Sekalaisten kysymysten ketju

• 420 251
  • 4 781
Tila
Viestiketju on suljettu.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahtoiko kukaan katsoa eilen töllöstä tullutta Adam Sandlerin typerää Wedding Singer -rainaa?

Oliko se limo-kuskikaveria esittänyt hemmo salanimellä varustettu Pentti Matikainen? Vai oliko kyseessä sittenkin vain halpa kopio, sillä eihän tämä hahmo mussuttanut purkkaa, eikä faxannutkaan kertaakaan.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kun kerran ketju on sekalaisista kysymyksistä niin...

Lupasin näyttää eräällä kaverilleni (jolla on erittäin vahvat mielipiteet erinäisistä asioista) tämän veikkauksen mainoksen "Ainoastaan Afrikan neeke** ei veikka jne." ja en nyt enää löydä sitä linkkiä täältä.

Voisiko joku auttaa?

Kiitokset =)

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti E
Kun kerran ketju on sekalaisista kysymyksistä niin...

Lupasin näyttää eräällä kaverilleni (jolla on erittäin vahvat mielipiteet erinäisistä asioista) tämän veikkauksen mainoksen "Ainoastaan Afrikan neeke** ei veikka jne." ja en nyt enää löydä sitä linkkiä täältä.

Voisiko joku auttaa?

Kiitokset =)

Lottoketjusta löytyy. En jaksa linkittää. Hae hakusanoilla lotto, kristallipalloni, ainoastaan Afrikan... tai jollain muilla sanoilla. Search on kätevä toiminto.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Milloin mahtaa koittaa se päivä, kun erilaisissa urheilutapahtumissa kameran kiertäessä katsomoa ihmiset ymmärtävät vilkuttaa kameralle, eikä sille helvetin screenille?
27.7.2014 ihmiset kokevat globaalisti tämän valaistuksen. Asiaa auttaa se, että tuona kesänä kaikkiin kameroihin liitetään voimakkaat ääni-, valo- ja savumerkit osoittamaan kuvattaville ihmisille missä on se kamera, joka heitä skriinille kuvaa. Lisäksi yleisön joukossa liikkuvat kuvausassistentit, jotka käyvät vielä erikseen taputtamassa katsojia olkapäille huomauttaakseen että nyt he ovat kuvassa.

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Minkä takia Fisherman's friendeihin jää koukkuun? Aina täytyy vaan ostaa uusi pussi kun vanha on loppunut.

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti Dan O'Connell
Minkä takia Fisherman's friendeihin jää koukkuun? Aina täytyy vaan ostaa uusi pussi kun vanha on loppunut.

Fisherman's friendit toimi itselläni loistavasti tupakointia lopettaessa. Dan voiskin olla koehenkilö ja testata toimiiko se myös toisinpäin eli pääseekö tupakoimalla eroon noista pastilleista...

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Mitä loukkaavaa on sanassa: "muija" ?
Hä ?, miks mun esimies (nainen) vetää herneet siitä ?

K

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mitä loukkaavaa on sanassa: "muija" ?
Hä ?, miks mun esimies (nainen) vetää herneet siitä ?

K

Ei neekeriäkään saa sanoa neekeriksi. Kaikki riippu tietysti sävystä millä esimuijaasi muijaksi kutsut.

Ei esihenkilölle kannata pottuilla. Loppupeleissä otat kuonoosi aina.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johannes
Ei neekeriäkään saa sanoa neekeriksi. Kaikki riippu tietysti sävystä millä esimuijaasi muijaksi kutsut.

Ei esihenkilölle kannata pottuilla. Loppupeleissä otat kuonoosi aina.

Niin, mutta kun en vittuilekaan. Puhuin jostain muusta henkilöstä, en esinaisestani. Siitä löysi herneen.
Mistä lähtien muija-sana on ollut vittuilua. Sitä en käsitä
Pohjalainen ei ymmärrä. Stadissa muija on haukkumasana ??
kö ??

Tuosta saakin toisen kysymyksen. Miksi naiset ovat niin herkkänahkaisia ??
Toisaalta, se joka herkkänahkaisuuteet tietää vastauskes, voitaisii julista Einsteinin kaltaiseksi neroksi...

K

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Se on jostain liian tuttavallisen- ja haukkumasanan välimaastosta. Et voi voittaa, anna periksi tässä jutussa.

edit.

Naisten oikeus on olla aina liian herkkänahkaisia ja muuttaa jatkuvasti mieltänsä mikä on herkkänahkaisuutta ja suuttua, jos pidät heitä herkkänahkaisina jne.

Kyllä sä opit vielä....

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johannes
Kyllä sä opit vielä....

Uhh. kauanko siihen menee ? 32 vuotta ei näköjään anna vielä mitään tietoa..

Olenko toivoton tapaus ?

K

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes

Naisten oikeus on olla aina liian herkkänahkaisia ja muuttaa jatkuvasti mieltänsä mikä on herkkänahkaisuutta ja suuttua, jos pidät heitä herkkänahkaisina jne.

Kyllä sä opit vielä....

Vahvistan. Naisilla usein on vielä 'oikeus' tulkita kuulemaansa itselleen edullisella tavalla. Joskus jopa siten, että mies miettii itselleen niskalaukausta tai kielen nielaisua.

nimim musta vyö

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti Kaiser Soze
Pohjalainen ei ymmärrä. Stadissa muija on haukkumasana ??
kö ??
On ja ei, nuorisoslangissa se on kyllä ihan vakiintunut, neutraali ilmaus naispuolisesta henkilöstä, mutta vanhempi polvi liittää sen samaan joukkoon mm. akan ja eukon kanssa.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Senior
Vahvistan. Naisilla usein on vielä 'oikeus' tulkita kuulemaansa itselleen edullisella tavalla. Joskus jopa siten, että mies miettii itselleen niskalaukausta tai kielen nielaisua.

nimim musta vyö

Toinen ns. "jatkosodan veteraani" ymmärtää ainakin mistä puhun.

