Viestin lähetti HN
Minkä takia Opel-merkkiset autot ruostuvat niin helposti?
Se on perusominaisuus aivan kuten joissakin merkeissä ajovalot, turvatyynyt, ohjaustehostin.
T:nimim. Opel Astra
Viestin lähetti HN
Minkä takia Opel-merkkiset autot ruostuvat niin helposti?
Viestin lähetti Kaiser Soze
1. Missä tv-ohjelmassa esiintyi joskus 70 luvulla "Kammottava Röyhtäisijä" ?
- - -
Viestin lähetti Iker
Ainoa pätkä minkä biisistä muistan taisi mennä jotenkin "Not for the dough... but for the love", tai jotakin. Kyllä vaivaa.
Viestin lähetti Iker
Toistan pari kuukautta sitten esittämäni, musiikkiin liittyvän kysymyksen, toivoen että joku voisi tällä kertaa auttaa.
Kun vaivaa sellainen biisi, jonka nimeä/esittäjää en sitten millään muista. Kappale pyöri ainakin MTV:llä siinä vuoden 1997 tienoilla. Video oli muistaakseni muovailuvaha/leluanimaatio, jossa oli hurja autokilpailu meneillään jollakin elukoilla. Ajelivat puiden lomassa hurjaa kisaa, vauhtia oli kuin Monzassa... Biisi oli sellainen "tunteikas".
Ainoa pätkä minkä biisistä muistan taisi mennä jotenkin "Not for the dough... but for the love", tai jotakin. Kyllä vaivaa.
Viestin lähetti Twite
Jos tekee viinasta ja liivatteesta hauskoja kakkuja, vaikkapa elintarvikevärillä värjättyjä, niin pysyykö alkomahooli kaakussa prosessin ajan ja kestääkö haihtumatta säilytystä? Alkoholin tarkoitus ko. kakuissa ei olisi pelkkä pikantin maun tuominen, siksi kiinnostaa.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ranger, oletkos varma tuosta Goodfellas:ista ? Minulla pyörii väkisin muistikuva jostain Wiseguy-pätkästä..?? No, luultavasti olet kuitenkin oikeassa.
Viestin lähetti ranger
[B(roolinimeltään Paul Cicero) - vankilassa ollessaan,[/B]
ÄTPPOMK on lyhenne "Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -kerhon nimestä. Päättele itse loput. Tämänkin paljastuksen vuoksi meikäläisen postilaatikosta pudonnee lähipäivinä hevosenpää...Viestin lähetti ShakesBier
Noloa mutta totta... Täällä siis on yks, joka ei tiedä mikä tämä ÄTPPOMK on?! Älkää tuomitko..;) Mä olen nuori, tietämätön ja kaiken lisäksi naisihminen!
Viestin lähetti tant gredulin
Henkilökohtaisesti minua on askarruttanut mitä merkitsee suomenkielinen sana 'impiö'? Tiedän mikä on umpio, ja tampiokin on tuttu, mutta impiö? Tämähän tuli tietenkin mieleen kun keskustelimme toisaalla hiihtoon liittyvistä asioista (Taina Impiö).
Viestin lähetti vlad
Enpä minäkään mitään varmaa osaa vastata, mutta mieleen vaan tulee, josko sana "impiö" olisi johdannainen sanasta "impi", mikä taasen tarkoittaa neitsyttä, koskematonta naista.
Tai sitten impiö on jotain saamea ja tarkoittaa ties mitä...
vlad#16.
Viestin lähetti fiftyeight
Mieleeni myös juolahtaapi ilman parempaa tietoa, että josko Impiö olisi paikka jossa on impyeitä? Siis esim. aikoinaan ison kartanon piikojen aitta tjmvtjesp. Ainakin jollain murteella? Lähiö vrt. impiö? No prkl, yritystä oli kuitenkin...
Kiitos, kuulosti kokemuksen rintaääneltä. Pitää kokeilla ohjeen mukaan, niin kauan tästä on kaveripiirissä puhuttu. Ja oikeassa olet, säilytys ei ole tärkein funktio. Eivätkä ole menossa vaikkapa koulun myyjäisiin vaan ihan juopumustarkoituksiin, tai kai sitten tässä tapauksessa pitää sanoa syöpymistarkoituksiin.Viestin lähetti Ohmi
Viinakset säilyvät täysivoimaisina hyytelönteossa, kun muistaa muutaman asian. Liivatteet pitää sulattaa kuumaan nestetilkkaan ennen sekoittamista hyydytettävään nesteeseen. Koko viinamäärää ei siis saa kuumentaa ja tuo nestetilkka (vajaa puoli desiä riittää varmasti) voi olla mehua, kahvia tms. jolla viinahyytelöön saadaan hehkeä maku ja väri. Pelkkää vettäkin voi käyttää. Hyytelöt säilytetään jääkaapissa kelmulla peitettynä, jolloin alkoholin haihtuminen on käytännössä nollassa. Eikä niitä ilmeisesti kovin kauaa ole tarkoitus säilyttääkkään...