B 3C 3D 3E 57 53 55 51 59 5A 5B 5C 5D 5E 17 13 97 93."
Eli Emot saattavat tukea tiettyjä versioita niistä prossuista mutta eivät kaikkia.

Tuolla ei sinänsä ole väliä, on täysin hyödyntöntä edes ostaa noin vanhalle emolle noita uudempia prossuja.

Eli joko ostat tuon 1,4 GHz TB:n, saa halvalla jos jostain enää löytyy.....tai sitten ostat suosiolla uuden emon ja siihen sitten uudemman prossun.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti dana77
Asiassa ikävää on se käsittääkseni tutkimusten mukaan ärsyttävät mainokset ovat juuri niitä tehokkaimpia. Sitten kun kaikki tekevät niitä mainoksia, niin ärsytyskynnys nousee ja mainostoimistot pistävät lisää bensaa kiukaalle... Argh! Jos tarpeeksi moni ihminen vain tietoisesti boikotoisi näkyvästi ja kuuluvasti näitä ärsyttävien mainosten yrityksiä, niin ehkä niitä ei enää kannattaisi tehdä...

Jonkin verran markkinointia lukeneena, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että Sotkan mainokset ovat tietoinen valinta, ne siis tietoisesti tehdään tavalla tai toisella ärsyttäviksi. Jääpähän ihmisille ainakin yrityksen nimi mieleen, ja sehän on tärkeintä mainonnassa.

Joskus sitten käy niin, että ärsytyskynnys ylittyy kohderyhmällä ja tämän seurauksena ärsyttävä mainos kääntyy itseään vastaan - harvemmin näin taitaa käydä mutta eiköhän tällaisiakin esimerkkejä löydy mikäli hivenen jaksaisi muistella/etsiä.

Omasta puolestani olen pistänyt Sotkan boikottiin juuri noiden karseiden mainosten tähden, joten dana77, siihen aiempaan väittelyymme voinen lisätä sen verran, että kyllä mainonnalla on sittenkin ollut minuun vaikutusta - vaikutus vain on ollut kovin negatiivinen. Olit siis oikeassa, mainonta vaikuttaa meihin ihmisiin, jopa minuun vaikka väitinkin ettei se niin tee.

vlad#16.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti vlad

Jonkin verran markkinointia lukeneena, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että Sotkan mainokset ovat tietoinen valinta, ne siis tietoisesti tehdään tavalla tai toisella ärsyttäviksi. Jääpähän ihmisille ainakin yrityksen nimi mieleen, ja sehän on tärkeintä mainonnassa.

Minä uskon edelleen että se johtuu vain ja ainoastaan siitä että mainokset tehdään jääräpäisesti itse ja pienellä budjetilla. Tuskin ovat mitään markkinointitutkimusta tai vastaavaa tehneet, luottavat siihen että TJ tykkää mainoksesta, niin koko Suomi tykkää. Onhan siinä sentään naapurin jere, joka on kaikin puolin mukava kaveri ja ollu jo reilun kymmenen vuotta telkkarissa, julkkis siis. Miten voisi mainos epäonnistua? Sotka on yksi niitä harvoja firmoja jotka yhä tekevät mainoksensa itse. Markantalo teki ainakin ennen, en tiedä tekevätkö vielä. En jää ainakaan kaipaamaan.

Viestin lähetti vlad

Omasta puolestani olen pistänyt Sotkan boikottiin juuri noiden karseiden mainosten tähden,

Sama täällä. Lyhyelle listalle ovat päässeet myös Pomppis-leivät sekä Jenkki-purkka plus jotain muita. Ja kaikki paskojen mainosten myötä.

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Lisätään nyt tähän mainosmiehen näkökantakin.

Minun mielestäni on olemassa kahdenlaista hyvää mainontaa. On sellaista, jolla voitetaan Kultahuippuja ja sellaista, joka saa asiakkaan (mainostajan) ovipumpun laulamaan hoosiannaa.

Olen tehnyt molempia ja voin kertoa, että jälkimmäinen on loppupeleissä se joka merkitsee jotain (taloudellisesti).

Mainoskilpailut ovat alan oma keskinäisen kehun kerho, joissa pärjääminen vaikuttaa sisäisen hierarkiaan ja arvostukseen. Kun asiakkaalle esittelee jotain plakaattia, tämä yleensä hymähtää eikä osaa sijoittaa sitä mielessään millekään asteikolle. Häntä kiinnostaa oikeasti se, ostaako joku hänen varastossaan lojuvat lämpimät mutta rumat pilkkihaalarit jos hän sijoittaa rahansa tekemääni mainokseen.

Sotkan mainokset edustavat samaa linjaa kuin Vaatehuoneen Simonkin. Halvalla tuotettua informaatiota, jota ei ole kätketty ylenpalttiseen kikkailuun. Kuvassa on tuote ja hinta. Muistiin jäämistä helpottamaan on otettu joku riittävän yksinkertainen muistilinkki esim. sanaleikki tms. Usein mainonta on sitä, että otetaan päivänselvä asia, tuote tai palvelu, ja sitten hämärretään muutoin selkeä viesti kätkemällä se verbaaliseen ja visuaaliseen kikkailuun niin, että vain toinen mainosalan tyyppi tietää, mistä tässä symboliikassa on kysymys.

