Viestin lähetti V-man
Mistäs muuten johtuu sitten se, että naiset yleensäkin suuttuvat/loukkaantuvat vähän väliä? Naisethan ovat vähän väliä loukkaantuneita ystäviensä sanomisista/tekemisistä. Itse olen ollut viimeksi loukkaantunut jonkun ystäväni tekemisistä varmaan vuonna -91 ja silloinkin kyseessä on ollut joku pihapelien tiimellyksessä syntynyt tappelu tai jos joku kaverin tempaus on vituttanut ns. aikuisiällä, niin sitten vittuillaan päin naamaa ja ollaan silti samalla tavalla tekemisissä. Naiset (ainakin ne tapaukset joita on tullut lähempää seurailtua) taas saattavat pistää välit poikki ystävänsä kanssa pitkäksikin aikaa. Minulla on muutama ystävä jotka olen tuntenut aina ja joiden kanssa en ole ollut riidoissa ikinä, vaikka olemme tekemisissä lähes päivittäin.
Täsmälleen samaa olen minäkin miettinyt.
On nimittäin enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos tyttöporukka lähtee keskenään radalle, niin jonkinlainen kriisi saadaan aina aikaiseksi ja sitä sitten puidaan seuraavien päivien puhelumaratoneissa.
Kundeilla jos tulee jotain kränää baarissa, niin seuraavalla kerralla todetaan, että aika kännissä oltiin ja unohdetaan koko juttu. Ja kun miehet sanovat, että juttu on unohdettu, se todellakin on silloin unohdettu eikä siihen enää palata. Tässäkin taas yksi sukupuolten välisistä eroista...