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior
No jaa. Kai se olisi välillä naiselle itselleenkin edullista tulkita moniselitteinen lausahdus mahdollisimman harmittomalla ja positiivisella tavalla. Mutta niinhän ei vahingossakaan tapahdu, vaan vaihtoehdoista valitaan aina se, jonka nojalla voi sitten suuttua ja/tai loukkaantua...

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yritetääs..

Meneekö homma siis näin ?

Mies: mikä sulla oikein on ?
Nainen: Ei mikään.

Mies: Johtuuko se jostain mitä sanoin ?
Nainen: Ei.

Mies: Johtuuko se jostain mitä en sanonut ?

Mies: Johtuuko se jostain mitä mitä tein ?

Mies: Entä jostain mitä mun olisi pitänyt tehdä?

Hiljaisuus.........

Mies: Johtuuko se jostain mitä sanoin siihen liittyen mitä tein, vaikka mun ei olisi pitänyt tehdä sitä mitä tein, tai ainakin mun olisi pitänyt tehdä se eri tavalla huomioiden paremmin tunteesi ????

Nainen: Ehkä.
Mies: Arvasin..

Olenko jäljillä ?

K

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ehkä vähän tuohon suuntaan, ja sitten kun luulet olevasi jyvällä mitä pitäisi a) sanoa b) tehdä c) tuntea d) ihan mitä vaan, säännöt muuttuvat.

Se taas johtuu siitä, että olet taas ymmärtänyt/tuntenut/tehnyt/sanonut jotain ihan väärin.

Voi tämä olla hauskaakin.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti OldTimeHockey
Mutta niinhän ei vahingossakaan tapahdu, vaan vaihtoehdoista valitaan aina se, jonka nojalla voi sitten suuttua ja/tai loukkaantua...

Mistäs muuten johtuu sitten se, että naiset yleensäkin suuttuvat/loukkaantuvat vähän väliä? Naisethan ovat vähän väliä loukkaantuneita ystäviensä sanomisista/tekemisistä. Itse olen ollut viimeksi loukkaantunut jonkun ystäväni tekemisistä varmaan vuonna -91 ja silloinkin kyseessä on ollut joku pihapelien tiimellyksessä syntynyt tappelu tai jos joku kaverin tempaus on vituttanut ns. aikuisiällä, niin sitten vittuillaan päin naamaa ja ollaan silti samalla tavalla tekemisissä. Naiset (ainakin ne tapaukset joita on tullut lähempää seurailtua) taas saattavat pistää välit poikki ystävänsä kanssa pitkäksikin aikaa. Minulla on muutama ystävä jotka olen tuntenut aina ja joiden kanssa en ole ollut riidoissa ikinä, vaikka olemme tekemisissä lähes päivittäin.

En oleta, että kukaan tähänkään osaa vastata. Kunhan ihmettelen "ääneen".

Naiset on tymiä! =)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekalainen kysymys:

Tietääkö joku, onko lukioissa syksyisin 'syyslomaa'? Jos on, niin milloin Helsingin seudulla tulevana syksynä?

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko joku kertoa miksi raitiovaunuilla vaihtuvat valot ennen muita autoilijoita.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksi AINA kun olet laittamassa pyörää lukkoon, niin se kirottu takarenkaan heijastin on lukon edessä? Miksi se aina on juuri siinä kohtaa, kun olet pysäyttänyt fillarin ja aiot laittaa lukkoon? Ihme dilemma..

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Muutama kiperä kysymys pohdittavaksi...

1. Mitä teet jos näet uhanalaisen eläimen
syövän uhanalaista kasvia?

2. Miksei kissanruoka ole hiiren makuista?

3. Onko synonymille synonymia?

4. Miksi kuolemantuomitun neula sterilisoidaan, kun hänelle
annetaan myrkkypistos?

5. Jos pikaliima kiinnittää mitä vain,
miksei se kiinnity tuubin sisälle?

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti V-man
Mistäs muuten johtuu sitten se, että naiset yleensäkin suuttuvat/loukkaantuvat vähän väliä? Naisethan ovat vähän väliä loukkaantuneita ystäviensä sanomisista/tekemisistä. Itse olen ollut viimeksi loukkaantunut jonkun ystäväni tekemisistä varmaan vuonna -91 ja silloinkin kyseessä on ollut joku pihapelien tiimellyksessä syntynyt tappelu tai jos joku kaverin tempaus on vituttanut ns. aikuisiällä, niin sitten vittuillaan päin naamaa ja ollaan silti samalla tavalla tekemisissä. Naiset (ainakin ne tapaukset joita on tullut lähempää seurailtua) taas saattavat pistää välit poikki ystävänsä kanssa pitkäksikin aikaa. Minulla on muutama ystävä jotka olen tuntenut aina ja joiden kanssa en ole ollut riidoissa ikinä, vaikka olemme tekemisissä lähes päivittäin.
Täsmälleen samaa olen minäkin miettinyt.

On nimittäin enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos tyttöporukka lähtee keskenään radalle, niin jonkinlainen kriisi saadaan aina aikaiseksi ja sitä sitten puidaan seuraavien päivien puhelumaratoneissa.

Kundeilla jos tulee jotain kränää baarissa, niin seuraavalla kerralla todetaan, että aika kännissä oltiin ja unohdetaan koko juttu. Ja kun miehet sanovat, että juttu on unohdettu, se todellakin on silloin unohdettu eikä siihen enää palata. Tässäkin taas yksi sukupuolten välisistä eroista...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.