Luovia arvoja Sotkan mainoksissa ei todellakaan ole, mutta käsittääkseni mainostajan tarkoitus tässä tapauksessa on myydä pirusti huonekaluja pienillä kuluilla (ei ihan huono liike-idea), ja ilmeisesti homma toimii. Why fix it if it ain´t broken?

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko jonkun jatkoaikalaisen syntymäpäivä muuttunut 14 th april 1945:stä joksikin muuksi.

Kuinka nopeasti veri liikkuu. Entä ajatus. Sitten yksi näin talven tullen pakkaseen liittyvä. Sanotaan että kun ilma lämpenee niin pakkanen tulee sisälle ja menee maihin. Miksi vesiputket jäätyvät herkemmin pakkasen laskiessa ja miten pakkanen menee maihin.

Edit: lisätty kolme kysymystä

Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Josko joku sattuisi muistamaan koodeja Nokian puhelimiin. Itse tarvisin sen millä saa kuuluvuutta parannettua, tietysti akun kestävyyden kustannuksella. Puhelin on 5110, mutta koodit taitaa käydä melkein kaikkiin malleihin. Eli jos joku muistaisi olisin kovin kiitollinen.

Nim. Verkko kateissa

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Footless
Josko joku sattuisi muistamaan koodeja Nokian puhelimiin. Itse tarvisin sen millä saa kuuluvuutta parannettua, tietysti akun kestävyyden kustannuksella. Puhelin on 5110, mutta koodit taitaa käydä melkein kaikkiin malleihin. Eli jos joku muistaisi olisin kovin kiitollinen.

Nim. Verkko kateissa

Mulla oli joku hyvä saitti jossain tallessa, mutta tollanen löyty pienellä hakemisella.

http://members.eunet.at/andreass/mobile/

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kuvitellaan että seison hississä lattialla. Sitten se hissi menee epäkuntoon ja rupeaa putoamaan hissikuilun pohjaa kohden kiihtyvällä vauhdilla. Jos kuvitellaan että hissi pohjalle osuessaan ei hajoa, niin enkö minä silloin säilyisi hengissä jos onnistuisin hyppäämään ylöspäin tarkalleen sillä sekunnin murto-osalla kun hissi pamahtaa kuilun pohjalle?

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kuvitellaan että seison hississä lattialla. Sitten se hissi menee epäkuntoon ja rupeaa putoamaan hissikuilun pohjaa kohden kiihtyvällä vauhdilla. Jos kuvitellaan että hissi pohjalle osuessaan ei hajoa, niin enkö minä silloin säilyisi hengissä jos onnistuisin hyppäämään ylöspäin tarkalleen sillä sekunnin murto-osalla kun hissi pamahtaa kuilun pohjalle?"

Et.

Ellet kykenisi hyppäämään täsmälleen yhtä kovalla vauhdilla ylöspäin kuin hissi on putoamassa. Myös nopeampikin vauhti kelpaa...

Nojoo tarkennetaan eli mikäli pudotus on lyhyt niin silloin tuo olisi mahdollista mutta koska ihmisen ponnistusvoima on rajallinen niin pidemmän pudotuksen vaikutus ei enää onnistu.

Kun hissi alkaa tippumaan sillä on noin g:n kiihtyvyys. Tämä tarkoittaa sitä että normaalin kerrostalon hisso(6 kerrosta~15 metriä) ehtii saavuttamaan n. 17 m/s vauhdin...tämä on siis n. 60 km/h.

Kun tiput hissin mukana niin sinäkin liikut samalla vauhdilla, eli hypätessäsi sinun pitää kyetä voittamaan tuo kyseinen liikemääräsi.....ööh ihminen ponnistaa jotain 50 cm ylöspäin...tosta sitten voisi huvikseen laskea summittaisen lähtönopeuden.

Tietenkin pitäisi ottaa huomioon riittääkö hissin "hidas massa" l.hitaus vastustamaan ponnistustasi tarpeeksi. Vai aiheuttaisitko itse ponnistaessasi vain lisäkiihtyvyyden hissille, tai siis aiheuttaisit tietenkin mutta kuinka suuren. Aiheuttaisiko tämä lisäkiihtyvyys sen ettet ehtisi päästä lattiasta irti jos olisit hyppäämässä juuri osumahetkellä.....

okei antaa olla. Toisaalta on positiivista aina välilä laskea lukiolaskuja ja kuvitella osaavansa jotain....

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
Toisaalta on positiivista aina välilä laskea lukiolaskuja ja kuvitella osaavansa jotain....

heheheheheheh... arvasin että varjo ei voi olla tarttumatta tähän syöttiin.

PS: Mitenkähän MacGyver toimisi tuossa tilanteessa?

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kansanedustajaksi.

Minä lupaan antaa teille paljon rahaa ja vastakkaisen sukupuolen huomiota. Lupaan äidillenne isomman pellon, isälle rahaa viinaan. Poistan verotuksen ja palkkaan jokaiselle oman lääkärin.

Eli minä haluan eduskuntaan. Mites onnistuu? Miten pitkään pitää roikkua jossain puolueessa ja valehdella olevansa samaa mieltä?Miten puolueeseen liitytään? Perkule.

Minä tahdon eduskuntaan.

Vote for me is a vote for yourself!

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Predator
PS: Mitenkähän MacGyver toimisi tuossa tilanteessa?

Luultavasti rakentaisi hissin tiivisteistä helikopterin ja liitelisi poijjes :).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.