Viestin lähetti cc_rider23
Viimeeksi kun kävin risteilemässä, hanoista tuli italialaista Masia.
Tämä kyseinen risteily oli huhtikuussa.
Kiitos, kokeillaan sitä. Samoihin aikoihin olin itsekin.
Se oli nimittäin kylmänä aika mukavan makuista.
Viestin lähetti cc_rider23
Viimeeksi kun kävin risteilemässä, hanoista tuli italialaista Masia.
Tämä kyseinen risteily oli huhtikuussa.
Viestin lähetti Arnold
Haluaisin tietää ilmavaivasta alias pierusta kaiken. Niin eli jos joku viitsisi koota kaiken tarvittavan tiedon tuosta aah niin kotoisesta hajusta.
Terv. "Just heitin"
Viestin lähetti sopuli
Kyllä tämäkin kai menee sekalaisten kysymysyten kastiin. Voisiko arvon moderaattoritiimi lätkäistä minulle esim. viiden päivän päästä kahden viikon pelikiellon? Ikää alkaa olla mittarissa jo vaikka kuinka, eli valmistumisen soisi häämöttävän. Tarkoitus olisi siis rauhassa lueskella uusintatentteihin ilman minkäänlaisia paineita kirjoitella Jatkoaikaan. Ma vaan kusun.
Viestin lähetti Gellner
Seuraavana päivänä toopena vetäisin hameen päälle töihin mennessä
Viestin lähetti PeteX
Pannaan muutama 3-vuotiaan tyttäreni päivän paha;
- Miksi metsässä on puita?
Vois mennä vitutuksenkin puolelle, mutta minkä takia mullisaukotViestin lähetti jepujee
"Viking Line on ostanut ruotsalaisen Silja Scandinavia -aluksen. Kaupan arvo täydennysinvestointeineen on 470 miljoonaa markkaa. "
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9611/961118/9611180205.html
tuo siis vuonna 1996.
Viestin lähetti kalle
Vois mennä vitutuksenkin puolelle, mutta minkä takia mullisaukot
ei ikinä käy mun mato-onkeen?
Viestin lähetti nihti
Kysynpä vaan sen takia, että saataisiin selvyys sille kuinka arvokas Beckhamin siirtosumma noin konkreettisesti on. Jos Beckham siis siirtyi Realiin 25 M£ hinnalla, saisiko joukkueellisella samanhintaisia pelaajia risteilijän vai ei?
Monikohan tenava uskoisi, jos sille selittäisi juurta jaksain ja seikkaperäisesti, miten maailman tuulet syntyvät. Siis mistä se tuuli johtuu, minkälaiset "tuuliolosuhteet" maapallolla vallitsevat ja minkälaisia eri tuulilajeja on olemassa. Eihän sitä yksikään mukelo uskoisi, vaan ajattelisi, että tuo ihan selvästi yrittää juksata. Sellainen iso ja kovaa puhaltava setä on paljon uskottavampi selitys. Sen kuultuaan voikin siirtyä pohtimaan, miksi teissä on mutkia (tiedän vastauksen tuohonkin) tai miksi siilillä on piikit.Viestin lähetti vlad
Miksi aikuisilla (poikkeuksiakin löytyy) on tapana vastata lasten esittämiin kysymyksiin kaikenmaailman "saduilla"? Miksei kerrota kuinka asia todellisuudessa on?
Mikäli minä lapsena esittäisin kysymyksen "Kuinka tuuli syntyy", en todellakaan haluaisi kuulla vastaukseksi satua siitä kuinka joku "jumalolento" puhkuu jossain pilvien päällä, synnyttäen näin tuulen.
Edelliseen liittyen, olinko minä rasittava kakara kun minulle eivät sadut kelvanneet vastaukseksi?
vlad#16.
Tässä ehdotuksia:Viestin lähetti PeteX
Pannaan muutama 3-vuotiaan tyttäreni päivän paha;
- Miksi metsässä on puita?
Ihmiset eivät halua mennä auton alle, mutta joskus niin käy vahingossa. Autoilijat eivät välttämättä näe jalankulkijoita, varsinkaan jos jalankulkija liikkuu pimeällä ilman heijastinta tai ryntäilevät suin päin tielle katsomatta tuleeko autoja. Siksi onkin tärkeää liikkua varovaisesti liikenteessä ja käyttää heijastinta kun on pimeää.[/B][/QUOTE]
- Miksi ihmiset menevät auton alle?
Ihmisillä on lapsia siksi, etteivät ihmiset ajan myötä loppuisi maailmasta. Vaikka isi ja äiti ovatkin turvanasi vielä pitkän aikaa, joskus sinunkin täytyy tulla toimeen ilman meitä. Ja silloin on hyvä, jos sinulla on omia lapsia joita sinä itse voit auttaa elämässä eteenpäin.
- Miksi ihmisillä on lapsia?
Viestin lähetti Tykki
Toi viimeinen on oikeasti paha, koska järkevä vastaus liittyy väistämättä myös kuolemaan. Ja kuoleman selittäminen pienelle lapselle niin, ettei se aiheuta turhia pelkotiloja, onkin sitten todella vaikea juttu.
Viestin lähetti jepujee
Kuulin kerran kännykän soittoäänenä sellaisen 50-60 -luvun puhelimen pirinän tai pikemminkin kilinän , mistähän sellaisen mahtaisi löytää?
Viestin lähetti vilperi#18
Niin, tuossa kun olen muutaman päivän ajan pitänyt yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, heräsi kysymys, että eikös 0800 alkuiset numerot ole ilmaisnumeroita?
Ai perskeles. Taitaa olla uusinta, sillä näin saman pläjäyksen juuri viime viikolla. Nahkabyysat, silinterihattu, leveä haara-asento ja Sweet child o` mine. Yeah.Viestin lähetti V-man
Tämä ei ole kysymys vaan ilmoitus: Guns 'n Roses top10 at 10 MTV:llä juuri nyt! Numikat kaakkoon ja tukka heilumaan!