Viestin lähetti kosh
Itse katsoin Pitsiturnauksen aikoihin tuolta: www.rauma.fi
,valitse kartat => Urheilu-ja virkistyspaikat => Äijänsuon urheilukeskus.
Johan löyty kun vaihto Explorerin Netscapeen. On tää niin tätä.
Viestin lähetti kosh
Itse katsoin Pitsiturnauksen aikoihin tuolta: www.rauma.fi
,valitse kartat => Urheilu-ja virkistyspaikat => Äijänsuon urheilukeskus.
Viestin lähetti jaheka
Mikähän firma mahtaa olla Koho/CCM:n maahantuoja? Ehkäpä firmalla omaa maahantuontia? kertokaas jotka tietävät
Toi on muuten helvetin totta. Ei niitä ole.viestin lähetti InSideHockey
Kuka teistä on nähnyt pieniä pulun poikasia? Ette ole.
Viestin lähetti InSideHockey
Kuka teistä on nähnyt pieniä pulun poikasia? Ette ole.
Poistuu noin viikossa tai kahdessa elimistöstä. Yleisesti ottaen vähintään kaksi viikkoa pitää odottaa.Viestin lähetti Mike
Kenelläkään kokemuksia antabuksesta?
Viestin lähetti Andrej
Myydäänkö niitä pelkästään naisille tiskin alta?
Olen, olen. Varhaisteini-ikäisenä olen jopa suorittanut pulun poikasten siirto-operaation ei-toivotusta pesänpaikasta toivotumpaan paikkaan Dingon LP-levyä apuna käyttäen.
Viestin lähetti Andrej
Mistä voi ostaa puolen litran tuoppeja ilman hassunhauskaa tekstiä tai Homer Simpsonin kuvaa, reilusti alle kymmenen euron hintaan? Pitäisi olla Jyväskylän seudulta mielellään.
Eikös tuohon tarkoitukseen soveltuisi sellaisesta muovisesta maustemittasarjasta eriytetty desimitta? Luulisi sellaisen löytyvän minkä tahansa tavaratalon talousosastolta.Viestin lähetti Andrej
Ja toinen: Täällä Jyskässä on jo pitkään ihmetelty, mistä saa sellaisia muovikauhoja, joilla annostellaan pesujauhe pesukoneeseen?
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Minkälaista ruokaa tehdään raclette-pannulla?
Viestin lähetti Shayne
Itse tosin roiskin pesujauheet sinne koteloon ilman mitään kauhaa, suoraan paketista täysin fiilispohjalta silmämääräisesti.
Viestin lähetti Andrej
Missäspäin Laukaantietä tuo kirppari sijaitsee noin suurinpiirtein?
Viestin lähetti Rocco
Eikös raclette-pannu ole se missä sulatetaan juustoa fondueta varten? Tällainen mielikuva on itselläni.
Kovasti epäilen että Krapulakeijun serkkulta Tuoppipeikolta kyseisiä juoma-astioita saa koska useammin kuin kerran railakkaan ravintolaillan jälkeen olen huomannut että tuoppikokoelmani on taas saanut uuden jäsenen. Pahimmillaan/suurimmillaan kokoelma on ollut 70 kpl ja risat.Viestin lähetti Andrej
Mistä voi ostaa puolen litran tuoppeja ilman hassunhauskaa tekstiä tai Homer Simpsonin kuvaa, reilusti alle kymmenen euron hintaan? Ei Prismasta, ei Citymarketista, eikä pienemmistä ruokakaupoista. Työkaveri ehdotti Tiimaria, mahtaisiko natsata? Taustaa sen verran, että minulla oli sopivasti puolen litran Strongbown sisäänsä huoliva lasi, mutta se meni kuluneella viikolla tiskikoneeseen laitettaessa ikävän pieniksi paloiksi.
Viestin lähetti Kapo00
Ja vakavasti ottaen ainahan sitä ravintolassa voi kysyä josko ne myisivät niitä tuoppeja.